Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva ville du spurt hunden din om?


Djervekvinnen

Recommended Posts

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Hadde gjerne ville fått 2 spørsmål pr dag f eks :icon_redface:

Men kanskje jeg ville spurt:

1: Vet du at vi ikke vil gjøre deg urett, men ikke alltid forstår og at vi elsker deg?

2: Hva ønsker du? (kjenner jeg min herremann rett, kunne dette blitt en lang samtale :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken leste jeg på ei bok som heter;Snakk med dyrene og få svar!,av Amelia Kinkade profesjonell dyrekommunikatør.

Har bare kommet halvveis,synes den er litt rar.Men ved hjelp av denne boka skal man kunne lære seg å kommunisere telepatisk med dyr.

To spørsmål jeg ville stilt min hund?

-Hvordan er helsen din?

-Hva er det beste du vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har to hunder tar jeg meg friheten å stille dem to spørsmål hver:

- Synes du det er greit å dra på utstilling, eller blir du bare med for å glede meg?

- Har du lyst til å ha valper til høsten, eller synes du småtroll er noe herk?

- Hvordan kan det ha seg at du er så blid og fantastisk til tross for alle plagene du sliter med til tider?

- Blir du aldri mett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan jeg gjøre annerledes i hundeholdet mitt og treningen vår, for at du skal få det bedre?

Kan du gå løs overalt uten å bry deg om hunder og mennesker og få leke/hilse med dem som belønning hver gang den situasjonen passer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at jeg tar med katta?

Loke:

Hvordan trives du?

Hva er det beste du vet i hele verden av lek eller mat? (enkel måte å finne knallforsterker *hirr-hirr*)

Lotte:

Er du klar over at jeg faktisk bestemmer om du skal leve eller dø?

Hva er det du ser på når du stirrer ut i luften bak meg? (blir paranoid jeg..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I påsken leste jeg på ei bok som heter;Snakk med dyrene og få svar!,av Amelia Kinkade profesjonell dyrekommunikatør.

Har bare kommet halvveis,synes den er litt rar.Men ved hjelp av denne boka skal man kunne lære seg å kommunisere telepatisk med dyr.

Den har jeg lest. Snodig men fin bok. Jeg mediterte og det hele, men kan ikke si jeg føler meg sikker på at jeg har snakket med mine dyr. (selv om det virket slik en gang.) :)

Uansett er det en fin bok, og om den ikke lærer deg og snakke med dyrene kan den kanskje lære mange og tørre og føle noe, gjøre noe hvis de ser at det trengs, i det hele tatt og stille opp for dyr. :( God tanke ihvertfall..

EDIT: Glemte og si hva jeg ville spurt om.

Kaisa: Har du det bra hos meg?

Hvorfor reagrer du slik på pipe leken du nettopp har fått?

Gizmo: Har du det bra hos oss?

Trives du med Oslo turene?

Teddy: Har du det bra her?

Kan du holde deg unna fugler en stund fremover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...det var ikke lett å finne kun to da..men ok..

-kan du være så snill å høre etter og gjøre det jeg ber deg om?

-kan du si meg hvilken belønning som funker uansett hva?

*sukk*

Ellers, så ville jeg og spurt om han kunne være så snill å holde fred med nabokatten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Jeg er teit nok til å gå utfra at de er glade i meg jeg, det ser liksom sånn ut , så det hadde jeg ikke gidda å spurt de om.. :)

Zarten:

1 - Hva pokker er det du er så paranoid og hysterisk for?

2 - Er du klar over at jeg digger deg hemningsløst, tross alt? :(

Dinersen:

1 - Er du så blond, eller later du bare som?

2 - Må du virkelig bruke labben og grave på meg hver gang du vil ha oppmerksomhet? (hehe)

Jeg regner med at svaret på spørsmål nr 2 hos begge vil være JA! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hva kan jeg gjøre annerledes i hundeholdet mitt for at du skal lære maksimalt?

- Hvordan har du det hos meg?

KATTA:

- Kan du gi f*** i å følge etter oss om morgenen når vi går tur så jeg slipper å leke politi i veien så du ikke skal bli påkjørt?

- Kan du ikke bare mjaue som vanlige katter når du skal ut i stedenfor å leke speed-vrak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Fant:

Stemmer det at du ligger i senga vår når vi ikke er hjemme? :(

Vet du at mamma er glad i deg selv om hun ikke ser deg i lange perioder? :unsure:

Til Tulla (katten):

Er du tjukk i huet, eller har du bestemt deg for ikke å høre? <_<

Kan du drite i å legge døde fugler på trappa, siden det er snakk om fugleinfluensa liksom??? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh.det er så mye! dukker opp nye spørsmål hver eneste dag, men de to mest vesentlige:

-hvorofr skjønner du ikke at om du kommer når jeg roper får du være løs på hver tur?

-er det noe du vil jeg/vi skal gjøre annerledes?

EDIT: som vanlig glemmer jeg evita:

-hvorfor slipper du ikke ask litt innpå deg? han virker kanskje annmasende, men vil bare være en venn.

-ser du noe på øyet der dingo bet deg? vi trur du er blind nemlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...