phlegm Skrevet 14. November 2017 Rapporter Skrevet 14. November 2017 Kan sendes dersom kjøper betaler porto, evt. hentes/møtes i Oslo Step in-sele str. 35-60 cm og justerbart kobbel 200 cm fra Beeztees - ubrukt - 100 kr Halsbånd 20-30 cm fra Puddle Jumper Pups på Etsy - ubrukt - 50 kr Non-Stop kjørestrikk + hanefot - brukt en gang - SOLGT Rosa Orbiloc, 1 år gammel og 2 år igjen på garanti, eske + kvittering følger med, nytt batteri - SOLGT Hurtta Ultimate Warmer dekken str. 35, lite brukt og i fin stand - 400 kr Siter
tmp Skrevet 14. November 2017 Rapporter Skrevet 14. November 2017 Hvor langt er kjørestrikket? Egner det seg til snørekjøring/trekk, eller er strikket for tøyelig? Siter
phlegm Skrevet 14. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 14. November 2017 Akkurat nå, tmp skrev: Hvor langt er kjørestrikket? Egner det seg til snørekjøring/trekk, eller er strikket for tøyelig? Ca 2,7 m helt utstrukket mener jeg det er, laget for trekk. Hakket for lite tøyelig for min lille hund på 6 kg syns jeg, derfor veldig lite brukt Siter
maysofie Skrevet 15. November 2017 Rapporter Skrevet 15. November 2017 Interessert i kjørestrikken om @tmp ikke vil ha den Siter
tmp Skrevet 15. November 2017 Rapporter Skrevet 15. November 2017 45 minutter siden, phlegm skrev: Ca 2,7 m helt utstrukket mener jeg det er, laget for trekk. Hakket for lite tøyelig for min lille hund på 6 kg syns jeg, derfor veldig lite brukt Jeg vil gjerne ha det :-) Hvor i landet holder du til og kan du sende i fall du ikke bor i eller nærheten av Oslo? Siter
phlegm Skrevet 15. November 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2017 @tmp og @Kristiin sender dere pm Siter
Recommended Posts