Gå til innhold
Hundesonen.no

Bannere, gaver etc.


Svedge

Recommended Posts

  • Svar 388
  • Created
  • Siste svar
Vil noen lage banner til meg? en som skal til hjemmesiden øverst og en liten signatur, det skal bare stå fluffydogz:)

Jo flere jo bedre! :whistle: Bilder finnes her under fotogalleri

Hvor stort skal det være? :rolleyes2:

edit: Lagde noen til deg TorillB, men visste ikke hva som skulel stå. Bare si om du vil jeg skal forandre på noe.

Vet ikke om det var slik du tenkte, men har bare lekt meg litt i photoshop.

(bakgrunnen er gjennomsiktig. :sleep:)

TorillB1.png

TorillB2.png

freia2.png

freia1-1.png

Lekser, hva er det? :yawn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stort skal det være? :rolleyes2:

Som header i hjemmesiden skal bredden være 950 piksler og høyde 158 piksler.

Jeg vil jo gjerne også ha signatur, ikke så nøye hvor stort det er;)

Hadde vært hyggelig meg forskjellig så jeg kan bytte dem i blandt :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg vil også gjerne ha ett nytt banner, siden jeg greide å slette det gamle :ermm:

Hvis noen orker å lage ett?

Bilder:

IMG_2714-1.jpg

IMG_2718.jpg

IMG_2786-1.jpg

Kan gjerne stå Micko, også norfolk terrier under med litt mindre skrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Kan noen lage ett sommerbanner til meg? :whistle:

Størrelse: Signatur på sonen

Tema: Sommer

Farger: Gjerne knæskje farger; limegrønt, knallrosa, lyseblått eller gult

Tekst: Embla, med skriftfarge som står i stil til de andre fargene. Gjerne en morsom og spesiell skrift, f. eks. en som er på skriveprogrammet vårt, Open Office, som heter Chiller.

Bilder:

1jq4x2.jpg

29prfv9.jpg

ngvtpl.jpg

2emn11t.jpg

108clzm.jpg

ivfxwx.jpg

2s11ymu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
noen som vil lage banner til meg med gogutten min på?

bilder finner dere her: http://hundesonen.no/forum/index.php?showtopic=44363

det skal stå Mike på

størrelsen skal passe inn i signatur her på forumet

og ellers kan dere fikse og mikse som dere vil:)

gjerne lag flere forskjellige

En stund siden du skrev det, men jeg lagte en banner til deg.

Mike1.jpg

Mike2.gif

Mike3.gif

Mike4.jpg

(de i midten har gjennomsiktig bakgrunn. :ahappy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vil lage banner til meg da? *sutre* :blink:

Hadde tenkt til å lage en til deg, men det var jo så lenge siden du skrev det. :aww:

Jeg kan sikkert lage noe før jeg legger meg. Må bare advare og si at jeg ikke har lagt bannere på veldig lenge og er litt rusten. :ahappy:

Hva skal stå på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt til å lage en til deg, men det var jo så lenge siden du skrev det. :icon_redface:

Jeg kan sikkert lage noe før jeg legger meg. Må bare advare og si at jeg ikke har lagt bannere på veldig lenge og er litt rusten. :innocent:

Hva skal stå på?

Vel, jeg har jo fortsatt ikke noe banner. :whistle:

Jeg vet ikke hva jeg vil ha jeg, begge hundene ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har jo fortsatt ikke noe banner. :icon_redface:

Jeg vet ikke hva jeg vil ha jeg, begge hundene ihvertfall.

Jeg er så lite kreativ når det kommer til bannere.

Du får håpe noen andre også ser at du vil ha noen. :innocent:

Argyros1copy.jpg

Argyros2.jpg

Argyros3.gif

Argyros4.jpg

Var ikke sikker på om jeg skulle skrive brukernavnet ditt eller hundenes navn. Si om du vil ha noe forandret (noe på banneret, farge, skrift osv.) Tar bare 2 sek. :whistle:

Edit: vet ikke om det kanskje ble bedre i png?

Argyros2copy.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lite kreativ når det kommer til bannere.

Du får håpe noen andre også ser at du vil ha noen. :wub:

Var ikke sikker på om jeg skulle skrive brukernavnet ditt eller hundenes navn. Si om du vil ha noe forandret (noe på banneret, farge, skrift osv.) Tar bare 2 sek. :innocent:

Edit: vet ikke om det kanskje ble bedre i png?

De ble jo kjempekule! :icon_redface: Takk skal du ha!

Den siste så kanskje litt klarere ut?

Kan godt ha navnet på hundene ja, teksten trenger jo ikke være så stor. :ahappy:

Edit: Kunne du laget et med bildet av Garm fra det første banneret og bildet av Argyr som er på nummer to og tre? De matcher vel ikke helt, men pyttsann. :ahappy:

Edit2: Det ligger jo bilder her også, geita trenger ikke være med da. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Odin var også dement mot slutten, og det var tøft. Han hadde ikke samme uroen, han var bare forvirret, og ville være inntil oss hele tiden (nok en kombinasjon av døvhet/blindhet også). Vi fikk Eldepryl hos Renate Nydal, det hjalp litt en stund på uroen, men ikke store forandringer. Kan være verdt forsøket.
    • Du kan ta pulsen ved å kjenne på blodåren som går ned på innsiden av låret.
    • Frøkna her begynner å bli dement, og det er utrolig vanskelig å forholde seg til. Så snart det er "dødtid" hjemme begynner hun enten å vandre frem og tilbake, eller å gå i ring. Hvis jeg avbryter henne og tar henne med ut på tur eller trening "våkner" hun og er seg selv igjen, men hun må altså ha mental input hele tiden for å ikke gå inn i disse tvangshandlingene. Jeg antar at det i stor grad skyldes kjedsomhet og uro, men ettersom hun har en ødelagt skulder er det ikke mulig å gå lange turer med henne heller. Lite fysisk aktivitet bidrar helt sikkert til problemet. Hun går på Karsivan, men synes ikke det hjelper så veldig. Det er ikke noe særlig til livskvalitet sånn som hun har det nå, men jeg kan jo ikke underholde henne konstant. Er det noen som har hatt dement hund som har noen tips til hva jeg kan gjøre for henne? Andre typer medisiner som hjelper?
    • Jeg vet ikke hvordan det skilles mellom de ulike dachsrasene, men avlsrådet i raseklubben vil kunne hjelpe deg med dette. Jeg ser ingen grunn til at det skulle bli komplikasjoner hvis begge er friske, men det er mange andre hensyn å ta før man velger å avle, så ta kontakt med avlsrådet og be om hjelp der.
    • Hei, Av ren nyskjerrighet kan man blande en tispe kanindachs med en hann dvergdachs dersom begge er friske og har ingen skjulte sykdommer?    Vil det oppstå komplikasjoner eller hvordan er det? Si hun blir max 5 kg og han blir max 7,5 kg
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...