Gå til innhold
Hundesonen.no

Schäferhunden Nessie


ingalinn2

Recommended Posts

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar
  • 2 weeks later...

Det er med tungt hjerte jeg skriver dette, men jeg må vedgå at Nessie nesten (men bare nesten altså :rolleyes: ) er hakket skjønnere enn min egen go-jente. Hun er bare kjempefin! Det som er helt sikkert er at du er kjempeflink å ta fine bilder. Det er sikkert morsomt også når man har et så nydelig objekt å feste linsa på. Jeg har virkelig kost meg med å se på denne tråden, og gleder meg til fortsettelsen. Gi Nessie en go-klem fra oss og da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så nydelig. :) Og du er dødsflink til å ta bilder.

Takk!

Så vakre bilder, og en alldeles nydelig hund :P

Heerlige ører :P

Hehe.. Den kommentaren om at hun har herlige ører har jeg aldri fått før, men takk for det..

En utrolig flott schæfer! :P Kjempeflott ansikt!

Takk.

Det er med tungt hjerte jeg skriver dette, men jeg må vedgå at Nessie nesten (men bare nesten altså :rolleyes: ) er hakket skjønnere enn min egen go-jente. Hun er bare kjempefin! Det som er helt sikkert er at du er kjempeflink å ta fine bilder. Det er sikkert morsomt også når man har et så nydelig objekt å feste linsa på. Jeg har virkelig kost meg med å se på denne tråden, og gleder meg til fortsettelsen. Gi Nessie en go-klem fra oss og da!

Takk for at du syns Nessie er skjønn, det er mest hennes skyld at bildene blir bra hadde ikke hun vært der hadde bildene vært kjedelige.. :P Jeg elsker bare å ta bilder av henne, har sikkert noen tusen.. :P Go-klem skal hun få straks hun kommer inn fra verandaen, hun storkoser seg der ute sammen med bror Nansen ..

I går gikk vi forresten den dårligste kl.1 LP'en vi har gått noen gang.. 131 poeng! Iiiik! Hehe... Vi fikk 0 på lineføring noe av det hun pleier å være best på... Men det betyr ingenting hun er min go-jente uansett, og vi går opp til kl.2 i oktober med nytt mot. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe fan av schäferhunder :cool: , men gud så vakker hun er, hun smiler jo på alle bilder.

(til mitt forsvar at jeg ikke liker denne rasen er fordi jeg har blitt angrepet og bitt 3 ganger av schäfere, men man skal jo ikke dra alle under en kam)

Skjønner at du er skeptisk da. Ja Nessie er flink til å se bra ut på bilder. :)

Ikke? hehe...synes hun var helt skjønn med de digre ørene ;) Hele hun var bare nydelig da, ser veldig snill ut!

Nessie har faktisk helt normal size ører for Schäferhund. ;) Moren hennes, Irja som vi også har hun har store ører.

Bilde av Irja:

dsc0020zk1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Oppdatering!

Nessie er fortsatt like glad og frisk som hun alltid har vært, og vi trener lydighet som bare det. :) Ikke så mye nytt akkurat.

Men noen bilder må dere jo få se. :P

dsc0019oz0.jpg

Er det rart jeg noen ganger bare gleder meg til å legge meg?

dsc0097hj6.jpg

Nessie på utkikk.

dsc0197ix6.jpg

Må jo også legge ut bilde av verdens skjønneste hund, Irja, Nessie sin mamma.

dsc0225io8.jpg

Elsklingene, Irja & Nessie

dsc0404tm1.jpg

Også kalt søtnosene. ;)

dsc0110xt5.jpg

Kontakt.

dsc0093vm5.jpg

Nessie er perfekt for meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Sånn seng vil jeg også ha, full av schäfere :-) Min egen ser ikke poenget med møbler overhodet!

Jepp det er koselig. :blink:

Fineste jenta det :blink: Hun er skikkelig fin, kult bilde av alle tre i senga :P

Takk!

Hu er bare nydelig! Jeg hadde ikke hatt noe i mot å legge meg i den senga, men er noe skeptisk til schäferhunden enda :rolleyes: Du er virkelig flink til å ta bilder!

Takketakk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Nydeligste hundene! Kan jeg få valp fra dereeee? :P:P

Jada, visst vi skal ha flere valper kan du få kjøpe :wub:

Nessie er en sååå pen! Eier du alle tre selv?

:P

Jeg eier bare Nessie selv, mens mamma har de andre to. Men jeg bor jo sammen med mamma så de er jo på en måte litt mine også :lol: Og jeg går ofte tur med Irja osv.

Nessie er som vanlig like glad og god, men nå har hun løpetid og er i ståtid så hun er hos min bestemor en tid fremover. Nansen blir så gal, hehe..

På tide med nye bilder, disse er tatt i november.

fjaranov1ap8.jpg

fjaranov2zb3.jpg

fjaranov3yx4.jpg

fjaranov4ah0.jpg

fjaranov5lo4.jpg

fjaranov6th7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...