lunapatruna Skrevet 24. November 2006 Rapporter Share Skrevet 24. November 2006 Kjøpte mitt på nkk Hamar.. Står "here comes trouble" på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 24. November 2006 Rapporter Share Skrevet 24. November 2006 Så ett i dyrebutikken i dag, det var så genialt at jeg bare må ha det "Eieren min er singel" sto det på. Det betyr at du og må gå tur med oss:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 24. November 2006 Rapporter Share Skrevet 24. November 2006 Lill: Da kanskje Loke endrer synet ja! Når han får en sånn skjønn frøken med på tur. Kjøpte på skipet for 45,- Står "The Real Boss" på det Fotobevis: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. November 2006 Rapporter Share Skrevet 24. November 2006 Lill: Da kanskje Loke endrer synet ja! Når han får en sånn skjønn frøken med på tur. Fotobevis: *klippe* Hihi..Der har vi sjefen ja..Sovende Men jeg begynner serriøst og lure på hva skjerfene gjør med bikkjene våre jeg! Milo har blitt sånn skikkelig tøff i det siste, lever opp til skjerfet sitt jo! B) Så ikke gå i en glassbutikk med hunden din med "Her comes trouble" skjerfet på! Tror jeg skal kjøpe flere skjerf jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 24. November 2006 Rapporter Share Skrevet 24. November 2006 Kjøpte på skipet for 45,- Står "The Real Boss" på det Luke fikk et sånt skjerf i feriegave av nevøene mine. Aner ikke hvor de kjøpte det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Hvor får man kjøpt sånne? "Låner" bare dette til eksempel http://www.miniulven.com/bilder/nkkhamar/nkkhamar%20031.jpg Nå fikk ikke jeg opp bildet, men jeg fikk et skjerf til Odin, som var kjøpt i dyrebutikken her, så jeg regner med de har slike i andre dyrebutikker også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 25. November 2006 Rapporter Share Skrevet 25. November 2006 Har sett dem i diverse Norske Zoo&Frø-butikker jeg har vært innom lately. Og på Hamar da såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Har sett dem i diverse Norske Zoo&Frø-butikker jeg har vært innom lately. Og på Hamar da såklart De har i den vinbutikken på Lagunen også. Lurer på å kjøpe et... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emmalover Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 De selger mange av dem på qxl: QXL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Nå fikk ikke jeg opp bildet, men jeg fikk et skjerf til Odin, som var kjøpt i dyrebutikken her, så jeg regner med de har slike i andre dyrebutikker også... Noen har vært bort på døra deres eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 De har i den vinbutikken på Lagunen også. Lurer på å kjøpe et... Vinbutikk? Men hvis de har dem på Lagunen så skal jeg løpe(praktisk talt, bor 10-15 min unna ) og kjøpe, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Vinbutikk? Men hvis de har dem på Lagunen så skal jeg løpe(praktisk talt, bor 10-15 min unna ) og kjøpe, hehe "Vinhuset mye moro" heter den. I 1. etasje tror jeg, de hadde slike skjerf på et stativ ved inngangen. Ellers har de mye rart, det er en gøy butikk PS: Fant nettsiden: http://www.mye-moro.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Vinbutikk? Men hvis de har dem på Lagunen så skal jeg løpe(praktisk talt, bor 10-15 min unna ) og kjøpe, hehe De har dem i dyreforretningen på Lagunen også. Mener jeg ganske så sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 "Vinhuset mye moro" heter den. I 1. etasje tror jeg, de hadde slike skjerf på et stativ ved inngangen. Ellers har de mye rart, det er en gøy butikk PS: Fant nettsiden: http://www.mye-moro.no/ Åja, deeer ja! Det vet jeg jo hvor er, men har ikke fått med meg at det het "Vinhuset" Tenker mer på det som "dill-dall-butikken". Får ta en tur på vinhuset og dyrebutikken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 28. November 2006 Rapporter Share Skrevet 28. November 2006 Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte slike selv jeg... Ingen som vet av noen nettbutikker som har? Unntatt Zolziden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 Chicka har dette, jeg kjøpte det på Majorstua, ikke i dyrebutikken men i en slags suverni butikk. Syntes den var så morsom til Chicka siden hun har litt ekstra rundt magen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 30. November 2006 Rapporter Share Skrevet 30. November 2006 hehe... De er kule da.. tenke å kjøpe sånn til Tini å... I oslo så tror jeg at jeg har sett de i morro butikken i 2 etg på Manglerud senteret. Skal innom på lørdag å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 2. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 2. Desember 2006 Jeg kjøpte to stk i sverige i sommer. Den ene står det "jeg er ikke så farlig som jeg ser ut" og på den andre står det " Matfars elskling" KJøpte på nordbysenteret jeg, matbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Nå har Ike også fått seg sånn! Kjøpte den det står "here comes trouble"på til han,var den som passet best av de som var der. Selvom jeg synes de "matmor er singel" skjerfene er råstilige da,men tror ikke jeg får meg til å ha det på han ute på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Åh jeg vil også ha! Noen som har en netbutikk hvor de selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 3. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 3. Desember 2006 Åh jeg vil også ha! Noen som har en netbutikk hvor de selger? Jeg vil og ha, lurer akkurat på det samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 12. Desember 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 jej, fikk kjøpt fra QXL! TheBird der selger en del sånne hvis noen her skulle være interessert B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 12. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2006 Ja jeg så det, den kuleste var "Matmoren min er singel" Jeg bestemte meg jo for å handle på søndagen, så da var det bare "matfaren min er singel" igjen! <_< Men fikk nå tak i en passende en alikevel! Rita var ikke så veldig fornøyd da...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 25. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2006 Hihi, Tia har "jeg er ikke så farlig som jeg ser ut!". Jeg kjøpte min i dyrebutikken hvor jeg jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 25. Desember 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Desember 2006 Hihi, Tia har "jeg er ikke så farlig som jeg ser ut!". Jeg kjøpte min i dyrebutikken hvor jeg jobber Det er jo nettopp det hun er joo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar