Guest Just me!! Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Lurte på om noen hadde tid til å fikse noen bannere utav disse bildene: Her er hjemmesiden: www.puselusen.bravehost.com (han deler den med katta i huset )
Tine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Kan se senere om jeg får til noe til deg
Wanderlust Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Har lagd tre forslag, men får ikke lagt de ut ennå. Men så fort problemet er løst legger jeg de ut EDIT: her kommer de Kommer en nesten lik den nr 2
Guest Christine Skrevet 16. August 2006 Rapporter Skrevet 16. August 2006 Okei, dette er mitt første banner med bildeprogram, så ikke mobb meg.. Kanskje veldig kjedelig, men øvelse gjør mester..
Muffins Skrevet 17. August 2006 Rapporter Skrevet 17. August 2006 Hei! Lurte på om noen hadde lyst å lage et banner til siden min jeg, og kanskje en award/gave? På banneret tenkte jeg det kunne stå "Troja" eller "Mopsen Troja" eller "Troja - Mops" noe slikt hvertfall, hehe. Vil gjerne ha brune og beige farger, slik at det matcher mopsen min Men, har du andre ideèr, så bruk gjerne de Tusen takk for ALLE bidrag, blir kjempe glad! Skal spare på ALLE Her er noen bilder dere kan velge mellom:
ingalinn2 Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Her kommer noen bannere og en button fra meg!
ingalinn2 Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Noen farge ønsker? Hva skal det stå på det? Kan se om jeg får laget noen jeg
Maria Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Kan sikkert prøve.. 2 sekunder..! Skal vi se.. Prøvde på litt forskjellige ting, men du får bare si ifra om du vil ha det noe anderledes..! Store bannere: Forumbannere:
Maria Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Har sendt deg mail, men her er forslag fra meg..
Montheo Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Går det ann!?? Dere er SÅÅÅ flinke!
Maria Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Går det ann!?? Dere er SÅÅÅ flinke! Takker.. Det er bare en treningssak. Huff. Tør ikke tenke på de latterlig stygge bannerene jeg laget for et par år siden, på paint. Photoshop er genialt til banner-laging.
Montheo Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Holder på å skaffe meg det jeg ôgså nå Har Photofilter nå. Ska bli godt å bli "proff", hehehe
Guest Just me!! Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Tusen takk, de var kjempeflotte!
Muffins Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Tusen takk De er kjempe flotte! Og dere er kjempe flinke Har lagt ut bannere, gaver og en button fra dere begge på sia mi, bare å ta en titt
Denise Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Takker.. Det er bare en treningssak. Huff. Tør ikke tenke på de latterlig stygge bannerene jeg laget for et par år siden, på paint. Photoshop er genialt til banner-laging. hihi, jeg har ikke photoshop, så jeg får andre til å lage for meg Har laget et par latterlig stygge på paint jeg også
Denise Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Jeg har jo fått en veldig snill person til å lage noen bannere til meg, men de er for det meste bare med kattene på p.g.a. at Prince kom hit for bare 3 uker siden. Lurte derfor på om noen her ville lage et banner og en button til meg. Holder at det bare er Prince på, og det trenger ikke stå noen flere navn enn Prince heller. Om dere skriver noe mer på banneret får dere selv bestemme! Farger er også det samme. Alle bannere/buttons mottas med stor takk! Bilder:
Wanderlust Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Er ikke så oppfinnsom når jeg ikke vet farger du ønsker. men her er det noen forslag
Wanderlust Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 Kjempe fine! Tusen takk! Bare hyggelig si ifra om du ønsker med andre farger f.eks
Wanderlust Skrevet 18. August 2006 Rapporter Skrevet 18. August 2006 hihi, jeg har ikke photoshop, så jeg får andre til å lage for meg Har laget et par latterlig stygge på paint jeg også Last ned photofiltre ett gratis bildeprogram Photofiltre
Denise Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 Last ned photofiltre ett gratis bildeprogram Photofiltre Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle få lastet det ned og brukt det
BareLinn Skrevet 19. August 2006 Rapporter Skrevet 19. August 2006 NOEN SOM VIL VÆRE SÅ SNILL Å LAGE TIL MEG OGSÅ????=) er helt ny så jeg ANER ikke åssen man gjør det eller hvordan man "linker" til hverandre med såkalte "banner"... Noen som kanskje vil lage til meg?? og forklare meg??=) Linn og Luna.. Bilder av Luna på vår hjemmeside... www.luna2001.piczo.com
lunapatruna Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 Hei! Noen som vil lage en gave eller to til oss? Bruk gjerne de nyeste bildene på hjemmesiden vår og lyse farger Tusen takk hvis noen gidder! ^_^
Marthe Skrevet 20. August 2006 Rapporter Skrevet 20. August 2006 Hvis noen har lyst å lage til oss, så er det kjempe fint
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar