Yodel Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Hvem har tenkt seg hit? Selv tropper jeg opp med en junior. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Vi kommer! Noen som husker datoen for gruppe 5? (Eller er det kanskje bare 1dags utdstilling?) Har aldri stillt i Vikingeskipet før da det er 50 mil for oss å kjøre, men nå synes jeg hun eldste er kommet seg så bra at vi vil prøve henne mot noen av landest beste Am.Akita! Vi drar mest for turen sin del og så får resten bli en bonus. Hun vil stille i AUK da hun er noen dager over 15 mnd på det tidspunktet. Det som er kjipt er at importen vår er akkurat 9 dager for ung til å delta som junior *hrmpf* It`s just those things in life.... Btw Yodel, dine Basenji`s er så bedårende B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lille_christine Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Vi skal dit, bor bare en halvtime unna. Skal kanskje starte lydighet, men blir vel helst til at vi bare ser på PS. Finnes 2, 3 andre tråder om hvem som skal dit også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 6. September 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Gruppe 5 går på Søndag, og utstillingen starter allerede på torsdag. Jeg søkte i utstillingsforumet uten å finne lignende tråder. Mulig jeg overså dem, da Hyggelig at du finner mine B'er bedårende.. Det gjør jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Vi skal dit! Benedicte(labibs) skal stille Albin i eksteriør. Bella blir selvsagt også med. Er det noen som vet hvilken dag gruppe 2 er? Jeg tror det er lørdag, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 - Fredag Gruppe 3, 10 - Lørdag Gruppe 2, 4, 6, 9 - Søndag Gruppe 1, 5, 7, 8 Vi har iallefall tenkt å stille, men har ingen store forhåpninger, blir vel opp imot 200 flater der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jepp, kommer men blir ikke noe utstilling på monsteret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Mulig jeg tar turen dit.... har veldig lyst da! Tenke tenke tenke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jeg skal stille Mini i championklassen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jeg kommer uten hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Kommer opp uansett for å titte Om jeg stiller Blaze kommer ann på om hun er drektig eller ikke. (håper på drektig jeg da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 jeg kommer og skal være der hele helga! mulig at Rita skal stilles. oppdretter som bestemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jeg kommer for å se på og kanskje, muligens gå lydighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 60-70% sikkert at jeg kommer med hund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Kommer helt sikkert, men har ikke bestemt meg for om jeg skal stille eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Kommer muligens en av dagene, uten hund. Har veldig lyst, må bare finne en jeg kan dra med meg opp dit først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Håper på å komme nedover, helst med hund, og helst for å stille, men vi får se Tipper pelsen er nærmere perfekt akkurat da men..blir dyrt da..så vi får se Kommer nesten uansett, med eller uten hund..men da bare for søndag antagelig..er jo en haug med andre buhunder som må heies på der :D meen..om inngvild satser på LP så må vi få med oss det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jeg kommer, skal stille begge mine, har ingen sjans der oppe, men stille skal vi uansett Skal også ha med en hund eller to ekstra som jeg skal stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jeg kommer ganske sikkert, kommer an på om vi får rom eller ikke Vi skal bare sosialisere og treffe folk da, ikke noe konkurranse på oss enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jeg skal bort sammen med Annette/Loke og gjøre Hamar farlig (Annette skal kjøre). Skal ikke stille vips så vidt jeg vet, men hun skal hvert fall være med *huske å bestillte togbilleter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jeg skal bort sammen med Annette/Loke og gjøre Hamar farlig (Annette skal kjøre). Skal ikke stille vips så vidt jeg vet, men hun skal hvert fall være med *huske å bestillte togbilleter* Ble ikke jeg enig med meg selv om at lille Vips skal stilles? Jeg og svartingen skal selvfølgelig..Tilmed tatt ut feriedager B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Ble ikke jeg enig med meg selv om at lille Vips skal stilles? Jeg og svartingen skal selvfølgelig..Tilmed tatt ut feriedager B) Jo jeg tror det, i samme setningen som du ble enig med deg selv at du skulle gå med henne *bestilt togbilletter* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jo jeg tror det, i samme setningen som du ble enig med deg selv at du skulle gå med henne *bestilt togbilletter* Om Annette skal i ringen så måååå jeg få vite det! Det skal dokumenteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Jo jeg tror det, i samme setningen som du ble enig med deg selv at du skulle gå med henne *bestilt togbilletter* Ha ha ha! Jeg har ingenting i en utstillingsring å gjøre er jeg redd *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 6. September 2006 Rapporter Share Skrevet 6. September 2006 Håper på å få kommet meg opp dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar