Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeanettes Toller-prosjekt


Toller

Recommended Posts

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Takk! :)

Marit bestemte seg for Tollerstemmen's Janka. Helt greit. Det blir jo bare utstillingsnavn og stamtavle osv. Hjemme blir hun hetende Phoebe. Etter Lisa Kudrow i FRIENDS. Elsker friends! Hadde en liten avstemning her hjemme hvor det sto mellom Diva, Nikita og Phoebe. Og det var Phoebe som stakk av med seieren. 14. september henter vi lille Phoebe, så etter det er jeg veldig med på sone treff i både oslo og drammen (bra å sosialisere!).

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee!

Hvem var det som foreslo det navnet tro :rolleyes:;)

Har det blitt 14 nå ja, da er det bare 31 dager igjen da ;) hihi

Gleder meg kjempe mye til å få komme å hilse på Phoebe.

Blir gøy når du kan være med på treff og sånn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hente lille frøkna mi 15. september jeg da. Reiser med fly fra Sandefjord. Gleder meg som en liten unge.. Tulla mi skal hete Enya og hvis ikke Marit bestemmer seg for noe annet blir det Tollerstemmens Jessie. Synes tida går forferdelig sakte da.. Det er nå 31 dager igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på en litt rar kalender, så trodde det var 14, for det var det som så ut som fredag. Men det er sant, jeg skal hente Phoebe 15. september jeg også :P Hehe. Kanskje vi treffes da? Har snakket med Miriam også, som skal ha en av jentene, Josie skal hun hete. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lander på Sola flyplass rundt klokka ni fredag kveld. Så jeg skal da overnatte der og ta fly hjem ved 15 tiden på lørdagen. Min lille frøken blir hetende Tollerstemmens Jessie på stamtavlen og Enya hjemme. Gleder meg noe helt vanvittig. Har pratet en del med Miriam på msn og hun koblet oss sammen en gang så vi kunne prate alle tre. Jeg har foreløpig bare internett på jobb så det er ikke alltid like lett å prate da.. Skal du kjøre til Sandnes du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husker hun koblet oss :)

Tror jeg lagret mailen din også! Men har full forståelse for at det ikke er så lett å prate når du er på jobb.

Jeg og mamma har bare pratet litt løst om det, så det eneste jeg vet er at vi reiser opp og ned samme dag (altså fredag). Det blir vel mest sannsynlig jeg og mamma som tar fly, før vi bestiller billetter vil jeg gjerne prate med fly selskapene, å høre hvordan de tar valpene på flyet. Vil ha den på fanget eller noe, ikke nede sammen alle de andre hundene.

Hvordan flyr du med hunden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, husker hun koblet oss ;)

Tror jeg lagret mailen din også! Men har full forståelse for at det ikke er så lett å prate når du er på jobb.

Jeg og mamma har bare pratet litt løst om det, så det eneste jeg vet er at vi reiser opp og ned samme dag (altså fredag). Det blir vel mest sannsynlig jeg og mamma som tar fly, før vi bestiller billetter vil jeg gjerne prate med fly selskapene, å høre hvordan de tar valpene på flyet. Vil ha den på fanget eller noe, ikke nede sammen alle de andre hundene.

Hvordan flyr du med hunden?

Da jeg hentet Sico reiste jeg med fly, og det gikk helt greit. Først fikk vi beskjed om at han måtte sitte i en bag under setet mitt, (jeg hadde med en bag med tepper og aviser i bunn) men når vi kom inn i flyet var det rett opp på fanget med lille tassen. Eneste reaksjonen vi fikk fra flyvertinner var full begeistring :) Vi fikk seter bakerst i flyet med tanke på eventuell alergi osv, men det var egentlig det beste for Sico også.

Er jo ikke store dyret du skal ha med deg, så du kan ha hunden inne med deg. Lykke til, går sikkert kjempeflott.

ps, når valpen kommer forventer jeg bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et lite transportbur i stoff med vanntett bunn. Det var det de krevde sa de hvertfall.. Men det er visst forskjellig fra flyselskap til flyselskap. Jeg skal fly med Widerøe. Jeg fikk beskjed om at buret skulle stå ved beina mine og at valpen skal ligge inne i det, men hvis jeg kan ta ho ut å ha ho på fanget er jo det det beste selfølgelig.. Det kom hvertfall ikke på tale å ha ho i lasterommet. Da hadde jeg heller tatt bilen sammen med noen istedet. Men 7 timer i bil er sikkert ikke så moro for henne det heller.. Får høre litt med de på flyet også. Jeg betaler 150,- på Sola flyplass når jeg skal hjem igjen. I dag er det 24 dager igjen og jeg gleder meg voldsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det første bild ejeg har av lille Phoebe :P (avartar bidlet). Kommer flere etterhvert!

Nå har vi bestillt flybilletter og er spennklare til å dra for å hente! Har akkurat fått vite hvilken valp jegs kal får også, så sendte nettop an mail til oppdretteren hvor jeg spurte om hun kunne sende meg noen bilder av valpen jeg skulle få. Så vi får se da :P

BIRTE: Da du hentet Sico, hvilket flyselskap reise du med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i lasterommet! Nei huff og huff..

Tenkte på å ha med et bur inne så hunden kan ligge under bena?

Hehe, måtte bare vite hva du søkte etter... :P Har hatt Deco med meg 4 ganger i en flygodkjent reiseveske uten problemer. Han har fått beroligende samtlige ganger, men det er fordi han ikke har så god psyke (er redd han skal bli for stresset, urolig eller redd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK :P Takk!

Phoebe er, i følge oppdretteren, veldig flink og uredd type. Men hun er jo valp så hun blir sikkert litt redd under flyturen.

Her er forresten de første bildene jeg har av bare henne:

i159041546_63392_2.jpg

Er hun ikke nyyyyyydelig??? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK :P Takk!

Phoebe er, i følge oppdretteren, veldig flink og uredd type. Men hun er jo valp så hun blir sikkert litt redd under flyturen.

Her er forresten de første bildene jeg har av bare henne:

i159041546_63392_2.jpg

Er hun ikke nyyyyyydelig??? :P

Så søt! :P Om oppdretteren mener hun er en uredd type så går det sikkert meget bra uten noe "juks". :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...