Gronnis Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 Lenge siden jeg har lagt ut bilder her nå. Glemmer alltid å ta med meg kamera når jeg skal ut osv. så har ikke blitt så mange bilder i det siste. Her er noen bilder fra når hun var litt løs utenfor på marken her, tatt for noen dager siden. http://i20.photobucket.com/albums/b208/Raj...um/P4240007.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b208/Raj...um/P4240008.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b208/Raj...um/P4240009.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b208/Raj...um/P4240005.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b208/Raj...um/P4240011.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b208/Rajasalbum/Image2.jpg http://i20.photobucket.com/albums/b208/Raj...um/P4240001.jpg
Taz Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Åhh så nydelig Groenendaeler du har.. Fine bilder.
Maria Skrevet 2. April 2006 Rapporter Skrevet 2. April 2006 Så flott hun har blitt Husker godt bildene fra da hun var liten..
Renate A Skrevet 3. April 2006 Rapporter Skrevet 3. April 2006 Liker hodet hennes så godt, hun ser så utrolig snill ut.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar