helenehelgesen Skrevet 4. August 2006 Rapporter Skrevet 4. August 2006 Tusen takk, Nessie! De var kjempefine alle sammen
HHC Skrevet 4. August 2006 Rapporter Skrevet 4. August 2006 Sånn line, nå er det nye domene oppe, ditt banner på sonen og på siden, igjen tusen takk
LouDan Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Her er mitt forslag Bare si ifra hvis du vil ha noe forandringer på det, så skal jeg se hva jeg får gjort
pippo Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Takk banneret var kjempe fint! Har bedre bilder av Pia og Nikki på min hjemmeside: www.alexa027.piczo.com
LouDan Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Lagde flere jeg Kun to banner, men begge i to forskjellige størrelser http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...Uten-navn-2.jpg http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...Uten-navn-4.jpg
ingalinn2 Skrevet 5. August 2006 Rapporter Skrevet 5. August 2006 Her kommer noen fra meg! Sånn! Det var alt for denne gangen
pippo Skrevet 6. August 2006 Rapporter Skrevet 6. August 2006 Hei er det noen som kunne tenkt seg å lage en gave til siden min? Sånne som folk kan ta når de besøker den Bilder finnes på siden: www.pija27.moo.no
Henriette Skrevet 7. August 2006 Rapporter Skrevet 7. August 2006 Satt her å så på coveret på Venner For livet(filmen) og fant ut jeg kunne tenkt meg et sånt et til fram sida på hjemmesida mi, md hundene på Slik ser det ut:) Noen som vil prøve seg fram? bilder på hjemmesida mi, men har også noen nye som jeg skal legge inn senere idag.
gonnern Skrevet 8. August 2006 Rapporter Skrevet 8. August 2006 Holder på å oppdatere siden min og ønsker noen nye bannere og kanskje en gave Bilder ligger her Har ikke så mange bilder her og har ikke fått lagt in nye ennå.
Bambii88 Skrevet 9. August 2006 Rapporter Skrevet 9. August 2006 Prøvde meg jeg også Lagde bare en foreløpig, klokken er halv 3 og jeg tenkte å legge meg Lager gjerne flere, bare kom med ønsker
Bee Skrevet 9. August 2006 Rapporter Skrevet 9. August 2006 Dere er kjempeflinke! OT: Bambii88: Jeg er helt impregnert jeg. Kanskje du kan lage en slik til meg også en dag om du har tid? Fikk plutselig et så fint bilde i hodet da jeg så det du laget til Donnygutten
Ingvild SF Skrevet 9. August 2006 Rapporter Skrevet 9. August 2006 Dette er mitt bidrag... Passer best på hvit bakgrunn for den er ikke transpancert(vet ikke hvordan det skrives)...
Margrete Skrevet 9. August 2006 Rapporter Skrevet 9. August 2006 Dette er mitt bidrag... Passer best på hvit bakgrunn for den er ikke transpancert(vet ikke hvordan det skrives)... DEN var fin!! Sånn vil jeg å ha... *Ser vakkert på Ingvild*
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar