Jump to content
Hundesonen.no
Sign in to follow this  

Friområder Trondheim

Recommended Posts

Hei alle!

Noen som kan gi tips om hvor det er mulig å slippe hunden i Trondheim og omegn? Kjenner til hundeparkene på Saupstad og Lade, men hørt mye forskjellig om de så kunne gjerne tenkt meg andre tips. Kan også være en liten kjøretur ut fra Trondheim.

1 time siden, Gazithesaluki skrev:

Hei alle!

Noen som kan gi tips om hvor det er mulig å slippe hunden i Trondheim og omegn? Kjenner til hundeparkene på Saupstad og Lade, men hørt mye forskjellig om de så kunne gjerne tenkt meg andre tips. Kan også være en liten kjøretur ut fra Trondheim.

Hundeparken på Havstein! Må betale, men får dermed litt mer rettigheter. Feks trenger du ikke slippe inn folk om du var der først :) Men da må man jo også begrense tiden om man skal ha parken helt for seg selv, så folk slipper stå å vente i evigheter :) 
Vi har vært der flere ganger og får alltid være i fred om vi ønsker det!

Koster 200,- per halvår :) 

http://www.havsteingolf.no/ <-- Finner ang parkene innpå her

8 timer siden, Sanne skrev:

Hundeparken på Havstein! Må betale, men får dermed litt mer rettigheter. Feks trenger du ikke slippe inn folk om du var der først :) Men da må man jo også begrense tiden om man skal ha parken helt for seg selv, så folk slipper stå å vente i evigheter :) 
Vi har vært der flere ganger og får alltid være i fred om vi ønsker det!

Koster 200,- per halvår :) 

http://www.havsteingolf.no/ <-- Finner ang parkene innpå her

Takk for godt tips :) det skal jeg sjekke ut etterhvert.

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Endelig har tiden kommet  Liste har vært på frierbesøk i Danmark. Og vi krysser fingre for at det kommer noen søte små i oktober  Valget falt på en ung tysk hanne som bor i Danmark. Tryg og fin. Elsker å jobbe.  Nå får vi satse på at det kommer noen søte små😀
    • Katten vår har enda ikke kommet hjem. Vært borte i 3 uker nå. Er så rart, og jeg kjenner jeg blir så usikker på hvordan jeg skal tenke. Har vi en katt eller to katter nå? Hvor stor er sjansen for at han plutselig dukker opp? Begynner å miste troa. Men det er så vanskelig når man ikke vet 😕 Håper hver morgen og hver dag når jeg kommer hjem at han skal være der.. 
    • Dette er så viktig å tenke på! Begge mine hunder har rett og slett trengt å modnes litt før de var klar. Med første beregnet jeg altfor lite tid (jeg var 19 år og lest at «de klarer fint være alene hjemme lenge med 3-4 uker fri»). Det førte med seg alenehjemmme problematikk - som nå går fint, men tok lang tid fordi han ble redd. Yngste er nå 10 mndr og er alene 6-7 timer, men noen dager kommer det noen innom å lufter de litt. Dette fordi han kjeder seg lett, selv med lang tur + hjernetrim først (og fryst kong).
    • Jeg har laget en tråd om engelsk springer spaniel. Det er den hunderasen jeg heller mest til nå. I utgangspunktet hadde jeg tenkt meg en hund meg kort pels, men jeg har falt sånn for beskrivelsene jeg har lest av springer, i tillegg til de individene jeg har møtt Men har også vurdert labrador og dansk-svensk gårdshund. Labradoren synes jeg i utgangspunktet er for stor (denne rasen har vi en del erfaring med), gårdshunden har egentlig mer passe størrelse enn springeren utfra hva jeg i utgangspunktet hadde tenkte, men jeg er redd den vil bjeffe vel mye og at det er vanskelig å ha den løs på tur. Vi er på jakt etter en aktiv familiehund, som også skal være min "hobby", og jeg kommer til å gå på valpekurs og etter hvert kanskje noen flere kurs eller treninger, men det er ikke så viktig om det blir brukshundtrening, jakttrening, smeller e.l. det kan hunden få være med og "velge". Noen som vil dele "fordeler og ulemper" med disse rasene? (Jeg har jo fått mye om springeren alt i den andre tråden  )  
    • Tusen takk for svar, begge to!! Det var jo anektdotiske bevis jeg ba om, så det er supert det. Jeg er nemlig på mage- følelse-  nivå på avgjørelsen min nå.  Magefølesen holder en knapp på storpuddel, uten at jeg egentlig kam begrunne det, helt. Men begge de nevnte vannhundene er med i dansen. Vannhundene er noe mer selvstendige enn puddel, mener jeg?  En badende storpuddel hadde vært knall. Det er så stas med badeglade hunder! Vi holder mye på ved vann. Men ingen garanti for at man elsker svømming selvom man er vannhund, kanskje?  Har puddel mer av jaktlyst knytter til fugl,  tro?   
  • Nylig opprettede emner