Gå til innhold
Hundesonen.no

Vikingskipet November 2006

Yodel

Recommended Posts

• Svar 323
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Vi kommer! Noen som husker datoen for gruppe 5? (Eller er det kanskje bare 1dags utdstilling?) Har aldri stillt i Vikingeskipet før da det er 50 mil for oss å kjøre, men nå synes jeg hun eldste er kommet seg så bra at vi vil prøve henne mot noen av landest beste Am.Akita! Vi drar mest for turen sin del og så får resten bli en bonus. Hun vil stille i AUK da hun er noen dager over 15 mnd på det tidspunktet. Det som er kjipt er at importen vår er akkurat 9 dager for ung til å delta som junior *hrmpf* It`s just those things in life.... :)

Btw Yodel, dine Basenji`s er så bedårende B)

Skrevet

Gruppe 5 går på Søndag, og utstillingen starter allerede på torsdag.

Jeg søkte i utstillingsforumet uten å finne lignende tråder. Mulig jeg overså dem, da :)

Hyggelig at du finner mine B'er bedårende.. Det gjør jeg også!

Skrevet

Vi skal dit! :)

Benedicte(labibs) skal stille Albin i eksteriør.

Bella blir selvsagt også med.

Er det noen som vet hvilken dag gruppe 2 er? Jeg tror det er lørdag, men er ikke sikker.

Skrevet

- Fredag Gruppe 3, 10

- Lørdag Gruppe 2, 4, 6, 9

- Søndag Gruppe 1, 5, 7, 8

Vi har iallefall tenkt å stille, men har ingen store forhåpninger, blir vel opp imot 200 flater der :)

Skrevet

Kommer opp uansett for å titte :)

Om jeg stiller Blaze kommer ann på om hun er drektig eller ikke. (håper på drektig jeg da :D )

Skrevet

Kommer muligens en av dagene, uten hund.

Har veldig lyst, må bare finne en jeg kan dra med meg opp dit først.

Skrevet

Håper på å komme nedover, helst med hund, og helst for å stille, men vi får se :) Tipper pelsen er nærmere perfekt akkurat da men..blir dyrt da..så vi får se :D Kommer nesten uansett, med eller uten hund..men da bare for søndag antagelig..er jo en haug med andre buhunder som må heies på der :D :D

meen..om inngvild satser på LP så må vi få med oss det :D

Skrevet

Jeg kommer, skal stille begge mine, har ingen sjans der oppe, men stille skal vi uansett :) Skal også ha med en hund eller to ekstra som jeg skal stille.

Skrevet

Jeg kommer ganske sikkert, kommer an på om vi får rom eller ikke :) Vi skal bare sosialisere og treffe folk da, ikke noe konkurranse på oss enda. :D

Skrevet

Jeg skal bort sammen med Annette/Loke og gjøre Hamar farlig (Annette skal kjøre). Skal ikke stille vips så vidt jeg vet, men hun skal hvert fall være med *huske å bestillte togbilleter*

Skrevet

Jeg skal bort sammen med Annette/Loke og gjøre Hamar farlig (Annette skal kjøre). Skal ikke stille vips så vidt jeg vet, men hun skal hvert fall være med *huske å bestillte togbilleter*

Ble ikke jeg enig med meg selv om at lille Vips skal stilles? :unsure:

Jeg og svartingen skal selvfølgelig..Tilmed tatt ut feriedager B)

Skrevet

Ble ikke jeg enig med meg selv om at lille Vips skal stilles? :unsure:

Jeg og svartingen skal selvfølgelig..Tilmed tatt ut feriedager B)

Jo jeg tror det, i samme setningen som du ble enig med deg selv at du skulle gå med henne *bestilt togbilletter*

Skrevet

Jo jeg tror det, i samme setningen som du ble enig med deg selv at du skulle gå med henne *bestilt togbilletter*

Om Annette skal i ringen så måååå jeg få vite det! Det skal dokumenteres :)

Skrevet

Ha ha ha! Jeg har ingenting i en utstillingsring å gjøre er jeg redd :)

*glede seg*

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kan noen andre ta ham med ut når du kommer hjem?  Altså, når du kommer hjem, ignorere ham til du har fått tatt av deg og satt deg ned. Om han så begynner å mase om å få komme ut, at noen andre tar ham med ut litt. Det kan nok ta en del tid å snu denne adferden.  Det har jo også mye å si hvem som fôrer, går tur og trener med en hund. Gjør du det meste der, eller varierer det? Kan noen andre ta mer ansvar? 
    • Jeg har litt utfordringer med whippet hannen min på 5 år. Det er veldig tydelig at jeg er hovedmennesket til hunden, han søker til meg, det er meg han blir mest glad når kommer hjem men det er også meg han maser mest på. Jeg jobber langvakter, og når jeg er på jobb så er hunden helt rolig. De andre i huset forteller at han ligger å slapper av og er rolig og snill stort sett hele dagen. Når jeg kommer hjem blir han jo veldig glad for at jeg kommer, men jeg får nesten ikke satt meg ned før han  begynner med klynking/gråting og skal ha meg med ut - jeg tar han da som regel med meg ut, selv om de hjemme forteller at det ikke er lenge siden han var ute. Etter vi har vært ute, så kan gjerne klynkingen fortsette litt, og det kan til tider også være klynking på natten. Akkurat nå er vi i en ekstra tøff periode, da det er løpetid på byggefeltet og hannhunden har det veldig tøft, han spiser nesten ikke og sover ikke - noe som igjen gjør at jeg heller ikke sover, for jeg må være med han for at han ikke skal holde hele huset våkent om natten. Jeg har tilbrakt nettene på et rom med han i bånd og med hørselvern på for å få sove. Jeg begynner å bli rimelig desperat 🙈😭 Jeg har avtale med dyrlege om å prøve ut kjemisk kastrasjon, slik at vi kanskje kan slippe dette igjen. Men jeg er også redd for at han skal reagere dårlig på det - at han kanskje blir mer klynkende og "masete". I kveld når jeg kom hjem fra jobb så har jeg ignorert hunden, jeg har vært ute med han, men ikke "snakket" til han eller anerkjent han på annet vis, det føles ikke bra men tenker kanskje at det er noe jeg bør gjøre i en periode? Er dette helt feil tenkt av meg? Noen som har råd og veiledning for å kanskje få en litt mer selvstendig hund når også jeg er hjemme?
    • Bare det at noen har tenkt tanken er for meg helt på trynet. Og det er en herlig ironi i at de ikke tester produktene sine på dyr, men selger til dem... Hjelpes, hvem er disse folka😄
    • Det er vel de fleste enige om at vi ikke gjør. Sikkert noen influensere som får betalt for å mene at det gjør vi. Det latterlige er jo at de hevder å ikke teste på dyr, så jeg lurer litt på denne...
    • Er dette noe vi trenger til hundene våre? https://www.tv2.no/nyheter/holdt-pa-a-falle-av-stolen/19203815/
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...