tm100021 Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Hva driver du med nå? og hvorfor er du oppe hihi.. Jeg sitter og hører på Camilla snorke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miko Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Akkurat sett på en film, nå skal jeg legge meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Sitter i telefonen å prater B) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Våknet nettopp av å ikke få sove nok en gang. Grusomt irriterende! Kommer til å bli et ****** å stå opp om morran imorra Men jaja, sånn er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Holder på å lage ny layout. Men får ikke til image map. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Nettopp stått opp, samboeren gikk på jobb og jeg får ikke sove Forsetter med ny lay tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 dro meg ut av senga for ti min siden... stress å skulle på jobb altså... og jeg som er SÅ trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Sitter på jobb nå. Har pause. Kjedelig å være på jobb når alle har ferie. Men så regner det jo, så er vel kanskje ikke så farlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Jeg er også på jobb, la meg alt for sent og slet til morgenen i dag! Huff. Så nå sitter jeg og venter på at lunsjen skal komme, har ikke spist frokost Magen knurrer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Nå sitter jeg å ventet til bussen skal gå, skal inn til byen en tur. Senere idag skal jeg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Nettopp pakket opp nye tlf *sprette* Spiser frokost og vurderer om jeg skal ta bilen eller beina fatt til jobb (ja, det regner ennå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Venter på at bussen skal gå, så jeg kommer meg til byen på trening med sonenfolka Er en stund siden jeg sto opp nå da..hunden har fått tur osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Nettopp pakket opp nye tlf *sprette* Spiser frokost og vurderer om jeg skal ta bilen eller beina fatt til jobb (ja, det regner ennå ) U, hvilken endte du opp med? Menneh.. jeg har jo sendt meldinger med deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Jeg har nettopp spist frokost,å skal snart dra på festningen for å møte sonefolk jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Jeg har akkurat våkna! Ble sittende og tulle på sonen altfor lenge i natt... Etterpå så jeg på en film jeg har sett før og kom på at han ble nykter, men mista armen og da gikk jeg og la meg før filmen var slutt! Nå er det tid for frokost! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Ikke så lenge siden jeg spiste frokost. Skal vel ut i knallsola en tur nå I ettermiddag reiser jeg og Eso på hytta til Jostein og familien uti Roan, skal bli kjempekoselig å gå lange turer med Eso en annen plass enn på Støren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 JEG KJEDER MEG!! Og har vondt i skuldra mi:( Er på jobb altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Hvordan klarer folk å være oppe klokken 05.00 om morgenen? :S Jeg sitter her og har ikke dusja eller noenting men vurderer å ta meg en tur på leke plassen og trene vippe med Pito (er en sånn humpedisse der ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 U, hvilken endte du opp med? Menneh.. jeg har jo sendt meldinger med deg, jeg SE w810i. Tror det var det. En svart en i hvert fall. Menneh ehh, hvorfor skal ikke jeg ha kunnet sende meldinger med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Det er enkelt å være våken klokka fem om morgenen, det er bare å ikke legge seg ...å STÅ opp klokka fem, er en annen sak Nå sitter jeg og koser meg med melk og jordbær på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Det er enkelt å være våken klokka fem om morgenen, det er bare å ikke legge seg ...å STÅ opp klokka fem, er en annen sak Nå sitter jeg og koser meg med melk og jordbær på jobben Det går fint an begge deler, både å være våken til/stå opp kl fem, kan bare ikke helt garantere for humøret. Tidlig på morgenen er egentlig den beste tiden på døgnet, verden har såvidt begynt å våkne og alt er stille. Savner å være A-menneske jeg... Men altså: jordbær?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Gratis jordbær til alle som jobber her i dag MM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Det er enkelt å være våken klokka fem om morgenen, det er bare å ikke legge seg ...å STÅ opp klokka fem, er en annen sak Hehe, sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Hva driver du med nå? og hvorfor er du oppe hihi.. Jeg sitter og hører på Camilla snorke Jeg snorker ikke! <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Juli 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2006 Neida:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar