Toya Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 noen som er med på ett treff i tbg eller noe? hadde vært koselig å fått til dette en gang i nærmeste framtid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Ja, jeg blir med, men det hadde vært koselig å gjort det en gang det ble bedre vær. Vente til mer av den hersens snøen er borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Jess, blir med om vi er der Skal jo være der noen dager i påsken da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 hmm..kunne tatt treff en gang i påska da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Jeg vil, jeg vil! ...men Joy er jo verste villdyret da... Lurer på åssen det hadde vært å tatt med ho da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2006 Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 2. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2006 bra at så mange er med, og ja camilla, må jo ta med villdyret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 Vi er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 3. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 så morro da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. April 2006 Rapporter Share Skrevet 3. April 2006 bra at så mange er med, og ja camilla, må jo ta med villdyret Haha, ja.. det kan bli morro.. men i påskeferien kan jo selvfølgelig ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Jeg kommer, men i påska har jeg ikke Grantre da... Men jeg har mange soninger hos meg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 4. April 2006 Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Hadde vært gøy. Misty trenger sosialisering... Har sikkert tid i påske ferien.. Vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 4. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2006 Hadde vært gøy. Misty trenger sosialisering... Har sikkert tid i påske ferien.. Vi får se ja den bikkja di er jo redd alt og alle , så der er jeg faktisk enig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Det synes jeg er unødvendig kommentar altså. Noen som har tid i påska da? Får besøk av Guro, Benedicte, Birte og Kristine så kunne sikkert dratt dem med på et hundetreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 ja den bikkja di er jo redd alt og alle , så der er jeg faktisk enig med deg Veldig unødvendig å si! Er kanskje ike så rart at hu var redd fot Toya, sånn som Toya oppførte seg mot henne. Ikke mange hunder som bjeffer og knurrer på valper. Men, tilbake til tema. Jeg har tid. Passer aller best søndag 9 april. For på lørdan, ska jeg ute med noen venner.. Og om det blir i hverdagen, eller en ikke "rød" kalender dag, kan ikke jeg. For da jobber pappa, og da kommer ikke jeg meg til tønsberg uten å bli kjørt. Kan jo Alltids ta bussen, men da kan jeg ikke ha med Geisha (hu spyr i buss). Mulig jeg kan neste helg da, men er ikke sikker..Da vi muligenst ska opp te hytta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 6. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Veldig unødvendig å si! Er kanskje ike så rart at hu var redd fot Toya, sånn som Toya oppførte seg mot henne. Ikke mange hunder som bjeffer og knurrer på valper. Men, tilbake til tema. Jeg har tid. Passer aller best søndag 9 april. For på lørdan, ska jeg ute med noen venner.. Og om det blir i hverdagen, eller en ikke "rød" kalender dag, kan ikke jeg. For da jobber pappa, og da kommer ikke jeg meg til tønsberg uten å bli kjørt. Kan jo Alltids ta bussen, men da kan jeg ikke ha med Geisha (hu spyr i buss). Mulig jeg kan neste helg da, men er ikke sikker..Da vi muligenst ska opp te hytta.. toya knurra ikke på valpen din, hu sa i fra, så slapp av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 DERE TO! PM! Jeg kan alle dagene uten om søndags kveld må jobbe da! Camilla.. Sender du meg en melding om når det blir hvis det blir noe? Har ikke mer internett snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 Da går vi tilbake på tema, og andre diskusjoner kan tas på MSN eller PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 DERE TO! PM! Jeg kan alle dagene uten om søndags kveld må jobbe da! Camilla.. Sender du meg en melding om når det blir hvis det blir noe? Har ikke mer internett snart;) Klart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susa Skrevet 6. April 2006 Rapporter Share Skrevet 6. April 2006 vi er med.. bare si ifra når det er, så stiller vi nok opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amstaff Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 Mye mulig vi også tar turen, om det dukker opp noe konkret tidspunkt og sted... Hvis det er greit å ha med telemarkinger på tur da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 9. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 Mye mulig vi også tar turen, om det dukker opp noe konkret tidspunkt og sted... Hvis det er greit å ha med telemarkinger på tur da? seff er alle velkomne kan godt komme fra alle kanter av landet alle er hjertelige velkomne på tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 Kanskje på tide å sette en dato snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 9. April 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 hmm... når passer det for folket da? kanskje på onsdag? er jo påskeferie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 9. April 2006 Rapporter Share Skrevet 9. April 2006 hmm... når passer det for folket da? kanskje på onsdag? er jo påskeferie? Da kan ikke jeg komme ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar