Gå til innhold
Hundesonen.no

Klistermerke på bilen


Djervekvinnen

Klistermerke på bilen  

55 stemmer

  1. 1.

    • Ja
      21
    • Nei
      21
    • Har lyst på
      13


Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Jeg kommer til å ha det på bilen min når jeg blir voksen og får egen bil - men mamma og pappa har ikke så veldig lyst til å ha det på bilen vår nå. De syns det er nok med hundebur som tar opp ca halvparten av bagasjerommet om jeg ikke skal sette på klistremerker i tillegg. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Har veldig lyst på... Men samboer syns det er det styggeste han ser <_<

Hadde det før på "min" bil, men nå som vi har felles bil så må jeg no nesten prøve å respektere det. (selv om jeg har noen små Kelpie og Springer hoder på lur i tillfelle han skal ombestemme seg :D )

Ellers så har jeg jo hele hunderommet hjemme som jeg får lov til å dekorere så mye jeg vil med hunde ting..... Det romme tar jo litt av da, så det kan jo være han er redd jeg skal gjøre det samme med bilen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har en dekal på bilen min.

Vera (Argon) og jeg har likt. Dere kan jo tenke dere det ser litt rart ut når vi to kommer kjørende bortover med lik bil, likt klistremerke på bilen og hver vår toller som titter ut av vinduet.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta merker av alle rasene og sette dem på vinduet. hehe. :D

Hihihi, ja med Lita så er jo ikke det noe problem, men jeg aner jo ikke hva som er i Tequila da.. Hmmmm jeg kunne jo bare kjøpt alleklistremerkene som liknet litt på henne! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klistermerke. Har fra Norges hundeportal, og de merkene der er jo rene kunstverket :D Så jeg har ett på hver side av bakrutene. Syns ikke det er så fine de typiske merkene, av hodet og sånn, men de fra Norges hundeportal sine er kjempefine! :D

Jeg har også fra Norges Hundeportal! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har egen bil og klistremerke av min hunderase. Ikke det største, men lite hodebilde. Synes det er litt morro. Vurderer å få laget et klistermerke med logo for kennelen, så skulle jeg hatt det på bilen også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både førerkort, egen bil OG masse klistremerker.. Men ikke noen på bilen (ennå) - men det er enbart fordi jeg byttet bil for en ukes tid siden.

På den forrige hadde jeg masse klistremerker på - og det var godt synlig hvaslags hunder jeg har, ja.

Ville nå vente til det ble litt varmere i været før jeg klistrer på en gjeng på den nye bilen min - men er ikke sikker på hvor lenge jeg orker å kjøre med en bil som er helt inkognito...

Har en Peugeot Expert (middelsstor varebil), med masse, masse plass å sette merker på. Og da jeg er den eneste som bruker den bilen i familien (til og fra jobb og utstillinger) så står jeg helt fritt til å dekorere den så villt som jeg bare ønsker. Også har jeg en gammel bitteliten campingvogn, som også skal få seg litt Beardies-bilder på snart.. Må bare skrape av noen gamle merker, grunne og lakke over de værste skadene på den først..

Ja, det er kanskje litt "harry" å ha haugevis med klistremerker på bilen, men hvis man liker det så hvorfor ikke?

Man ser jo nye, flotte og store camp.vogner med "ørti" klistremerker for alle steder de har vært på - så hvorfor ikke gjøre litt reklame for sine hunder på bilen også?

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare funnet slike ting av min rase så skulle jeg hatt det. Kunne tenkt meg et skilt ute ved døren også *harry* :(

hehe jeg er litt småharry da for jeg har skilt (merke) ute på døra som står: Protected by Dobermann home security system. 24 hour monitoring. :P:P

Hadde sikkert hatt fler på gjerdet hvis jeg hadde hatt stor hage og bodd litt på landet, som vokt dem for hunden eller noe :P Da blir man litt tryggere utti skogen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg er litt småharry da for jeg har skilt (merke) ute på døra som står: Protected by Dobermann home security system. 24 hour monitoring. :P:P

Hadde sikkert hatt fler på gjerdet hvis jeg hadde hatt stor hage og bodd litt på landet, som vokt dem for hunden eller noe :P Da blir man litt tryggere utti skogen. hehe

He-he! Jeg tenkte at jeg skulle sette opp et skilt når jeg får opp gjerde rundt min tomt: "Zoologisk innbruddsalarm innstallert".. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...