Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor står hunden din når den er ute?


Baby

Recommended Posts

De står ute i hundegård. Eller det vil si en svær terasse som vi egentlig bare bruker til hundegård. Og samboeren har laget verdens største hundehus, med innlagt varme, hehe, greit å ha en elektriker i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundegård som hun deler med en BC tispe.. Hun trives mye bedre der enn inne, og nå står hun ute fra tidlig om morgenen til ti/elleve på kvelden.. Hun elsker det. (får selvsagt masse turer og da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinka står ikke noe ute alene, det har vi ikke mulighet til siden vi bor i rekkehus med bitteliten hage. Nå på sommeren pleier vi å ha terassedøren oppe, så hun kan gå inn og ut som hun vil (akkurat nå ligger hun ute i sola og koser seg). Terassen er 8x4 meter og inngjerdet så hun ikke kan stikke av. Ellers så hender det at vi setter henne foran huset i bånd hvis en av oss er på framsiden og holder på med noe der (vasker sykler/vinduer, ordner med blomster osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småen står i en valpegård(hun er for dum til å klare å hoppe over :wink: ), mens Tinka og Aiwa står i bånd(rettere sagt Aiwa står i kjetting, bare for sikkerhets skyld).

Men hundene står ikke mye ute da, hvis været er fint så kan vi finne på å la dem være ute hele dagen men da følger vi med dem og de har hele tiden fulle vannskåler.

Aiwa og Tinka kan jo egentlig ligge løse ute da men siden naboens unger er redd så står de å bånd for da kan de ikke si noe. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lang bånd Amy står i (ca 5 meter), men det er bare når eg og er ute.. Skal gjerde inn hangen nå til uka, må bare få "ræva i gir".. :wink:

Skulle eg ikke flyttet til høsten, så hadde eg nok investert i en hundegarde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor midt i sentrum, så der er ikke mulighet for at hun er ute alene! Drømmer om et hus med en hage der hun bare kan tasse inn og ut når hun vil... Er ikke redd hun skal stikke av, for hun er verdens største dilt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...