Synne Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 http://admin.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=40 hvilken hund ble du? eg ble en setter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
house of Gjerde Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 hehe, jeg ble en labrador! her er svaret: Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! lurer på hvor mange raser de har med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne Skrevet 14. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 hehe, jeg ble en labrador! her er svaret: Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! lurer på hvor mange raser de har med... sikkert alle som finns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Du er en Labrador! Du elsker alt som er moro og er med på det meste som ikke innebærer så mye jobbing for deg. Litt lat er du altså, men livet er jo til for å nytes! Prøvde igjen siden jeg ike er helt siker på hva jeg skal svare på alle så her kommer svaret: Du er en Puddel! Du er vennlig og godt likt. Du setter pris på de gode tingene i livet, men kan kanskje bli litt mer aktiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Ble setter jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg ble en Labrdor jeg.. hehe da vil jeg vere en brun en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Du er en Belgisk fårehund! Du er lojal og pliktoppfyllende. Du elsker å være i aktivitet og kan nesten ikke sitte stille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg er en puddel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg ble labrador jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Tror nok ikke de har med 400 raser gitt... forresten... Skal prøve å finne en skikkelig bra/god side der man kan finne ut hvem hund man er;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ulvinne Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg ble en puddel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Ble labrador jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 litt mistenkelig når alle blir puddel labbis eller setter:p Raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svedge Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Setter her og, tror ikke den testen er noe seriøs. Kunne aldri ha sett for meg en setter etter det jeg svarte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg ble også en setter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Labbis her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bardmand Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Denne siden synes jeg har en morsom variant: http://www.gone2thedogs.com/ klikk på "games" i venstremenyen Jeg er iflg denne testen en podenco ibicenco (tror jeg ble labrador iflg den norske - vet hva jeg foretrekker å være av de to!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 jeg ble Setter... Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om. (kjenner meg faktisk litt i gjen i denne beskrivelsen...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Denne siden synes jeg har en morsom variant: http://www.gone2thedogs.com/ klikk på "games" i venstremenyen Jeg er iflg denne testen en podenco ibicenco (tror jeg ble labrador iflg den norske - vet hva jeg foretrekker å være av de to!) hehe, her ble jeg Norsk Buhund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBL Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Jeg er en puddel.. noe med at "du kan godt bli mer aktiv".. Nææ, kan ikke stemme vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Denne siden synes jeg har en morsom variant: http://www.gone2thedogs.com/ klikk på "games" i venstremenyen Jeg er iflg denne testen en podenco ibicenco (tror jeg ble labrador iflg den norske - vet hva jeg foretrekker å være av de to!) hm, her ble jeg en Pointer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Denne siden synes jeg har en morsom variant: http://www.gone2thedogs.com/ klikk på "games" i venstremenyen Jeg er iflg denne testen en podenco ibicenco (tror jeg ble labrador iflg den norske - vet hva jeg foretrekker å være av de to!) Denne har jeg tatt før og. Ble Bergamasco da og nå På den norske ble jeg Labrador, det stemmer vel ikke helt, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Du er en Setter! Livet er en lek og du tar gjerne en utfordring. Du elsker å være i aktivitet og gjør ofte (men ikke alltid) det du blir bedt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Den enkle kalte meg Setter, den andre Welsh Springer Spaniel Tydelig fuglehund da (jeg som ikke liker fugler, sikkert derfor) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowDOG_ Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Bah! Ble labrador eg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar