Gå til innhold
Hundesonen.no

Feil på den nye versjonen


Recommended Posts

på noen innlegg jeg prøver å åpne får jeg bare sånn:

IPB WARNING [2] array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array (Line: 696 of /cache/skin_cache/cacheid_31/skin_topic.php)

IPB WARNING [2] in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument (Line: 696 of /cache/skin_cache/cacheid_31/skin_topic.php)

IPB WARNING [2] array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array (Line: 696 of /cache/skin_cache/cacheid_31/skin_topic.php)

Over hele siden. Så vet dere det også :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Kanskje er jeg litt dum, men jeg finner ikke den knappen? over statistikk står det:

"Slett alle informasjonskapsler fra Dyresonen · Marker alle innlegg som lest

Forumstatistikk

Dagens aktive emner · Moderatorteamet · Dagens 10 mest aktive brukere · Topp 10 postere sammenlagt

41 bruker(e) aktive de siste 15 minuttene

16 gjester, 25 medlemmer, 0 anonyme medlemmer

fidelio, TineSimbaNana, Hundeheidi, Only Blondie, Lunacop, Nina, bitteliten, Line, Espen, buhund-jenta, Lizzie, Tiv, PsychoLynx, toya, Renate A, Tonje, jaktlykke, Imre, henrikke, house of Gjerde, JeanetteH, vipsen, alucinor, Siri, Aya

Vis detaljer på: Siste Klikk, Medlemsnavn

Dagens fødselsdager

Ingen medlemmer feirer sin fødselsdag i dag

Aktiviteter de neste 30 dagene

Det er ingen kommende hendelser i kalenderen

Forumstatistikk

Våre medlemmer har skrevet 250396 innlegg

Vi har 1657 registrerte medlemmer

Vi ønsker vårt nyeste medlem Bonita velkommen!

Flest brukere pålogget samtidig var 135 den May 18 2006, 23:38 23"

Er det slett alle informasjonskapsler du mener?

Jeg bruker ikke firefox eller explorer, bruker safari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Slett alle informasjonskapsler fra Dyresonen er det ja, beklager litt trett :o

Forresten er det 2 feil vi selv vet om som vi prøver og fikse, inne på profilen får man ikke sett siste innlegg og emner av brukeren. Og vedleggsfunksjonen er ikke helt oppe og går enda - dette kommer så fort som mulig :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke mase, men har trykket på den knappen og logget meg inn igjen, men jeg får fortsatt opp sånne "IPB WARNING [2] array_keys() [function.array-keys]: The first argument should be an array (Line: 696 of /cache/skin_cache/cacheid_31/skin_topic.php)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det firefox du bruker? Jeg hadde akkurat samme problemet isted og brukte litt tid på og finne ut av det så det er ikke og mase :icon_redface:

Hvordan tømmer jeg cache i Microsoft Internet Explorer?

Du kan tømme din cache på følgende måte:

1. Velg 'Internetinnstillinger' i menyen ’Verktøy’

2. Velg fanen 'Generelt'

3. Trykk på knappen 'Slett filer' ca. midt på siden

Restart programmet når cachen er tømt.

Hvordan tømmer jeg cache i Mozilla Firefox.

1. Velg ’innstillinger i menyen ”Verktøy’

2. Velg fanen ’personvern’

3. Slett informasjonskapsler, mellomlager og innloggingsinformasjon

Restart deretter programmet.

Prøv en av disse du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slettet bufferen min nå, det var det jeg fant som lignet cache, som jeg ikke vet hva er, og dataen min hadde det ikke noe sted. (søkte på dataen min) Bruker safari, har mac, så jeg tror det er litt annerledes. Men kan vente til min kjære kommer hjem, og få han til å fikse det kanskje. Jeg får lest de aller fleste innleggene da, men ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slettet informasjonskaplsene mine og får nå lest innlegg men har fortsatt masse greske greier på toppen av sonen når jeg leser innlegg <_< I tillegg står det fatal error her og der

Se over

Jeg har slettet bufferen min nå, det var det jeg fant som lignet cache, som jeg ikke vet hva er, og dataen min hadde det ikke noe sted. (søkte på dataen min) Bruker safari, har mac, så jeg tror det er litt annerledes. Men kan vente til min kjære kommer hjem, og få han til å fikse det kanskje. Jeg får lest de aller fleste innleggene da, men ikke alle.

Fint, jeg kan nemlig ikke safari :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, nå har min kjære slettet alt, og jeg kommer meg inn på alle sidene. Men det står fortsatt masse tull over åpningsinnlegget innimellom. Han sier det ikke er min data som er problemet, men han er jo ikke allvitende. Etter alt var slettet begynte jeg å få denne:

Fatal error: Call to a member function get_space_allowance() on a non-object in /mounted-storage/home31b/sub001/sc22853-VSVC/www/

dyresonen/forum/sources/classes/attach/class_attach.php on line 939

under mine innlegg da. Vet ikke jeg..

Dataen er slått av og på og er tømt for cookies, logg, bufferer, og alle andre lure ting.

Jeg har ingen problemer på andre forum.

Edit: Espen, du er så flink og stor og sterk at :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, nå har min kjære slettet alt, og jeg kommer meg inn på alle sidene. Men det står fortsatt masse tull over åpningsinnlegget innimellom. Han sier det ikke er min data som er problemet, men han er jo ikke allvitende. Etter alt var slettet begynte jeg å få denne:

Fatal error: Call to a member function get_space_allowance() on a non-object in /mounted-storage/home31b/sub001/sc22853-VSVC/www/

dyresonen/forum/sources/classes/attach/class_attach.php on line 939

under mine innlegg da. Vet ikke jeg..

Dataen er slått av og på og er tømt for cookies, logg, bufferer, og alle andre lure ting.

Jeg har ingen problemer på andre forum.

Edit: Espen, du er så flink og stor og sterk at :icon_redface:

Jepp..akkurat det samme som jeg opplever <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sendt PM fordi "Meldingssenteret er fullt" - får samme beskjed selv om jeg har slettet flere meldinger... (har forøvrig alt for liten plass til PM, syns jeg!)

Samme problem her. Jeg får det til hvis jeg lar være å huke av "kopier til sendte"-knappen. Irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...