Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjerf med tekst på


Nokia

Recommended Posts

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar
Guest Christine

Lill: Da kanskje Loke endrer synet ja! Når han får en sånn skjønn frøken med på tur.

Fotobevis:

*klippe*

Hihi..Der har vi sjefen ja..Sovende :rolleyes: Men jeg begynner serriøst og lure på hva skjerfene gjør med bikkjene våre jeg! Milo har blitt sånn skikkelig tøff i det siste, lever opp til skjerfet sitt jo! B) Så ikke gå i en glassbutikk med hunden din med "Her comes trouble" skjerfet på! :)

Tror jeg skal kjøpe flere skjerf jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinbutikk? :icon_redface:

Men hvis de har dem på Lagunen så skal jeg løpe(praktisk talt, bor 10-15 min unna ;) ) og kjøpe, hehe :)

"Vinhuset mye moro" heter den. I 1. etasje tror jeg, de hadde slike skjerf på et stativ ved inngangen. Ellers har de mye rart, det er en gøy butikk :)

PS: Fant nettsiden: http://www.mye-moro.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vinhuset mye moro" heter den. I 1. etasje tror jeg, de hadde slike skjerf på et stativ ved inngangen. Ellers har de mye rart, det er en gøy butikk :icon_redface:

PS: Fant nettsiden: http://www.mye-moro.no/

Åja, deeer ja! Det vet jeg jo hvor er, men har ikke fått med meg at det het "Vinhuset" :) Tenker mer på det som "dill-dall-butikken". ;)

Får ta en tur på vinhuset og dyrebutikken da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Ike også fått seg sånn! Kjøpte den det står "here comes trouble"på til han,var den som passet best av de som var der. Selvom jeg synes de "matmor er singel" skjerfene er råstilige da,men tror ikke jeg får meg til å ha det på han ute på tur ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ja jeg så det, den kuleste var "Matmoren min er singel" :o

Jeg bestemte meg jo for å handle på søndagen, så da var det bare "matfaren min er singel" igjen! <_< Men fikk nå tak i en passende en alikevel! :icon_redface:

NKKHamar038.jpg

Rita var ikke så veldig fornøyd da...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...