Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeanettes Toller-prosjekt


Toller

Recommended Posts

heihei

Nå har vi hatt møtet (familierådet) om det at jeg skulle få valp. Jeg skrev jo i presentasjonen av meg selv at jeg prøver å få en Toller valp. Møtet gikk vel så bra som jeg kunne ha håpet. Både mamma og stefaren min var veldig postive etter jeg hadde fått sagt mitt og de snakket om hunden som om vi allerede hadde kjøpt den. Mamma snakket med oppdretteren og nå har vi fått en uke til å betsemme oss.

La oss håpe på det beste! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Valpene kommer fra Tollerstemmen, og ble født 23. juli. Er utrolig spent! Jeg og mamma har gjort en avtale om at jeg skal få hund mot at jeg skal begynne å jobbe. Så da virker det jo som om hun er veldig på gli?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får valpen du ønsker deg!

Vi var selv i kontakt med Tollermarit og fikk kjøpe valp av hennes første kull. Pga. uheldige omstendigheter så måtte vi vente et år med kjøpet, og valget falt da på en annen oppdretter.

Synes du har gjort et kjempeflott valg av oppdretter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hr nede paa en luguber internettkafe og blir helt roert, jeg. Kanskje det er varmen? Tollermarit er en serioes oppdretter som foelger dere fint opp ogsaa i ettertid! Vi har en nabo - venninne med valp derfra! Verdens nydeligste lille tollerfroeken! Lykke til med hvalpekjoep! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi Jeanette! :)

Dette blir kjempe morsomt, nå får Elwira seg en tollervenn :)

Gleder meg veldig til du henter velpen din, og til at jeg får komme på besøk til dere :D

Gratulerer kjempe mye! Phoebe kommer til å få det kjempe fint hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må snart bytte rase jeg nå. En av tingene som gjorde at jeg falt litt for tolleren var at ikke så mange hadde dem:)

Tror dere har gjort et bra valg, både på rase og ikke minst oppdretter. Gull verdt å ha så flinke oppdrettere som tollerstemmen. Gratulerer

Hilsen fra den eldre tollergarden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk allesammen :P

Er helt i skyene nå! Har planlagt ALT, så nå er det bare for den lille valpen å krype inn i hjertene våre her i Bygdøy alle'. ;)

Tollermarit spurte også om noen forslag til navn et fint navn på J. Har noen her noen forslag? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Grattis ;) banana

Hmm.. På J..Er i Toller-prosjekt selv nå, og har funnet på et kjempe fint navn på J, men... Hmm.. :P * Egoistiske Christine*

Men J ja..

Java?

Jasper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...