Gå til innhold
Hundesonen.no

Klistermerke på bilen


Djervekvinnen

Klistermerke på bilen  

55 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      21
    • Nei
      21
    • Har lyst på
      13


Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

He-he! Jeg tenkte at jeg skulle sette opp et skilt når jeg får opp gjerde rundt min tomt: "Zoologisk innbruddsalarm innstallert".. :(

:P

Det kuleste skiltet jeg har sett, i viduet på en skiltbutikk, stod det: Her vokter Pittbull med HIV! Så har jeg avanserte den litt til: Her vokter Pittbull-perser med HIV, også kommer lille Tequila stormende! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp vi har dekaler på bilen, eller når jeg tenker meg om så har vi no bare ett igjen av samojed for de tre andre(to med japaner og et til med samojed) har falt av.

Har lurt på å kjøpe dem til hundeportalen(eller hva det noe het), men siden de ikke har begge rasene våres så gidder jeg ikke. For skal jeg først ha så vil jeg ha begge og ikke bare samojeden. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke. Jeg hadde på den forrige bilen min, men nå har jeg fått ny bil av firmaet og den brukes både til jobb og privat. Da holder det med firma reklamen :(

(Mulig bilen hadde blitt inndratt igjen hvis jeg hadde dekorert den :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke bil :P Det lengste jeg har kommet er at pappa har et "Barn i bilen" klistremerke på sin :P

Da vi alle drev med hund hadde vi sheltiemerke på begge sidevinduene bak.

Håper jeg får meg bil snart, da skal jeg selvfølgelig ha :( Tenkte å bestille noe med egne bilder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De onde kollegaene mine truet med å rive av dekalene og kaste kjerra i containeren hvis jeg skaffet meg sånt når jeg fikk bil. De mente det bare var harry schäferfolk alà Cowboy Laila soom kjørte rundt med sånt...vel, jeg har dekaler jeg og de har fått være i fred. Den ene ble borte når jeg skrapte is av vinduet *kremt* og den andre mangler et øre, men man ser at bilen tilhører en gronnis :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn halveis :P Mamma synes det er greit å ha det på hennes bil, men hun er alltid på leting etter en ny bil, men det blir det aldri noe av. Hun sier vi skal vente på den nye bilden 8som aldri kommer), og vi har tilogmed kjøpt det merket *hvor er det henn nå? :( * Jeg tror vi setter det på nå snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har bilde av Snowboxer,i vinduene bak :P Disse finnes jo ikke i butikker, men klubben vår, NSBK, har laget våre egne :P Også har jeg skilt på døren, der det står: Ingen adgang, boxer vokter :P Men min mor har et stilig ett på døren, et boxerhode der det står" Break in, make my day! " :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt hetta når noen skrev at det var harry! Så jeg løp i panikk ned for å røske vekk de to jeg har både foran og bak huset! Snublet i trappen, dro med meg hunder og unger i farten, gubben sto nederst å lurte fært på hva i all verden fruen hadde funnet på nå. Så kjente jeg stoltheten kom snikende, jeg har laget dem selv, både de på bilen og de på døren. Ikke pokker om snobbefruenesom har invadert område rundt meg, skal få bestemme hva jeg skal ha hvor! Pustet lettet ut og gikk rolig opp trappen, mens jeg stablet unger og bikkjer opp på beina igjen. Satte meg ved kaffen og slet litt med å få angsten ut av kroppen. Så kom jeg til å tenke på at jeg var jo super harry fra før, så hva gjør vel et skilt fra eller til? Jeg har jo harry hunder å! Schäfer tsk tsk, her ristes det på hodet av setterfolket som brøler "STÅ" til bikkjeskinnet (som ikke hører), mens de ser på meg i sine fine jaktjakker og lekre bukser og innerst inne misunner min lydighet. Så altså jeg bryr meg ikke om at det er harry, tror jeg... I dag får jeg fine vokter skilt fra (?) og da blir det ennå mer harry! Like før jeg bestiller digert bilde på bilen, slik som trailer folket har av hester som steiler og slikt.

Oi tok litt av en tidlig morgen.

Mvh

Margrete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe klistremerke av border collie som jeg vil ha på bilen. Ville helst hatt en korhåra sak da... Ikke disse utstillingsgreiene (bare sett klistremerker av det).

Men det hadde vel blitt litt mye med tre forskjellige raser kanskje? Eller. Bilden hadde vel kanskje sett bedre ut MED merker på...

Edit: Ang dørskilt. Oppdretteren til ene schäferhunden min jeg hadde før, hadde et skilt der det stod ett eller annet om at det var løse hunder på gårdsplassen, og om folk ble bitt, så skulle de ligge stille til hjelpen kom. Husker ikke helt ordlyden, men syntes det var ganske festlig egentlig. De var plaga med at folk skulle gå tur gjennom hagen deres og oppi hundegårdene, så de satte opp det for å få folk til å gå rundt tunet, og ikke igjennom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe klistremerke av border collie som jeg vil ha på bilen. Ville helst hatt en korhåra sak da... Ikke disse utstillingsgreiene (bare sett klistremerker av det).

Men det hadde vel blitt litt mye med tre forskjellige raser kanskje? Eller. Bilden hadde vel kanskje sett bedre ut MED merker på...

Og jeg vil ha en brun èn, men finner ingen :wub:

Må nok bare få tatt et skikkelig fint ett av rex, (det vil ta lang tid før jeg får et jeg er fornøyd med, mn tar også lang tid før jeg får meg lappen og egen bil (solgte jo den jeg hadde :D) Så jeg har nok god tid på å få tatt et bilde)...

Også lager jeg klistremerke av det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...