Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva gjør du nå?

tm100021

Recommended Posts

Guest Vicky

Våknet nettopp av å ikke få sove nok en gang. Grusomt irriterende! Kommer til å bli et ****** å stå opp om morran imorra :) Men jaja, sånn er livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp pakket opp nye tlf *sprette* Spiser frokost og vurderer om jeg skal ta bilen eller beina fatt til jobb (ja, det regner ennå ;))

U, hvilken endte du opp med? ;)

Menneh.. jeg har jo sendt meldinger med deg, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat våkna! Ble sittende og tulle på sonen altfor lenge i natt... ;) Etterpå så jeg på en film jeg har sett før og kom på at han ble nykter, men mista armen :) og da gikk jeg og la meg før filmen var slutt! Nå er det tid for frokost! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lenge siden jeg spiste frokost. Skal vel ut i knallsola en tur nå :rolleyes:

I ettermiddag reiser jeg og Eso på hytta til Jostein og familien uti Roan, skal bli kjempekoselig å gå lange turer med Eso en annen plass enn på Støren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer folk å være oppe klokken 05.00 om morgenen? :S

Jeg sitter her og har ikke dusja eller noenting men vurderer å ta meg en tur på leke plassen og trene vippe med Pito (er en sånn humpedisse der :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er enkelt å være våken klokka fem om morgenen, det er bare å ikke legge seg ;)

...å STÅ opp klokka fem, er en annen sak :)

Nå sitter jeg og koser meg med melk og jordbær på jobben ;)

Det går fint an begge deler, både å være våken til/stå opp kl fem, kan bare ikke helt garantere for humøret. Tidlig på morgenen er egentlig den beste tiden på døgnet, verden har såvidt begynt å våkne og alt er stille. Savner å være A-menneske jeg...

Men altså: jordbær?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...