Gå til innhold
Hundesonen.no

Banner, gaver osv..


TineSimbaNana

Recommended Posts

  • Svar 155
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hvis du vil ha banner kan det hende det tar litt tid. ;) Tar det når jeg har tid til overs, ok? :lol:

Jeg laget et til Sara foreløpig!

sarakopiqt2.jpg

Skrevet

Vet ikke helt jeg... ;) Jeg er iskald på fingrene, og stiv i hendene, så jeg tror denne bærer preg av det:

Bare si om jeg skal endre den.

så den ikke før nå jeg. Tusen takk Maria! Kjempefin var den! :lol:

Skrevet

Hvis du vil ha banner kan det hende det tar litt tid. ;) Tar det når jeg har tid til overs, ok? :lol:

Jeg laget et til Sara foreløpig!

sarakopiqt2.jpg

Hvordan lager du den streken bak navnet? Vis du skjønner hva jeg mener? (den blå) :P

Skrevet

Å, Tusen takk! Det var dritfint!=D

Kunne jeg vær-så-snill fått et banner også? Jeg må ha noe på min påbegynte side, og det var så perfekt! (det gjør ikke noe om det tar litt tid før jeg får det)

Kanskje uten noe skrift på, men det kan du velge selv, gjør det som er lettest!

  • 1 month later...
Skrevet

Noen som har lyst til å lage en banner til meg...? Bilder på siden min! :icon_redface: Helst en som jeg kan ha en stund, ergo ikke noe julegreier! :o

Skrevet

Lurte på om noen ville være så snille å lage et banner til oss som vi kan ha her på sonen?

Med bilde av Yaris og Zanto :P

Bilder finnes på hjemmesiden våres!

og flere bilder av Zanto finnes på denne linken: http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=20822

Åsså ønsker vi oss innmar en banner og en button som matcher siden vår litt,som folk kan linke til oss med :P

Blir så kjempeglad hvis noen gidder! :P

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Noen som har lyst til å lage noen bannere til meg også? Gjerne noen litt store? :) Er fornøyd med de jeg har, men jeg vil gjerne ha muligheten til å variere litt :) Bilder ligger på hjemmesiden min, under "Bilder og video".

  • 2 weeks later...
Guest Just me!!
Skrevet

Maria..? :o Bilder ligger i bloggen i tråden til Archie.

Guest Maritus
Skrevet

Kan jeg få noe hjelpå på denne tråden da??? Kan noen være såå snille og lage ett forside bilde/kort til meg! Bilder står på hjemsiden og det er bare å bruke de som er best!

På forhånd takk ^_^

Skrevet

Marianne; Skal se om jeg får inspirasjon til å lage snart! Hehe. Det kommer sånn periodevis. Kanskje jeg lager et til deg i kveld.

Skrevet

Jeg kan jo legge igjen et ønske her også! =) Jeg ønsker meg et banner med Kooikeren Bajaz og Tolleren Bono på, med litt sommerfarger, gjerne gress eller blomster eller linkende. Det skal stå noe sånn som Bajaz og Bono, og så kanksje hjemmesideadressen min, som er http://pic7.piczo.no/hamahol

Navnene til hundene kan være litt større, mens hjemmesideadressen kan godt være liten, du kan jo ta en titt på hjemmesiden, for å se om du vil ha den i stil med den..! Ikke vet jeg, du har stor kunstnerisk frihet!

Bilder finner du på hjemmesiden, i bloggen og på sidene til hundene!

Jeg hadde blitt kjempeglad om du gadd å gjøre det for meg :rolleyes: , for som du sikkert der på hjemmesiden, så har jeg egentlig ikke peiling på sliktno..! :ahappy:

Kan legge ved litt bilder her også kanksje;

post-1499-1179994567_thumb.jpg

post-1499-1179994598_thumb.jpg

post-1499-1179994623_thumb.jpg

post-1499-1179994764_thumb.jpg

post-1499-1179994789_thumb.jpg

Skrevet

Spør igjen jeg:)

Noen som vil lage til meg? jeg hadde mange før, men jeg hadde nylig en harddisk kresj, og ALT er borte, bilder bannere, filmer ja, alt.

Så da lurer jeg på om noen vil lage div grafikk til siden min? Siden

Skrevet

Jeg kan sikkert lage noen bannere liksom, men jeg har laget så utrolig (masse arbeid!) mange bannere som folk aldri bruker. Det virker for meg som at noen er mest opptatt av å ha flest mulig bannere. Hvis noen vil ha banner av meg forslår jeg PM-kontakt. Og jeg vil "kreve" igjen av den jeg lager til at banneret brukes (om ikke i flere mnd. så i alle fall en stund da..)

Dagens klare tale fra meg :ahappy:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Dette har funket i alle år for meg og mine hunder.  Det er spesielt viktig for røytefrie hunder, der pelsen er mye finere og glattere enn andre pelstyper.  Ørepulveret gjør at hårene i ørene blir "trå" så det blir lett å få tak i dem og alle mine (har og har hatt mange) godtar dette. Det er viktig å få tak i de innerste hårene ellers kan det bli klumpete og da er det vanskelig og tar tid å få ut. Det er aldri feil å bruke hjelpemidler som er helt ufarlig og gjør jobben lettere.  Mindre plagsomt for hunden.
    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...