Gå til innhold
Hundesonen.no

Feil på den nye versjonen


Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Det er noe merkelig med redigeringsfunksjonene (alle disse nye valgene med farga knapper, vet dere) - en ting er å rette skrivefeil og sånt - men hva trykker jeg på for å få lagt ut innlegget igjen?!

Om du bruker hurtigredigeringen heter knappen 'Fullstendig redigering', noe som selvsagt skal være 'Fullfør redigering'. Det er litt språkfeil her og der, disse retter vi fortløpende, finner dere noen så skriv det enten i tråden her eller som PM til Espen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bruker hurtigredigeringen heter knappen 'Fullstendig redigering', noe som selvsagt skal være 'Fullfør redigering'. Det er litt språkfeil her og der, disse retter vi fortløpende, finner dere noen så skriv det enten i tråden her eller som PM til Espen.

Aha! Merci :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten ting til :lol: Forumet blir "kuttet" på venstre side:

Oppgrader til IE7

Det siste innlegget jeg skrev (Om navn) har ingen visninger, det er litt pussig når jeg faktisk har fått svar på innlegget :)

Det er fordi den oppdateres hver 6 time.. Ellers går forumet for langsomt...

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke varsler om nye svar i trådene mine, både de jeg har "skrudd på" før forumet ble fornyet, og de jeg har "skrudd på" etter.

Jeg har sjekket mine emner inne på kontrollpanelet, og alt ser ut til å være i orden (om jeg ikke har oversett noe, da). Jeg har øyeblikkelig varsling på alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke varsler om nye svar i trådene mine, både de jeg har "skrudd på" før forumet ble fornyet, og de jeg har "skrudd på" etter.

Jeg har sjekket mine emner inne på kontrollpanelet, og alt ser ut til å være i orden (om jeg ikke har oversett noe, da). Jeg har øyeblikkelig varsling på alle sammen.

Jeg har det samme problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har skjedd med epostvarslingen? Er det noen løsning på den?

Flere som har trøbbel med den ja? Da skal jeg slutte å terrorisere Espen. Har forøvrig funnet ut at om man haker av for "legg kopi i "sendte meldinger", så kommer det tilbake en feilmelding om full PM-boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er en ny eller gammel feil, men i meldingssporeren står det å lese:

"Les meldinger

Meldingene som vises her har ikke blitt lest av personene de er sendt til."

Fint det, men så kommer det under, på neste oversikt:

"Uleste meldinger

Meldingene som vises her har ikke blitt lest av personene de har blitt sendt til. Du kan slette meldingene før de blir lest."

Skal det kanskje stå "leste meldinger" og "har blitt lest" på den første? *forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner fremdeles epostvarslingen. Funket i går ettermiddag/kveld, men så ble det stilt igjen...

Hos meg har den fungert sporadisk. Plutselig renner det inn med meldinger, og så stopper det igjen. Har ikke fått noen på et par dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...