Denise Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Tusen takk! De var kjempe fine! Nå har jeg lastet ned photofiltre, så nå kan jeg også lage selv Her er et til deg Det er en av mine første ganger, så det ble kanskje ikke så proft Hvis du vil ha det annerledes. Da snakker jeg skrift, farger, bilder, effekter osv... så si i fra, så lager jeg et nytt
ingalinn2 Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Her kommer noen til deg også! Si ifra vist du vil ha i andre farger eller noe andre ting, så kan jeg lage fler
Tine Skrevet 21. August 2006 Rapporter Skrevet 21. August 2006 Kjempe fine Noen som vil lage til oss også?
BareLinn Skrevet 22. August 2006 Rapporter Skrevet 22. August 2006 Jeg vil gjerne ha et sånt "banner" ...Men jeg forstår ikke HELT åssen man gjør det Noen som kan tenke seg å lage noen forslag til meg??? Hadde satt utroooolig stor pris på det Forklar gjerne hvordan man bruker dem også Får ikke lagt til noen bilder jeg Men på hjemmesiden hennes er det noen... Si ifra om det ikke går... Takk på forhånd *endret av mod. Flash - dobbeltpost*
victoria_e Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 Noen som gidder og lage noen buttons til meg og? Bilder Her
Marthe Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 Her kommer noen til deg også! Si ifra vist du vil ha i andre farger eller noe andre ting, så kan jeg lage fler Tusen takk Kjempe fine Er det noen som kunne ha lage noen button til meg?
Maria Skrevet 25. August 2006 Rapporter Skrevet 25. August 2006 Prøvde meg på noen til deg jeg, Crizpo. 3 ulike størrelser. Tok layouten din som utgangspunkt. Men bare si ifra om jeg skal endre noe..
Maria Skrevet 26. August 2006 Rapporter Skrevet 26. August 2006 Her er 3 til Gizmo! Helene.. Kan lage til deg senere..
BareLinn Skrevet 27. August 2006 Rapporter Skrevet 27. August 2006 Her er to til Luna (rotman): Tusen takk di var kjempe fine )) *STOLT* B)
pippo Skrevet 12. September 2006 Rapporter Skrevet 12. September 2006 Heihei Som dere sikkert vet så kan jeg ikke lage banner! Er det noen som hadde kunnet lage banner til en vennine av meg? Hun har en utrolig flott Flat frøken som ønsker seg banner til hjemmesiden. Bilder kan hentes på: http://www.amaliasdreams.piczo.com Vi kommer til å bli utrolig glad om noen kan være så snille å lage banner til Amalia Klem fra Sonja,Pia&Nikki
Guest Just me!! Skrevet 15. September 2006 Rapporter Skrevet 15. September 2006 Gutten er vokser så fort at det kanskje er på tide å skifte ut banner Noen som vil?
Guest Christine Skrevet 17. September 2006 Rapporter Skrevet 17. September 2006 http://www.milo.moo.no Vi trenger sårt et nytt banner! Som du kansjke ser, så er jeg en AMATØR i og lage banner Kriterier: - Banneret må være like stort og bredt som banneret på siden(Det blå) - Må ha bilde(r?) av Milo - Vil helst snike med en rype på banneret - Om det blir passende med tekst, så må det stå: "Livet med Setter" eller noe i den duren. - Fargene må matche siden - Litt idyllisk fjellnatur på bildet Skal fremheve fuglehunden på siden min nå, så Norsk natur, rype og Milo er jo et must Ta gjerne med litt ekstra om det blir passende også Spør om du er usikker på noe Edit: Bilder kan ses på Min hund(mr. Milo) eller på siden.
lunapatruna Skrevet 17. September 2006 Rapporter Skrevet 17. September 2006 første gang jeg lager bannere, som dere sikkert ser menmen, her er noen bannere til Amalia:
Svedge Skrevet 19. September 2006 Rapporter Skrevet 19. September 2006 Har noen lagd noe til deg enda?
Svedge Skrevet 19. September 2006 Rapporter Skrevet 19. September 2006 Noen som har lagd noe til deg enda?
meg123 Skrevet 19. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2006 Har lagd tre forslag, men får ikke lagt de ut ennå. Men så fort problemet er løst legger jeg de ut EDIT: her kommer de Kommer en nesten lik den nr 2 Lurer på hva di to skrifttypene du bruker på disse bannerne heter?? har lett etter den med hjerter leeenge,men finner den ikke
lunapatruna Skrevet 19. September 2006 Rapporter Skrevet 19. September 2006 Noen som har lagd noe til deg enda? Hehe, jeg fant det ut selv
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar