Gå til innhold
Hundesonen.no

Banner!


Guest Vicky

Recommended Posts

Hehe, har hatt adobe photoshop på maskina en stund, men jeg har brukt jasc paint shop pro eller hva det heter i et år omtrent, så jeg har omtrent grodd inni det. Er altså ikke så veldig flink i det hele tatt - og i alle fall ikke på photoshop, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man venner seg som regel til et program og skjønner ingenting av de andre som kan brukes til det samme :D Feks jeg lager egentlig hjemmesiden i Adobe GoLive, men det ligger ikke på maskina til mamma, så den hjemmesiden jeg har nå måtte jeg lage i Frontpage - skjønte ingenting jeg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå har jeg i alle fall fått bekrefta det: Jeg er en person som liker det enkle. Jeg lagde to bannere til i morgest, begge to i akkurat samme stilen som det første jeg la ut her. På det ene banneret dristet jeg meg dog til å bruke en grønnfarge. :roll:

Jeg legger dem ut her, så får du heller si litt mer av hva du vil ha av farger og tekst og bilder, for nå lager jeg jo bare ting jeg selv ville hatt. :wink:

bannervicky.gif

vickybannergroenn.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symbolene er jo omtrent de samme som i det andre programmet jeg har brukt (det måtte jeg bare finne ut av av meg selv), og er det noe jeg lurer på så prøver jeg meg fram eller så kan jeg også spørre søstera mi om det. Men som sagt: Jeg er ikke noe flink. Ikke i forhold til de på akam.no i alle fall (man blir jo nærmest deprimert av å sitte på en sånn side, hvor alle er flinke til å både ta bilder og redigere dem og lage nye ting og gudene vet hva).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...