HildeM Skrevet 19. September 2007 Rapporter Skrevet 19. September 2007 Noen som kan lage banner/buttons til meg??? Det skal bare stå Tassen, på banneret kan det gjerne også stå adressen til hjemmesiden (www.freewebs.com/almostidefix) Det kan gjerne vere i høstfarger eller grønt... Du/dere finner bilder på hjemmesiden. På forhånd, takk!
LizzieDog Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Åh!! SÅ pene! Kunne du laget et banner til meg og ? :) Bilder finner du her : www.BillyMinBisseWovve.piczo.com VIl at det skal stå Billy eller Billy - en YorkieHerre.. Noe i den duren, Det bestemmer du !
RSKFarsbo Skrevet 6. Mai 2008 Rapporter Skrevet 6. Mai 2008 Hei. Lyst å lage banner både til og ha her på sonen, og stort til å ha på hjemmesiden min? Vil gjerne ha med både meg og Shira. Tekst: Renate og Shira/Shira og Renate Her er noen bilder av Shira, håper kan bruke noen av disse... Bilde av meg
siriamd Skrevet 8. Mai 2008 Rapporter Skrevet 8. Mai 2008 Hei Kan noen lage bannere og buttons til meg også? Masse bilder på hjemmesiden min; www.bluebc.piczo.com Det hadde vært kjempefint altså
12345 Skrevet 24. Juni 2008 Rapporter Skrevet 24. Juni 2008 Hei ! Jeg lurte på om du kunneha laget buttons ( de små ) og et bilde i profilstørrelse. Hadde satt veldig stor pris på det. Her finner du bilder: www.123hjemmeside.no/cairnkaisa
laikamor Skrevet 26. Januar 2009 Rapporter Skrevet 26. Januar 2009 mange flotte bannere:) lysst til å lage et til meg også?? størrelse: signatur tekst: laika bilder:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar