Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei!


xxx12345

Recommended Posts

Hei alle :)

En kort presentasjon av Freya og meg. Freya er en sort dvergschnauzer på 4 1/2 mnd som er skikkelig bortskjemt. Ikke så rart kanskje da hun har hatt en tøff start på livet. Faktisk nesten så det varte bare et par måneder :P Men når vi endelig fant en dyrlege som fant ut hva problemet var så ordnet det seg heldigvis. Hun er en tyv og en ramp, men også verdens søteste og snilleste - som vi alle vel synes om valpene våre :P

Freya og jeg bor på Byåsen i Trondheim, hvor jeg til daglig sitter foran en skjerm og studerer eller jobber med glass. Når vi får tid går vi alle en runde på golfbanen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :)

Kjempepen dvergschnauzer, hvor har du fått henne fra?

Hvis det er noe du lurer på angående forumet så må du bare spørre, og husk å ta en titt gjennom retningslinjene som er plassert øverst til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen hit :)

Kjempepen dvergschnauzer, hvor har du fått henne fra?

Hun kommer fra Kennel Arcahalu her i Trondheim. Har akkurat vært der og stusset henne litt med tanke på Oppdal neste helg nå. Hun har litt dårlig med skjegg foreløbig siden dyrlegen tok det da hun var 9 uker, men satser på at hun tar det igjen på sjarmen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du stille begge dager? Vi stiller bare lørdag, men kan hende vi blir hele helga likevel.

Nei, stiller bare lørdag vi og. :)

Dommeren passer ikke på søndag så da er det ingen vits i å melde på den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKr, velkommen hit. Kjempesøt hund!

Jeg ble så nysgjerrig, hva var det som feilte Freya? (Hvis det ikke er litt for nosy å spørre...) :wub:

Hun hadde valpefurunkulose. Artet seg slik at bløtvev rundt øyne, munn og kjønnorganer ble betente. Den første dyrlegen som så på henne ga henne dråper for øyekatarr :P og stakkars Freya ble jo ikke bedre av det. Har forstått det slik at det er en relativt sjelden sykdom. Men nå er hun helt frisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til Hundesonen, håper du vil trives :wub: Flott at dere fant ut hva som feilte henne da hun var mindre, ikke morsomt med syke valper. Lykke til på utstillingen :) Sjarm er alltid kjekt å ha, hihi. Ikke så farlig med barten da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...