Guest Just me!! Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Skrevet 27. Mai 2007 Selvfølgelig skal jeg ha banneret ditt, Maria! Du lager de så flotte. Men skal jeg sende deg pm med bilder, eller vil du finne de frem selv? Haster ikke i det hele tatt altså.
Maria Skrevet 27. Mai 2007 Rapporter Skrevet 27. Mai 2007 Send PM med bilder du vil ha, eller gi meg link til en bildeside..
ingalinn2 Skrevet 28. Mai 2007 Rapporter Skrevet 28. Mai 2007 Kan jeg få noe hjelpå på denne tråden da??? Kan noen være såå snille og lage ett forside bilde/kort til meg! Bilder står på hjemsiden og det er bare å bruke de som er best! På forhånd takk ^_^ Prøvde meg på ett, men ble ikke så fornøyd. Jaja legger det ut her uansett, håper du blir fornøyd.
ingalinn2 Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Jeg kan jo legge igjen et ønske her også! =) Jeg ønsker meg et banner med Kooikeren Bajaz og Tolleren Bono på, med litt sommerfarger, gjerne gress eller blomster eller linkende. Det skal stå noe sånn som Bajaz og Bono, og så kanksje hjemmesideadressen min, som er http://pic7.piczo.no/hamahol Navnene til hundene kan være litt større, mens hjemmesideadressen kan godt være liten, du kan jo ta en titt på hjemmesiden, for å se om du vil ha den i stil med den..! Ikke vet jeg, du har stor kunstnerisk frihet! Bilder finner du på hjemmesiden, i bloggen og på sidene til hundene! Jeg hadde blitt kjempeglad om du gadd å gjøre det for meg , for som du sikkert der på hjemmesiden, så har jeg egentlig ikke peiling på sliktno..! Kan legge ved litt bilder her også kanksje; Prøvde på noen til deg, men ble ikke like fornøyd med alle da.. Jeg kan gjerne lage flere vist du vil
BareLinn Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Jeg er fremdeles ny,men har prøvd meg på noen til deg, Henriette Bare å gjøre om i str,så blir di riktige... Litt forskjellig,og ymse kvalitet..Men jeg lærer jo ikke hvis jeg ikke prøver
borderen Skrevet 30. Mai 2007 Rapporter Skrevet 30. Mai 2007 Spør igjen jeg:) Noen som vil lage til meg? jeg hadde mange før, men jeg hadde nylig en harddisk kresj, og ALT er borte, bilder bannere, filmer ja, alt. Så da lurer jeg på om noen vil lage div grafikk til siden min? Siden Laget et til dere jeg Er veldig ute av trening, så det tok en halv evighet selv om resultatet ikke ble noe unikt!
Marianne&Bianca Skrevet 1. Juni 2007 Rapporter Skrevet 1. Juni 2007 Husk å legge inn bilder Hehe.. Fikk ikke lagt ut bilder, men vær forberedt når de kommer da
TineSimbaNana Skrevet 1. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2007 Vi vil gjerne ha button http://www.superbikkjene.moo.no
Hanne Marit Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Prøvde på noen til deg, men ble ikke like fornøyd med alle da.. Jeg kan gjerne lage flere vist du vil Oj, her har det skjedd ting i det siste! Jeg har hatt eksamen og vært litt lite på nett i det siste! Men TUSEN TAKK altså! =) Utrolig morsomt! Synes de var kjempefine! Blir gøy nå, prøver å lage meg ny hjemmeside, så da kommer bannerene i bruk! Det holder fint med de, men jeg spør kanksje igjen, når Bono begynner å bli litt større..! =) Tusen tusen takk!
Nikitaf Skrevet 2. Juni 2007 Rapporter Skrevet 2. Juni 2007 Hei .. Vil noen lage Banner og button til meg? Og sånn forside greier? huske ikke hva det heter:) hehe.
Miriam Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 Noen preferanser på farger, tekst el.l., Nikita? Jeg kjeder meg litt i dag, så jeg prøver meg på ett: Si ifra hvis du liker det, eller hvis du vil at det skal være annerledes... Jeg er helt fersk, men jeg prøver gjerne igjen
borderen Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 Vi vil gjerne ha button http://www.superbikkjene.moo.no Ganske stolt av at jeg klarte å lage en liten banner med TRE hunder og få skirft på i tillegg! Masse jobb med den her :closedeyes:
ingalinn2 Skrevet 4. Juni 2007 Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 Prøvde meg også på en button til TineSimbaNana, håper du liker den.
TineSimbaNana Skrevet 4. Juni 2007 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2007 tusen takk Alle var kjempe flotte;D Likte de virkelig De skal ut på siden min + et annimasjons banner ei lagde til meg i løpet av morgen eller onsdag Tusen takk igjen
puddellover Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Kunne du lagd et for meg? Der skal det stå rodentopia's hamsteroppdrett. Bilder finner du her(alle mulige bilder blant disse ) Bildene er her,bruk helst noen av de nederste
borderen Skrevet 6. Juni 2007 Rapporter Skrevet 6. Juni 2007 Kunne du lagd et for meg? Der skal det stå rodentopia's hamsteroppdrett. Bilder finner du her(alle mulige bilder blant disse ) Bildene er her,bruk helst noen av de nederste Hm... vet liksom ikke helt hvordan et hamster-banner burde se ut da...
puddellover Skrevet 15. Juni 2007 Rapporter Skrevet 15. Juni 2007 Åh! Du er jo så flink. får du til å lage uten apostrof? det skal det nemlig bare være på engelsk, ikke norsk. altså Rodentopias, ikke Rodentopia`s. også mer jevn bakgrunnsfarge, olivengrønn kanskje? Hilsen masa *flau*
borderen Skrevet 16. Juni 2007 Rapporter Skrevet 16. Juni 2007 Åh! Du er jo så flink. får du til å lage uten apostrof? det skal det nemlig bare være på engelsk, ikke norsk. altså Rodentopias, ikke Rodentopia`s. også mer jevn bakgrunnsfarge, olivengrønn kanskje? Hilsen masa *flau* Haha.. det var du som skrev det med apostrof da;) Jeg bare kopierte det du sa det skulle stå! Neida.. skal slutte å mobbe - skal lage et nytt når jeg får tid!
puddellover Skrevet 16. Juni 2007 Rapporter Skrevet 16. Juni 2007 Hehe,ja,skrev så fort jeg at jeg ikke tenkte over det *mrs. flau flauersen*
Artemis Skrevet 2. Juli 2007 Rapporter Skrevet 2. Juli 2007 Noen som har lyst til å lage et banner til meg? Det jeg har nå har jeg hatt ganske lenge, og ønsker litt forandring Vil gjerne at det skal stå "Oscar" på det, og noe i grønnfarge hadde vært bra Hvis noen gidder å ta på seg ansvaret, så ligger det en del nye bilder i "Din hund"-tråden vår: http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=10902&hl=
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar