Gå til innhold
Hundesonen.no

Spesiallaget bilbur - hvem anbefales?

Recommended Posts

Akkurat nå, tonjek skrev:

Fikk du tak i han? Hvorfor ville han ikke lage til bilen deres?

Han var veldig negativ for de hadde aldri laget bur til den modellen før og virket veldig uintereressert. Han sa jeg kunne komme innom og så kunne de se på det, men fikk ikke inntrykk av at han ønsket at vi skulle komme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alu-consult "krympet" buret vi hadde for å få plass i ny bil uten å måtte legge ned setene i den nye bilen. Som sagt, veldig fonøyd med de. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Bananen skrev:

Alu-consult "krympet" buret vi hadde for å få plass i ny bil uten å måtte legge ned setene i den nye bilen. Som sagt, veldig fonøyd med de. :)

Venter på svar fra de😊

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Digresjon kanskje, men de skilleveggene tåler ikke noe vekt. De er bare en skille. 

Men nå står heller ikke buret løst 2 meter fra skilleveggen heller. Det står inntil, og er godt stroppet fast. Det skal nok ganske mye til for at det flytter seg noe sted.

Han var veldig negativ for de hadde aldri laget bur til den modellen før og virket veldig uintereressert. Han sa jeg kunne komme innom og så kunne de se på det, men fikk ikke inntrykk av at han ønsket at vi skulle komme.

Så kjedelig. Får håpe du finner noen andre som vil ta på seg jobben
  • Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen
2 timer siden, Maries skrev:

Var heldigere med de andre jeg kontaktet - nå har vi flere som er interessert i lage bur til bilen :)

Så bra! Merkelig at kela-mannen ikke ville. Legg ut info om hva du ender opp med, da?

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive