Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.

Svedge

Recommended Posts

Nå har jeg lasta ned.. Men hvor stor skal banneret være? Og hvordan klipper man inn bilder? :P

Bannerne her på sonen er 300x60.

For å klippe ut f.eks en hund av et bilde og lime inn i banneret:

1Først bør du lage bilde av hunden i den str at f.eks hodet passer inn i bildet

-høyreklikk - Image size, også lager du den mindre.

2. Velg pil i menyen til høyre, så velger du den lasso-tingen lenger ned på høyre siden:

- Nå tegner du rundt det du skal klippe ut, (et tips: zoom inn litt, om bildet er lite, da får du det lettere til).

- høyreklikk inni der du har tegna rundt - copy

3. Gå inn på banneret du skal ha det på, og høyreklikk - past- legg det der du skal ha det og høyreklikk igjen, og velg Validate past

Håper du skjønte det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Sliter fremdeles med å få disse "fontene" til å fungere. Jeg har lastet de ned fra http://www.1001freefonts.com ved å trykke på de skrifttypene jeg vil ha. Hva skal jeg gjøre for å få brukt de i photofiltre?

Finn en mappe på dataen som heter Fonts og legg de inni der. De vil da automatisk komme opp i alle programmene dine (word, photofiltre, frontpage osv osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bannerne her på sonen er 300x60.

For å klippe ut f.eks en hund av et bilde og lime inn i banneret:

1Først bør du lage bilde av hunden i den str at f.eks hodet passer inn i bildet

-høyreklikk - Image size, også lager du den mindre.

2. Velg pil i menyen til høyre, så velger du den lasso-tingen lenger ned på høyre siden:

- Nå tegner du rundt det du skal klippe ut, (et tips: zoom inn litt, om bildet er lite, da får du det lettere til).

- høyreklikk inni der du har tegna rundt - copy

3. Gå inn på banneret du skal ha det på, og høyreklikk - past- legg det der du skal ha det og høyreklikk igjen, og velg Validate past

Håper du skjønte det :P

okei, skal prøve.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Wii! Prøvde meg på en enkel en! :P

Min første Banner, folkens :P hihi :P

Syns det er veldig bra til å være ditt første :P

Nå er det bare å prøve å feile, se om du kan bruke noen effekter. Er gøy å leke seg litt :P Øvelse gjør mester. Men som sagt, syns den var veldig bra til å være ditt første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...