Yodel Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Etter en lang og aktiv tilværelse på Canis (under nicket "Humle"). Tenkte jeg at jeg skulle undersøke hva denne "sonen" kan tilby. Foreløpig ser dette forumet skrekkelig profft og flott ut. Selv er jeg en jente på 24 år, som driver med oppdrett av Basenji under kennelnavnet "Kingwana". Du kan lese mer om mine hunder på min presantasjon eller på min hjemmeside. ( www.kingwanas.com ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Velkommen hit, håper du vil trives her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikan Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Velkommen flotte hunder du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Hei og velkommen hit Koselig at du tar deg tid til å se hva sonen kan tilby. Er det noe du trenger hjelp til så må du bare spørre noen av moderatorene, så skal vi hjelpe så godt vi kan. Husk å ta en titt gjennom retningslinjene øvest til venstre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Heisann og velkommen hit! Håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
athene Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 heia og for noen flotte hunder velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Velkommen hit skal du være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Hei og velkommen. Kjempe fine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Hei, velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Velkommen Håper du trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Hei på deg! Så nydelige hunder! Det er noe spesielt med basenjier da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 hei og velkommen utrolig flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Hei hei. Velkommen hit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
katchina Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Heisann de hundene var det noe skrekkelig kjent med ja Echo sjarmerte meg jo i senk på handlerkurs her i påsken! Jeg var den ene av sheltie gjengen Velkommen hit til oss, håper du vil trives! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 8. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2006 Tusen takk for alle velkomsthilsener! Jeg føler meg ordentlig "hjemme" her allerede:) Silje: SÅ gøy å treffe "kjentfolk" her, da! Vesle Echo har blitt (noe) større, og har vært på 3 utstillinger siden kurset, med BIR og BIG eller BIS plassering samtlige ganger... Det er jo skrekkelig morsomt, da! Har det gått bra med dere i ringen? Skal dere på sheltiespesialen og NKK drammen neste helg? Noen flere kurs planlagt i nær framtid? Må si jeg hadde stort utbytte av kurset vi var på. Vh Liv Silje; Var det du som hadde den tispa jeg likte så godt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gronnis Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2006 Hei og velkommen. Kjempe fine hunder Signerer den jeg .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2006 Velkommen! Håper du vil like deg her. Basenjier er stilige, spesielt de svarte Ellers må du bare spørre dersom det er noe du lurer på angående forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 10. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2006 Hei og velkommen! Flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2006 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 11. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2006 Tusen takk for alle velkomsthilsener! Jeg føler meg ordentlig "hjemme" her allerede:) Silje: SÅ gøy å treffe "kjentfolk" her, da! Vesle Echo har blitt (noe) større, og har vært på 3 utstillinger siden kurset, med BIR og BIG eller BIS plassering samtlige ganger... Det er jo skrekkelig morsomt, da! Har det gått bra med dere i ringen? Skal dere på sheltiespesialen og NKK drammen neste helg? Noen flere kurs planlagt i nær framtid? Må si jeg hadde stort utbytte av kurset vi var på. Vh Liv Silje; Var det du som hadde den tispa jeg likte så godt? Næmmen så flink og pen Echo har vært da! Han var absolutt vakker så jeg kan godt forstå han gjør det bra! Vi reiser til Drammen neste helg ja, og er ei av de 69 tispene som er meldt på... Vi har faktisk planlagt kurs her i Stavanger i høst, har funnet ut at det kanskje er like greit å leie inn kursholdere hit, enn å reise land og strand på kurs Jeg syns også jeg fikk mye ut av kurset, og da spesielt av det Dag Christer lærte oss. Siden sist har Enya tatt 2 cert (blandt annet et av din svigerfar ) så noe må jeg da ha lært Nei, det var ikke meg, det var Caroline (som også er bruker her) som hadde den du likte så godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 12. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2006 Velkommen Kjempefine hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 12. Juni 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2006 Vi reiser til Drammen neste helg ja, og er ei av de 69 tispene som er meldt på... Vi har faktisk planlagt kurs her i Stavanger i høst, har funnet ut at det kanskje er like greit å leie inn kursholdere hit, enn å reise land og strand på kurs Jeg syns også jeg fikk mye ut av kurset, og da spesielt av det Dag Christer lærte oss. Siden sist har Enya tatt 2 cert (blandt annet et av din svigerfar ) så noe må jeg da ha lært Så flotte resultater, da! Lykke til i helgen! Vi krysser poter og fingre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Juni 2006 Velkommen hit Håper du trives her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar