Gå til innhold
Hundesonen.no

Feil på den nye versjonen


Recommended Posts

Skrevet
Fikset :P

Flott :P

Fant en ting til, når man trykker på et profil navn, så kommer det en meny opp. Der står det "Sendt beskjed", i stede for "Send beskjed" :P

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Det er noe merkelig med redigeringsfunksjonene (alle disse nye valgene med farga knapper, vet dere) - en ting er å rette skrivefeil og sånt - men hva trykker jeg på for å få lagt ut innlegget igjen?!

Skrevet
Det er noe merkelig med redigeringsfunksjonene (alle disse nye valgene med farga knapper, vet dere) - en ting er å rette skrivefeil og sånt - men hva trykker jeg på for å få lagt ut innlegget igjen?!

Om du bruker hurtigredigeringen heter knappen 'Fullstendig redigering', noe som selvsagt skal være 'Fullfør redigering'. Det er litt språkfeil her og der, disse retter vi fortløpende, finner dere noen så skriv det enten i tråden her eller som PM til Espen.

Skrevet
Om du bruker hurtigredigeringen heter knappen 'Fullstendig redigering', noe som selvsagt skal være 'Fullfør redigering'. Det er litt språkfeil her og der, disse retter vi fortløpende, finner dere noen så skriv det enten i tråden her eller som PM til Espen.

Aha! Merci :lol:

Skrevet
Det siste innlegget jeg skrev (Om navn) har ingen visninger, det er litt pussig når jeg faktisk har fått svar på innlegget :lol:

Det har visninger hos meg...

Skrevet
En liten ting til :lol: Forumet blir "kuttet" på venstre side:

Oppgrader til IE7

Det siste innlegget jeg skrev (Om navn) har ingen visninger, det er litt pussig når jeg faktisk har fått svar på innlegget :)

Det er fordi den oppdateres hver 6 time.. Ellers går forumet for langsomt...

:(

Skrevet

Jeg får ikke varsler om nye svar i trådene mine, både de jeg har "skrudd på" før forumet ble fornyet, og de jeg har "skrudd på" etter.

Jeg har sjekket mine emner inne på kontrollpanelet, og alt ser ut til å være i orden (om jeg ikke har oversett noe, da). Jeg har øyeblikkelig varsling på alle sammen.

Skrevet
Jeg får ikke varsler om nye svar i trådene mine, både de jeg har "skrudd på" før forumet ble fornyet, og de jeg har "skrudd på" etter.

Jeg har sjekket mine emner inne på kontrollpanelet, og alt ser ut til å være i orden (om jeg ikke har oversett noe, da). Jeg har øyeblikkelig varsling på alle sammen.

Jeg har det samme problemet.

Skrevet
Men hva har skjedd med epostvarslingen? Er det noen løsning på den?

Flere som har trøbbel med den ja? Da skal jeg slutte å terrorisere Espen. Har forøvrig funnet ut at om man haker av for "legg kopi i "sendte meldinger", så kommer det tilbake en feilmelding om full PM-boks.

Skrevet

Vet ikke om dette er en ny eller gammel feil, men i meldingssporeren står det å lese:

"Les meldinger

Meldingene som vises her har ikke blitt lest av personene de er sendt til."

Fint det, men så kommer det under, på neste oversikt:

"Uleste meldinger

Meldingene som vises her har ikke blitt lest av personene de har blitt sendt til. Du kan slette meldingene før de blir lest."

Skal det kanskje stå "leste meldinger" og "har blitt lest" på den første? *forvirret*

Skrevet
Jeg savner fremdeles epostvarslingen. Funket i går ettermiddag/kveld, men så ble det stilt igjen...

Hos meg har den fungert sporadisk. Plutselig renner det inn med meldinger, og så stopper det igjen. Har ikke fått noen på et par dager...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...