Gå til innhold
Hundesonen.no

Verdens mest sjarmerende hunderase?

Aya

Recommended Posts

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Beklager, men som den ihugga portisfan jeg er:

Portugisisk vannhund.. ;) De kan sjarmere meg som ingen annen rase kan. Det er også en av grunnene til at valget falt på akkurat denne rasen. Med utrolig mye personlighet kombinert med et uskyldig blikk og et utrolig komisk utseende er portisen uslåelig sjarmerende i mine øyne.

Rasen ser så utrolig lite intelligente ut når de vifter på rompa med tunga ut av munnen. Men gud, så søte.

"Se sååå uskyldig jeg er daa"

Fjelltur072.jpg

Her er et ekte portis-utrykk fanget opp

DSCN1425a.jpg

I tillegg til Portugisisk vannhund synes jeg Irish Softcoated Wheaten Terrier er en veldig sjarmerende rase. Spesielt Nena til Kristine Mali! :)

Jeanette: Jeg må innrømme at de var rimelig søte, de små du la ut bilde av over her.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Wheaten(Vanilla), Bull Terrier også syns jeg Norsk Buhund er utrolig sjarmerende.. Ask er et prakt-sjarmør eksemplar av rasen :)

Edit: Også er selvfølgelig alle valper sjarmiser da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wheaten(Vanilla), Bull Terrier også syns jeg Norsk Buhund er utrolig sjarmerende.. Ask er et prakt-sjarmør eksemplar av rasen :)

Hvilken del av han da? Må være halen hans det ;) Neida, du har så rett, ufattelig sjarmerende den rasen ja. vinnende vesen.

Får komme med mitt eget svar, med unntak i buhunden er Jack russel terrieren nr.1 på sjarmørtoppen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt sjarmert av laekenois uten å ha hilst på en, kun sett bilder og sett tre sånn i forbifarta (den ene på sykkeltur i nabolaget mitt faktisk).

Ellers trenger ikke en hund å gjøre annet enn å faktisk like å bli kost med, så er jeg solgt. De fleste andre triks har Tinka allerede brukt opp, men en hund som kommer og maser om kos sjarmerer meg på et halvt sekund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der syns jeg Pommene vinner ;) De har sin lille dottete sjarm!

AMEN!

Pommen er den mest sjarmerende rasen! De logrer ikke med halen, men med HELE kroppen ;) Og når du snurrer rundt,bjeffer og er glad så smelter de totalt hjertet mitt! :) Nyyydelige skapningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...