Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvis du skulle gi et tips!


Aya

Recommended Posts

Jeg vet at kontakt er kjempe viktig når man skal konkurrere og trene godt, men, jeg ser så alt for mange som glemmer å ha det gøy når de konkurrerer. De tar det hele så himla alvorlig og går ut av ringen med et surt fjes dersom de har bommet på noe. Liker best dem som smiler og ler og fullroser hunden selv om en eller flere øvelser gikk til *******. Så for meg, det viktigste er å ha det moro når man jobber sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at kontakt er kjempe viktig når man skal konkurrere og trene godt, men, jeg ser så alt for mange som glemmer å ha det gøy når de konkurrerer. De tar det hele så himla alvorlig og går ut av ringen med et surt fjes dersom de har bommet på noe. Liker best dem som smiler og ler og fullroser hunden selv om en eller flere øvelser gikk til *******. Så for meg, det viktigste er å ha det moro når man jobber sammen.

HELT enig! Det er det aller viktigste. Ser også stadig folk som tar det forferdelig alvorlig, og blir skikkelig nedfor hvis det går dårlig. Jeg liker også å se folk som smiler og som virkelig gjør det fordi de syns det er gøy.

Jeg syns man skal ta alt som læring, og får man en null skal ikke det gjøre noe. Så lenge det er en glad null :ahappy: Har man det morro kan man få til det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...