Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeanettes Toller-prosjekt


Toller

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!

Ikke i lasterommet! Nei huff og huff..

Tenkte på å ha med et bur inne så hunden kan ligge under bena?

Jeg hentet Archie i Molde, og da hadde jeg han i et tøybur ved beina mine. Tøyburet var et must, skal du bruke noe annet må du ha det i lasterommet (fikk vi beskjed om). Da vi møtte Archie hjemme hos oppdretter var han en uredd og en skikkelig tøffing, men inne i flyet pep han som bare det! Så du burde forberede deg på litt oppmerksomhet fra de andre passasjerene :D

Nyydelig valp du venter, en venninne av meg har også en toller! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hentet Archie i Molde, og da hadde jeg han i et tøybur ved beina mine. Tøyburet var et must, skal du bruke noe annet må du ha det i lasterommet (fikk vi beskjed om). Da vi møtte Archie hjemme hos oppdretter var han en uredd og en skikkelig tøffing, men inne i flyet pep han som bare det! Så du burde forberede deg på litt oppmerksomhet fra de andre passasjerene :)

Nyydelig valp du venter, en venninne av meg har også en toller! :)

Hehe :D

All PR er god PR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag er dagen her! Jeg reiser no om tre kvarter for å hente jenta mi!! :o Gleder meg sinnsykt! Jeg fikk faktisk sove i natt da... Fordi jeg også er litt nærvøs. Rett og slett redd for at det skal skje noe på turen. Enten at vi ikke får henne med oss, eller at vi ikke får kjøpt henne i det hele tatt osv... Vet det er merkelig men er litt ustabil nå :o

Sier i fra når hun er i hus! :o

En reiseklar valp fra Phoebes kull! hehe..

Flyreise20klar.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååh, så spennende :o .... Gratulerer banana

Jeg hadde Felix inne i flyet sammmen med meg i en godkjent bag.

Han la seg til å sove på flyet, han giddet ikke bry seg med flyet. Han våknet ikke før flyet landet og bremset... Ingen lyd fra han.

Jeg stakk hånden ned i bagen for sikkerhets skyld når vi lettet...

Blir så spennende å høre når du kommer hjem. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi hjemme!

Turen gikk sånn någenlunde greit. Det værste var da vi skulle kjøre fra kennelen til flyplassen. Hun hylte og hylte og hylte. Visste ikke hva jeg skulle gjøre, og ble helt fortvilt! Så la jeg hånden min inn hos henne, og da slappet hun mer av, og etterhvert la hun hodet sitt på hånden min og sovnet :o

Flyturen gikk bedre, hun var nok redd, men hun hylte ikke så det virket som om det gikk greit. Så kom natten... den ble verre. Det var helt forferdelig da jeg måtte tvinge henne til å ligge i buret, men jeg er glad jeg gjorde det fordi nå ligger hun der inne uten problemer. Men det er tydelig at hun trivdes hos Tollerstemmen, for hun har veldig hjemmlengsel! Hun går og sutrer litt, men merker det blir bedre og bedre.

Supersmart er hun! Hun greide å bryte ned skilleveggen jeg hadde lagd i buret (så det skulle bli lunere og tryggere) tre ganger! Klikkertrening har vi så smått begynt på også, der er hun råkjapp. Hun skjønner jo ikke ord enda, men ser helt klart en klikkerhund i henne! :o

Da er det bare å følge med videre på hjemmesiden min for bilder og hendelser:

Phoebes hjemmeside

Første møte var meget vellykket :o

phoebehentes003.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k47/jean...behentes121.jpg

Man må jo være ren når man skal inn i et nytt hjem

http://i85.photobucket.com/albums/k47/jean...behentes043.jpg

http://i85.photobucket.com/albums/k47/jean...behentes070.jpg

*endret grunnet for store bilder. Mod. Yakine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Just me!!

Så flott hun er! :) Gleder meg til vi kanskje får møte henne :)

Det med buret skjønner jeg, vi gjorde også det med Archie.. Hadde døra åpen og lot handa ligge inne slik at han roet seg ned. Pep mye de første nettene, men nå greier han seg kjempefint :) Lykke til videre med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott hun er! :) Gleder meg til vi kanskje får møte henne :)

Det med buret skjønner jeg, vi gjorde også det med Archie.. Hadde døra åpen og lot handa ligge inne slik at han roet seg ned. Pep mye de første nettene, men nå greier han seg kjempefint :) Lykke til videre med henne!

Det var det jeg også gjorde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...