Gå til innhold
Hundesonen.no

Super morsomt skolebilde


Muffins

Recommended Posts

Vi skal ta vårt første skolebilde til tirsdag (allmenne VG1) og vi har finni ut at vi vil ha et morsomt tema for bilde vårt. Først hadde vi "ville vesten", men så var det noen andre som kom oss i forkjøpet :D Så nå trenger virkelig et par tips! Alle tips er gode, så kom med det første som faller deg inn :P:P

Kom igjen da! Dere har vel ET forslag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde et litt tidig klasse bildet i år.

Det var ikke noe tema egentlig vi bare planla det i farten.

Det var en som satt i midten med en prinsesse krone på(sånn i plastikk altså)

så skulle hun se sjokka ut fordi vi andre skulle lage "pistol" med fingrene våre og sikte på henne :D

Så da kan jeg vell si tema prinsesser og prinser :P så kan dere se skikkelig alvorlige ut og ikke smile liksom... hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tema for linja vår, som var TFF, men allmenn blir kanskje verre.. Kontortema er eneste jeg kommer på på den linja :D

Andre tema:

"Missekonkurranse" der hver har sin sånn sløyfesak med kallenavn eller noe

Matrix-aktig

Tema fra en eller annen film eller noe sånt

Jada, god fantasi idag... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hippietiden, mafia osv er ikke akkurat helt uvanlig da, for å si det sånn. Så i en skolekatalog fra skolen min året 97/98 tror jeg, der var det en klasse som hadde tatt hippietiden som tema. Dette var riktignok veldig bra utført (alle elevene var faktisk med, og ordentlig også), så da ble det faktisk ganske kult.

Klassen min hadde Bergen som tema vi (alternativt kan man ha Trondheim som tema og stille opp i trønderbart og RBK-drakt, fordi sånn er trondhjemmere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...Kom på noe gøy...

Når vi skulle ha klassebilde så var vi "Tour De "åsså navnet på skolen"... :P

Vi hadde egentlig tenkt å være søppel, men det hadde vi ikke tid til :P

Men søppel var det alle ville være...

Alle med svarte søplesekker, og masse papirer,kartonger og sånt limt på...hehe...

Kan være moro :D

Si gjerne hva dere bestemmer dere for :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...