Gå til innhold
Hundesonen.no

Schäferhunden Nessie


ingalinn2

Recommended Posts

Skrevet
Åååååå, de er sååååå fine! Jeg MÅ møte dere en dag! :) Begynner å gå oppover nå! :)

Jada bare kom du.. ^^, Hvor langt er du kommet? :P

Kjempefine hunder!

Og så flotte bilder du tar. :)

Takker og bukker :P

Helt enig! kjempeflott! Schæfere er jo bare såå fine og Nessie ser veldig bra ut. Så ut til at hun koste seg masse! :P

Takk. Nessie koste seg som bare det hun : )

Så fine bilde det var:)

Det siste med alle sammen var nydelig<3

Takk!

Skikkelig fine hunder ;) Du er flink til å ta bilder forresten

TakkeTakk..

Når det gjelder Nessie som kanskje skal stilles ut så har vi ikke så store forventninger. Nessie er veldig firkantig og ikke noe lang og har lite vinkler ( noe jeg liker ) noen dommere er vel ikke så begeistret for det, men hun har jo farger og kan jo trave. :rolleyes: Uansett må vi trene mye utstilling sammen med andre hunder. Så vi får se hva det blir til, det hadde jo vært litt morsomt å prøve.. ^^

  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar
Guest Just me!!
Skrevet

Nessie var FLOTT! Shit altså. :) Herlig gjeng du har ja, heldiggris. :)

Skrevet
Nessie var FLOTT! Shit altså. :P Herlig gjeng du har ja, heldiggris. :wub:

Hehe.. ;) Takk, er veldig fornøyd med dem ja ;)

Pen Schäfer ;)

Takk, takk .

Pene schæferhundene! ;) Flotte bilder, familiebildet var veldig fint! Nydelige hunder.

Takk.. :P

Skrevet
dsc0208pm5.jpg

Nok en god grunn til at hun ble oppkalt etter sjømonsteret i Loch Ness, Nessie..

Utrolig bra! :wub: Tror jeg har retriever-versjonen ;)

Skrevet
Det siste bildet der var utrolig stilig :Laugh:

Takk :D

Hahaha, diiigert gap på søtingsen! :wub:

Klart hun har stort gap, hun er jo så glad i mat:)

dsc0005gh1.jpg

Nam, potet er godt :D

Skrevet
Tihi ^^ Ååh, Joy er skikkelig kresen ho, ville ikke ha Norwegian Polar engang.. :lol: Men Vom og Hundemat var digg, da! ;)

Hehe.. Nessie spiser nesten alt hun :P

  • 3 weeks later...
Skrevet
Hærlige bilder av noen nydelige hunder! Kjenner jeg blir i godt humør bare av å se på dei.

Ja, de er noen ordentlige glade og herlige hunder:)

Enig med Sølvi, utrolig fine bilder av nyyydelige hunder! :)

Taaaaaaaaakk :)

Så utrolig herlig hun er! Fineste schæferen. ;)

Takk

Jeg og Nessie skal forresten prøve oss på ferdselsprøven til helga, og jeg håper det skal gå greit. Hun har tingene inne, men så er det nå noe som heter nerver... Altså mine nerver.. :P Jeg er vel som de aller fleste å blir litt nervøs før konkurranse, men det som er litt dumt er at Nessie reagerer litt på at jeg er nervøs.. Men vi overlever vel.. :P

Skrevet

Jippi!! Nå har jeg og Nessie bestått ferdselsprøven, og Nessie har fått tittelen BH :P

Det gikk egentlig helt etter forventningene, litt for mye hopp å sprett.. Og i steden for sitt under marsj fant Nessie ut at stå under marsj er mye kulere... Men hun besto uansett fordi hun reagerte på kommando uansett om hun ikke satt så :P På mentaldelen gikk alt helt fint.. Så nå heter hun: BH Nessie av Buschgarten

:icon_fun:

Når jeg mener hopp å sprett ser det slik ut:

dsc0613wp4.jpg

Hehe.. Eller kanskje ikke helt slik da .. Vi trener ihvertfall på å få slutt på det :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...