Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjerf med tekst på

Nokia

Recommended Posts

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
Skrevet

Archie har "for kul til å dresseres". :wub: Kjøpt på Strømmen Storsenter, vet de sleger det i en butikk i byen og.

Skrevet
Hihi..Der har vi sjefen ja..Sovende :rolleyes: Men jeg begynner serriøst og lure på hva skjerfene gjør med bikkjene våre jeg! Milo har blitt sånn skikkelig tøff i det siste, lever opp til skjerfet sitt jo! B) Så ikke gå i en glassbutikk med hunden din med "Her comes trouble" skjerfet på! :P

Tror jeg skal kjøpe flere skjerf jeg! :wub:

da kan jeg ikke gå i glassbutikker :P søren å.. akkurat dit jeg hadde tenkt å ta med Vanilla... <_< ;)

jeg kjøpte mitt for 35,- i en dyrebutikk ved svenskegrensa.. har sett de på flere dyrebutikker også :D

Skrevet

Tequila og Lita fikk sånne skjerf til jul, på Lita sitt står det Min matmor er singel og på Tequila sitt står det Liten men tøff :wub:

Skrevet
Felix har og, med teksten "jeg er for kul til å være dressert". Det gjør at jeg slipper å forklare meg når han kaster seg over fremmede i vill glede over at mennesker i det hele tatt finnes.

OOh, den trenger vi :wub:

Så de har dem på nordby senteret? Får ta med en når vi skal på SKK My Dog da :D

Skrevet
noen som har nettbutikker??

Ringte til zolsiden zoo så de skulle sende meg men hadde ikke så mye igjen å velge mellom!

De har dem på vom og hundemat i Sandnes, stort utvalg også :icon_redface:

Skrevet
:icon_redface::lol: Noen har vært bort på døra deres eller??

;) -og det er ikke kun den døren gitt! tror omtrent alle dørene i det huset ser slik ut..... ;) -og så det er sagt, så er det ikke jeg eller mine hunder som bor der! Men et stk schæfer...hihihi - kanskje den skulle hatt skjerf med "for dum til å dresseres" på..... ;);)

Skrevet
Har kanskje en litt "bedre" beskrivelse for de som ikke er helt lommekjent og? :lol:

Er det en dyrebutikk?

Hehe nå er ikke jeg noe god på vei beskrivelser, eier ikke stedsans :icon_redface:

Det er en butikk med hunde og katte mat og utstyr. Jærveien 12.

Her er et Kart

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
    • Da snakker vi en helt annen arbeidskapasitet, tilnærmet border collie. Men hvis det er aktuelt, så ja. Og så har de MYE lyd. Mer enn de andre lapphundene. Jeg synes de er dritfine, men lyden (og røytingen) hadde vært uaktuell for meg.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...