Gå til innhold
Hundesonen.no

Schæferen Toya


Toya

Recommended Posts

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Hun er skjønn! En Buffy to det der. Toya er litt lysere i tegningene, og har et bredere ansikt enn Buffy hadde, men like skjønn! ;) Gleder meg til å hilse på henne! (håper forresten på å få kommet meg nedover kanskje i løpet av uka, men er blitt syk nå så vet ikke åssen det blir enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er skjønn! En Buffy to det der. Toya er litt lysere i tegningene, og har et bredere ansikt enn Buffy hadde, men like skjønn! ;) Gleder meg til å hilse på henne! (håper forresten på å få kommet meg nedover kanskje i løpet av uka, men er blitt syk nå så vet ikke åssen det blir enda)

:P

bare å komme det :P blir så koselig atte :P buffy to ja.. da blir det vel litt rart og, selvom du gleder deg?

lover deg, at i følge det du har fortalt meg om buff, så er toya kliss lik i oppførsel også enkelte ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P

bare å komme det :P blir så koselig atte ;) buffy to ja.. da blir det vel litt rart og, selvom du gleder deg?

lover deg, at i følge det du har fortalt meg om buff, så er toya kliss lik i oppførsel også enkelte ganger :P

hehe, vet ikke om det er like bra da men. Oppførselen liksom. For Buffy sin oppførsel var filler'n meg ikke mye å skryte av!

Mn ja, skal bli moro å hilse på Toya, men sikkert også rart. Savnet etter Buffy er kjempestort liksom, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...