Gå til innhold
Hundesonen.no

Robin

Baby

Recommended Posts

Har fått midlertidig svar om Robin, det anfallene han hadde var epilepsi forårsaket av vannhode. Han hadde også bloforgiftning og lungebetennelse av lunger og milt. Fikk beskjed om at det eneste rette var gjort, å avlive han. :)

De er enda ikke ferdige på vet.h. skolen, de analiserer hjernen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har aldri møtt en valp som har vært mer glad og livlig enn det han var! En virkelig herlig hund! :)

Som sagt før, så er du den jeg unner minst og miste enda en hund cavalita! ;) Men du får trøste deg med at du nok gjorde det eneste rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et dikt en gang om det aller største offeret man kan gjøre for en hund man elsker, nemlig la han få slippe når livet ikke er godt å leve lenger. Jeg fant diktet på en hjemmeside, husker ikke lenger hvem sin. Det grep meg så veldig. Er det noen som kjenner til det diktet? Jeg tror det var på engelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.psycholynx.tk kanskje?

If it should be that i go frail and week

and pain should keep me from my sleep

Then you must do what must be done

For this last battle can't be won.

You will be sad - I understand

don't let your grief then stay your hand

For this day more than the rest

your love and frendship stand the test.

We've had so many happy years

what is to come - can have no fears.

You'd not want me to suffer so,

when the time comes, please let me go.

Take me where my needs they'll tend

only stay with me until the end.

And hold me firm and speak to me

until my eye no longer see.

I know in time you too will see

it is kindness you do to me.

Although my tail it's last has waved

from pain and suffering i've been saved.

Don't grieve that it should be you

who has to decide this thing to do,

We've been so close, we two those years

don't let your heart hold any tears

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig trist! Du har vikrelig tatt mot til deg og tatt det riktige valget med å avlive han, og nå vet vi at Robin ikke har det vondt lenger..

og du vet nok at vi på hundesonen er her for deg hvis du vil snakke..

Kjempefint slideshow av Robin, forresten. Kan jeg få spørre om hvilken sang som var i bakgrunnen?

Uansett, kondolerer så mye, Cavalita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det Psycolynx. Takk! Da var det nok på din hjemmeside jeg leste det første gang. Jeg har hund for første gang, han er bare atten måneder gammel. For meg blir det nesten umulig å sette seg inn i hvordan det må være å miste en hund. Men det er nok lurt å ha det i bakhodet at ingen lever evig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var det Psycolynx. Takk! Da var det nok på din hjemmeside jeg leste det første gang. Jeg har hund for første gang, han er bare atten måneder gammel. For meg blir det nesten umulig å sette seg inn i hvordan det må være å miste en hund. Men det er nok lurt å ha det i bakhodet at ingen lever evig... ;)

Det er greit å ha det i bakhodet at de ikke blir så gamle ja. Jeg var forebredt fra Buffy var 5-6 mnd gammel at hun kanskje ikke ble SÅ gammel, siden vet'n helst ville avlivet henne da... Så jeg var glad for hver dag jeg hadde henne, og lot henne slippe før hun ble alvorlig syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...