Gå til innhold
Hundesonen.no

SKal jeg linke til deg?

Maria

Recommended Posts

Skrevet

Nå som jeg har fått ny hjemmeside er det på tide å oppdatere linkene der inne.

Legg inn adressen din, og gjerne et mini-banner (mener buttons) , så skal jeg linke til deg!

Min hjemmeside er www.durucz.com/portismaria ;)

Guest Vicky
Skrevet

Så lekker side du har fått! Virkelig kjempeflott! ;) Skjønner ikke hvordan du får ide`ene jeg.

Du kan gjerne linke til meg hvis du har lyst, så linker jeg dere tilbake :P

Men har ikke button ennå, men skal straks lage det, siden jeg holder på emd ny template....

Men har en sånn da, hvis den er liten nok?

bannervicky2.gif

http://www.lydighetsringen.com

Skrevet

Så lekker side du har fått! Virkelig kjempeflott! :P Skjønner ikke hvordan du får ide`ene jeg.

Du kan gjerne linke til meg hvis du har lyst, så linker jeg dere tilbake ;)

Men har ikke button ennå, men skal straks lage det, siden jeg holder på emd ny template....

Men har en sånn da, hvis den er liten nok?

http://www.lydighetsringen.com

Link er på vei.. :P Men da venter jeg med å sette inn banner. Bruker kun de som er 88*31.. :P Kan egentlig lage en til deg om du vil. Skal vi se:

Skrevet

Meg og! Hvis jeg får lov? :unsure:

banneret ligger under linker på sida mi... Helt nederst, er det greit om du tar den derfra?

Jeg får den av en eller annen grunn ikke opp her :P

Vet ikke om den er liten nok da?

linken er: http://home.online.no/~hstorstr

Jeg linker gjerne tilbake ;)

Og det er bare å skrike ut, om jeg skal linke til deg :P Føler at hjemmesida mi er litt tom nå for tida <_<

Fikk den ut denne helgen :P

Skrevet

Link er på vei.. :P Men da venter jeg med å sette inn banner. Bruker kun de som er 88*31.. ;) Kan egentlig lage en til deg om du vil. Skal vi se:

Den var rå lekker Maria :P

Skrevet

Kommer link opp imorgen(eller i kveld/natt), sitter på mamman min sin nå. Det er min pc alt ligger på, og den gidder jeg ikke starte opp enda :P Lat- nei... ;)

Bare å si ifra om fler vil ha link :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...