Gå til innhold
Hundesonen.no

Schäferhunden Nessie

ingalinn2

Recommended Posts

• 1 month later...
  • Svar 190
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Noen nye bilder.

Forskjellige bilder fra august.

hundan1.jpg

:)

irja1.jpg

Gamlemor har blitt 8 år, men fortsatt sprek:)

nessie1-1.jpg

Gojenta mi

nessie2-1.jpg

Pinnepinnepinnepinne! ;)

nessie3-1.jpg

nessie4-1.jpg

:D

For noen nydelige bilder..

Utrolig herlie alle sammen .. Heldig me di der 3 <33

Skrevet
Hehe, ja det er noe spesielt med dem..:)

nansen1-1.jpg

Nansen med sitt herlige blikk:)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ<3¨Gud å nydelig ..

Blir heilt forelska<33

Skrevet
Når kunne jeg komme på besøk, sa du? :) Elsker hundene dine, jeg klarer til og med å se forskjell på de! :P

Bare å komme når som helst det;) Ikke alle som klarer å se forskjell på dem, så du er jo flink ;)

Så flotte bilder :shocked: Du har så utrolig flotte schäfere, blir ganske så misunlig når jeg ser slike bilder!

Hehe, takk:)

Jeg liker vanligvis ikke schäfere, men Nessie er jo et utrolig vakkert eksemplar :)

Takk:D

Skrevet

I dag har Nessie vært med på hundekappløp :P Ser hvem som kommer raskest på innkalling på 60m.

Det var 7 andre store hunder med i hennes størrelsegruppe, og hun klarte faktisk å slå dem alle :P Hun løp 60m på 5,27.

Så vi fikk en fin pokal og en diplom med oss hjem :P

Jeg er stolt over at hun slo alle de yngre hundene. Hun er jo 5 og ett halvt og har en kneskade i tillegg. Så hun er superflink, og mitt lille gull :P

Måtte bare få ut litt stolthet :o

• 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
    • Er det lurest å ha gjerde der man parkerer bilen også? Da må man ha port. Eller lurest å kun ha gjerde der man ikke kjører bil?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...