Gå til innhold
Hundesonen.no

Piercing

Hilde90

Recommended Posts

• Svar 195
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Jeg tok tungen forrige uke og industrial idag :-)

Har lagt noen bilder i bloggen :ahappy:

Spesielt tungebildene som Martine tok for meg er verdt en kikk..smakebit:

img_9398.jpg

Stilig! I tunga har jeg hatt siden jeg var 15. Tok den ut og angret etter en liten stund, så jeg tok den på nytt. Det er jo den aller minst smertefulle (hvertfall for meg). Den vondeste jeg har tatt var navlen, og den har jeg fortsatt noe i. Jeg har også tatt med nål i øvre del av øret, men kun ett hull. Har lenge ønsket meg den du tok nå Julie, og vurderer det fortsatt. Ellers har jeg hatt i øyenbrynet og ring i nesa, men de har varte ikke så lenge.

Skrevet
Men du har sluttet å pierce deg selv, eller? :(

NÅ er det slutt, ja :D

Jeg kjøpte meg til og med ei sånn tang som de kliper rundt tunga di med.

Satset stor jeg.. :ahappy:

Skrevet

Jeg trodde industrial skulle være vondere, eller annerledes vondere på en måte. Altså...ja... det var vondt :D Særlig det øverste hullet. Men sammenlignet med tunga så var det ikke så annerledes smerte da.

Hørte noe knasing, men jeg aner ikke om det var det antiseptiske skummet han tok på, om det var noe rest av det, eller om det faktisk var brusket som knaste. Jeg syns det er mest behagelig å tenke på at det var skum :(

Går fint nå, den gjør ikke noe særlig med vondt enn en ørepiercing, litt ubehagelig å rense såklart. Så håper jeg jeg slipper betennelse og drit :ahappy:

Skrevet

Dere er noen hullete mennesker. Har bare hatt 2 piercinger selv, og har bare en igjen i dag. Har hatt labret (?) piercing og har i navlen nå. Den i navlen tok jeg når jeg var..eh... 16?? Samme med den under leppen. Måtte ta den ut siden jeg gikk på kickboksing og satset aktivt på dette.

Tok tattoo når jeg var 18. Navnet mitt i runer på underarmen. Skal ta mellomnavnet etterhvert, men har liksom aldri summet meg til det. Null hast.

Piercingen i navlen tar jeg ut den dagen jeg blir gravid. :ahappy:

Og ja.. har hatt endel i ørene da, men har bare 4 stk igjen i dag.

Skrevet

Har piercing i øyenbryet, tok den på tattoo-sjappe da jeg var 16, nå er jeg 24. Litt ironisk, alle blir helt forferdet over at jeg har piercing og er sikker på at det må man slite mye med, betennelser og slikt. Men jeg har aldri hatt betennelse der. I ørene derimot :ahappy: Har stukket opp ørene for fjerde gang nå, de blir alltid betente, og hullene må få gro igjen.

Skrevet
Har piercing i øyenbryet, tok den på tattoo-sjappe da jeg var 16, nå er jeg 24. Litt ironisk, alle blir helt forferdet over at jeg har piercing og er sikker på at det må man slite mye med, betennelser og slikt. Men jeg har aldri hatt betennelse der. I ørene derimot :ahappy: Har stukket opp ørene for fjerde gang nå, de blir alltid betente, og hullene må få gro igjen.

Har piercing i øyebrynet jeg også, tok den når jeg var 19, nå er jeg 22, ikke hatt ett eneste problem med den, annet enn at jeg ikke fikk den ut en stund fordi jeg hadde skrudd den for hardt igjen. Men det var jo strengt tatt ikke noe problem. :( Har hatt probl. med ørene jeg også når jeg var yngre. Nå er de ok, faktisk, etter 3 gang jeg stakk dem opp, da var jeg vel 17 eller noe. :lol:

Idag tok jeg "Downstairs" piercing! :D *flir*

Og jeg vet hvem som syntes det var VONDT! :D Jeg synes ikke synd på deg et sekund. *flire*

Skrevet
Idag tok jeg "Downstairs" piercing! :ahappy: *flir*

Au, og nei takk.. :D

Tungepiercing er jo ikke vond å ta der og da, den er vond dagene etterpå den...

Skrevet

Au, og nei takk.. :P

Tungepiercing er jo ikke vond å ta der og da, den er vond dagene etterpå den...

Omvendt med intim Piercing :blink:

Bare ømt i noen dager sies det :)

Skrevet

Så piercing er aldersbetinget?

Jeg fikk det slengt i trynet her for noen dager siden. Jeg har lyst på piercing, men det var jeg blitt for gammel for. Så jeg vet ikke helt? Jeg må kanskje innrømme at jeg tror at folk i min nærmeste omgangskrets hadde sett litt merkelig på meg om jeg hadde kommet med noe nå. Det er kanskje noe man gjør når man er 16 år?

Skrevet

Jeg synes ikke det skal være aldersbetinget.. Man tar piercing om man ønsker piercing.. uansett om man er 16 eller 38, liksom. :)

Skrevet

Jeg har:

piercinger i begge brystvortene

snakebites (en på hver side på underleppa)

18 mm tunneler i ørene

6 stk til sammen, alstå.

Har også hatt i begge nesevingene, men tok dem ut pga jobb (savner dem!!) Tok i leppa etterpå, men jeg liker ikke dem like godt som de jeg hadde i nesa...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...