Gå til innhold
Hundesonen.no

Feil på den nye versjonen


Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Da skal det være rettet!

Du har ikke noe noe annet gruppeikon enn Fotograf, men du skal ikke ha noe rødt kryss!

Hehe - så nå at innlegget mitt er skikkelig feilformulert. Mitt gruppeikon funker, men Toya sitt osv. funket ikke her hos meg. Jeg skylder på julestria..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Rart, den fungerer her.. Men det er sånn at det feltet man skal skrive i hvis du skjønner, ligger under feltet med smileyes og "Quick Access".. Hvis du skjønner.. Skal prøve å laste opp bildet på nytt..

EDIT: lastet opp på nytt, fungerer det nå?

http://www.home.no/blackmails/Uten%20navn.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva IE er, men informasjonskapsler? :unsure:

Cookies på engelsk. Om du går på Verktøy - Internettinstillinger i nettleseren din kan du slette dem der, evt kan du slette dem ved å trykke 'slett alle informasjonskapsler fra Dyresonen' nederst på Dyresonen.no over besøkslisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookies på engelsk. Om du går på Verktøy - Internettinstillinger i nettleseren din kan du slette dem der, evt kan du slette dem ved å trykke 'slett alle informasjonskapsler fra Dyresonen' nederst på Dyresonen.no over besøkslisten.

Ok.. Har gjort det. Men det fungerte ikke <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare venne deg til og bruke den ihvertfall ;)

Den er mye bedre, leser sider bedre og er mye sikrere. Den vil jo bli den eneste som får oppdateringer etterhvert og da kan du ikke sitte igjen med den gamle.

Den leser sonen mye bedre hvertfall. Hvis ikke har du jo alltid firefox eller opera.

MEN: Vi skal jo fikse feilen i IE6 og så klart. Skal få sjekket ut det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...