Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvem av disse to metodene liker du best?


Line_

Hvem av disse to metodene liker du best?  

28 stemmer

  1. 1.

    • Nordenstam
      10
    • Klikkertrening
      18


Recommended Posts

eg syns mange ganger at hundeoppdragelse er som barneoppdragelse..ALLE har SIN måte å gjøre det på. Og de finnes den måten som er best for seg og hunden. Så lenge det funker så er det vel ikke noe galt i det? :P Jeg heller mot klikker men har littebitt nordenstam i meg enda. Men jeg gjør det som funker for MEG og MIN hund så får de andre finne den måten som passer seg :P Dette handler ikke om å "vinne" noe! [-X Verken Nordenstam eller klikker vil "vinne" noe her...Det blir bare feil #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Jeg synes fremdeles det er komisk med de som er misjonærer for treningsmetoden sin. Håper dere ikke tolker meg som det, for det er noe jeg tar avstand fra. Folk må få velge selv hvordan de vil trene!

Så lenge det kommer inn nye folk og nye argumenter i diskusjonene om treningsmetoder ser jeg ingen grunn til å stoppe. Tross alt, dette er jo det eneste vi klarer å få i gang en ordentlig diskusjon på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kanskje det er en dårlig idé å bompe opp denne tråden igjen? Men jeg er ny og dum og tar meg den friheten *flire*

Det viktigste er vel å huske på at alle har sine egne meninger om hva som er best for hundene. Selv om jeg ikke alltid er enig i hvordan andre trener hundene sine, så vet jeg jo at de kun vil det beste for hunden sin og gjør det DE mener er helt riktig. Og jeg er sikker på at de fleste respektable måtene å trene hund på funker mer eller mindre! :D

Også synes jeg ikke noen skal dømme andre treningsmåter før de har lest om dem og satt seg ordentlig inn i det :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

me tooo :D:D:D:D:D:D:D:D::P:D:D:D:D får nesten vondt i hode, så mye gleder jeg meg :P:D:D:D

Hihi... Verre med meg.. Jeg blir nemlig gal.. Pakker altfor mye.. I morgen blir det shopping i dyrebutikken... Gleder/gruer meg.. Kommer til å komme hjem med 5 stappfulle poser med altmulig tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....skal dere kysse snart også eller?

:D

:P Haha!

Men det er kjempefunny syns jeg! Husker vi begynte å krangle for år og dager siden om dette nordenstam vs. klikker, og det samme går fortsatt om og om igjen :P Men vi ordner alltid opp igjen, og blir venner..

Haha, den siste setningen la jeg til slik at det skulle mer høres ut som om vi skulle gifte oss .. Det var vel en typisk måte å møte drømmemannen/kvinnen på:P:P

(sorry at jeg snakker så mye tull i kveld, er megasuper trøtt... Kommer til å le av meg selv i morgen tidlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...