Jump to content
Hundesonen.no

Valpegjengen 2020

Recommended Posts

Just now, Mrs.Fisken said:

Ofte kan valpekjøpere svare på en del. Derfor jeg spurte😉

Helt ok å spør :)

Jeg tror det blir valp i 2021, men er godt i gang da ønsket er å hente valp fra Tyskland sammen med en oppdretter! 😍

Hvordan går det med valpene deres?

My er bare verdens herligste lille pinnedyr og vi er så fornøyde med lille langbein ❤️

DSC_0582.JPG

DSC_0567.JPG

DSC_0579.JPG

• Like 4

Bliver valp på meg snart og... blir ikke border collie, som eg hadde tenkt, men heller en likegammel drøm om ein stabyhoun. Så blir ein fin liten stabyhoun tispe som flytter inn om ca. 5 uker 😍 gleder meg kjempemasse nå. 

• Like 2

13 minutter siden, Pajko skrev:

Bliver valp på meg snart og... blir ikke border collie, som eg hadde tenkt, men heller en likegammel drøm om ein stabyhoun. Så blir ein fin liten stabyhoun tispe som flytter inn om ca. 5 uker 😍 gleder meg kjempemasse nå. 

Fra Snowlight? :D Håper du lager tråd til den lille! Stabij er en spennende rase.

Forumet fortsetter under annonsen
8 timer siden, Mindi skrev:

Fra Snowlight? :D Håper du lager tråd til den lille! Stabij er en spennende rase.

Nej, fra et annet kull som kom nesten samtidig 😊

12 timer siden, Pajko skrev:

Spennende med en Stabijhoun da😍 En venninne har en stabij, men hun blir ikke brukt til noe og er bare familiehund. Men hun er utrolig pen og har et herlig gemytt. Lykke til med valp og del gjerne masse!😉

Edited by Mrs.Fisken
  • Like 1

7 timer siden, Mrs.Fisken skrev:

Spennende med en Stabijhoun da😍 En venninne har en stabij, men hun blir ikke brukt til noe og er bare familiehund. Men hun er utrolig pen og har et herlig gemytt. Lykke til med valp og del gjerne masse!😉

Satser veldig at min har lyst til at trene masse, og skal nok dele litt bilder ettervert :D

• Like 1

Jeg henter hjem en flat valp om seks uker, og jeg gleder meg helt sinnsykt! Alle tips til hva man bør ha i orden før man får valp i hus mottas med stor takknemlighet 😁

• Like 1

Blir ny Border collie på meg 😍 henter hjem en liten hanne om en mnd 😊 Grugleder meg veldig 😁

• Like 3

På 5/20/2020 at 1:36 PM, AnkiogBonita skrev:

Blir ny Border collie på meg 😍 henter hjem en liten hanne om en mnd 😊 Grugleder meg veldig 😁

Må ha fler detaljer om hvem den er på papiret :D 

Bare ein uke til at eg skal hente rampetrollet mit 😍 (vet fortsat ikkje hvad ho skal hete...)

På 5/22/2020 at 2:17 AM, maysofie skrev:

Må ha fler detaljer om hvem den er på papiret :D 

Får sin egen tråd innpå her 😊 er fra en som driver med sau her i Trøndelag. Er visst populært med bc-valper 😁 vi skal kose oss masse når jeg henter han 😍

Forumet fortsetter under annonsen