Gå til innhold
Hundesonen.no

Å vente på valp...


Symra&Pippin

Recommended Posts

Sukk nå er det ikke så mange dager igjen til tispen vi står på liste til skal ha valpene :wub: . Kan vel egentlig komme når som helst og jeg er sinnsykt spent! Håper det kommer en frisk og flott hannhund (gjerne flere så vi har litt å velge i :closedeyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar
Sukk nå er det ikke så mange dager igjen til tispen vi står på liste til skal ha valpene :wub: . Kan vel egentlig komme når som helst og jeg er sinnsykt spent! Håper det kommer en frisk og flott hannhund (gjerne flere så vi har litt å velge i :closedeyes: )

Skal krysse fingrene! :P

Og jeg ønsker meg akkurat det samme, masse hannhunder så jeg har noe å velge i. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh..bilde av min valp..

Fusefemale.jpg

Det lignet! Ikke rart Lyra tror hun er terrier *flir*

Jeg har sett på avataren din hvor mye Lyra ligner på Irsk terrier, som valp!

Og farge.

Men Lyra blir jo MYE større enn Peico blir, tihi!

Men morsomt at de ligner masse som valper:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk ;) . Bilder blir lagt ut så fort vi får noen. Er så lettet over at det ble født en hanne til oss, siden den andre tispen hos dem fikk så mange hanner var jeg heeelt sikker på at denne skulle få bare tisper hehe. Snakk om å tenke positivt.

Bcrex:vi skal ha fra Kennel Heliomar :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk ;) . Bilder blir lagt ut så fort vi får noen. Er så lettet over at det ble født en hanne til oss, siden den andre tispen hos dem fikk så mange hanner var jeg heeelt sikker på at denne skulle få bare tisper hehe. Snakk om å tenke positivt.

Bcrex:vi skal ha fra Kennel Heliomar :ahappy:

Gratulerer så mye ;) Tollere ER jo flotte da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ;) Tollere ER jo flotte da ;)

Takktakk! Ja de er det. Og vi har møtt begge foreldrene flere ganger, både hjemme og på treninger, og jeg liker dem. Hannhunden sjarmerte meg i senk hehe. Første gangen vi var der så parkerte han seg i armkroken min og bare koooste :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også rundt og tenker at tispen jeg skal ha valp fra sikkert får bare guttevalper! Jeg drømte det en natt til og med. Trøsten er at den aktuelle kennelen har to tisper som skal parres i løpet av vinteren, de kan da ikke få bare hannvalper begge to?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også rundt og tenker at tispen jeg skal ha valp fra sikkert får bare guttevalper! Jeg drømte det en natt til og med. Trøsten er at den aktuelle kennelen har to tisper som skal parres i løpet av vinteren, de kan da ikke få bare hannvalper begge to?!?

Da tror jeg du skal være maks uheldig!

Ååå, så heldige dere er! Gratulerer! ;)

Gleder meg til å treffe ham på sonentreffet. :ahappy:

Takker. Gleder meg til å vise han frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee! Gutten min er født! :ahappy:

GRATULERER igjen. Lille Rips gleder seg til å "vokse opp" sammen med svartingen, og jeg gleder meg masse til alt vi skal gjøre sammen. Når blir det valpeklåing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER igjen. Lille Rips gleder seg til å "vokse opp" sammen med svartingen, og jeg gleder meg masse til alt vi skal gjøre sammen. Når blir det valpeklåing?

Om litt over tre uker tenker jeg. :ahappy:

Edit: Og GRATULERER tilbake med din valp! Nå er det jo bestemt kull og alt, da gjelder det bare å få deg overbevist om at half-face er den kuuuleste lille ripsen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...