Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, august


mokken
 Share

Recommended Posts

5 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

:hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå er jeg skikkelig stolt av Fetter. Nå er han godkjent redninghund! Vi har til og med bestått alle prøver vi har vært oppe til på første forsøk. Dette hadde jeg ikke sett for meg da jeg for snart to

jeg fikk melding fra nav nå nettopp om at jeg får innvilget ungufør Endelig godtok de at jeg (som nå er 25år, vært syk i 9 år) oppfyller kravet om å ha blitt alvorlig syk før fylte 26 år! Fy flate det

I   my dog Stakkers Fetter som har en slik gal eier som meg.

Posted Images

4 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

Kondolerer så mye :hug:

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Krutsi Kunne ikke du ha sagt det til Musikeren før han begynte, da? :lol: 

 

Vi hadde uansett fått et digert problem med å få det jevnt, siden det var strie noen steder og ikke andre. Det får bare bli som det blir. Ny tapet er vel hakket mer forgivende overfor rufsete vegg enn maling er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

:hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

:hug::console:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

@Krutsi Kunne ikke du ha sagt det til Musikeren før han begynte, da? :lol: 

 

Vi hadde uansett fått et digert problem med å få det jevnt, siden det var strie noen steder og ikke andre. Det får bare bli som det blir. Ny tapet er vel hakket mer forgivende overfor rufsete vegg enn maling er.

Dere spurte jo ikke ? altså, jeg holder på pusset opp huset her selv, og føler meg virkelig dronninga av oppussing ???

Men sparkel er en grei løsning det. Kjøp rullesparkel fra jotun, tynt lag flere ganger og puss godt med fint papir mellom hvert lag :) fin sparkel, ikke grov ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutes ago, Symra&Pippin said:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

Kondolerer :hug::heart: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Symra&Pippin :hug:

Nå har vi holdt oss borte fra ALT av godbiter i 7 uker som veterinæren sa. Opplevde at kløen ble mye bedre. Så nå begynner vi å innføre et og et protein for å se om vi kan finne ut hva hun reagerer på. Hvis ikke blir det tilbake til vet. Følte hun begynte å klø litt mer når hun fikk tyggebein av okse, så nå prøver vi med svin. Har kjøpt inn griseører og skinkebein fra dyrebutikken. Håper det går bra.. det er faktisk helt uaktuelt å ikke gi henne noen ting å tygge på. Hun har et så stort tyggebehov, så da går det ut over alt annet. Jeg sitter her litt halvnervøs da, for når hun var mindre så prøvde hun å svelge alt helt. Alle store biter hun fikk av gikk rett ned i halshullet og satte seg fast. Men det ser ut som at hun har lært seg å TYGGE nå:P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

Fine Pippin :heart: Kondolerer :hug::icon_cry:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
39 minutes ago, Symra&Pippin said:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*
20 timer siden, SFX skrev:

Jeg har en herpa ankel, men drn var han ikke borti, bare musklene (flesket...) i leggen :D

Tusen takk, jeg håper virkelig vi snart kan snu og se positive endringer. En annen bivirkning kan være økt pelsvekst, men jeg kjenner at det bryr meg midt i navlen sammenlignet med all muskulaturen hun har mistet. Det plager meg. Men i morgen er båndtvangen over, så forhåpentligvis vil annen mosjon og aktivitet enn sommerens båndturer bidra i riktig retning. Hun har mistet muskler til og med i hodet, det er bare absurd.

Men jeg gjør hva som helst for å få henne frisk. Jeg er ikke en gang irritert på henne for at hun logret overende et glass brus som falt over laptopen, og nå vil ikke maskina starte. Greit, jeg kan se DVD eller lese bok i stedet.

Det var nå enda godt at han ikke klarte å herpe enda mer :o 

Jeg krysser fortsatt alt som krysses kan for at hun blir bedre :hug: 

18 timer siden, Paranomia skrev:

Ser nå at det kunne virke veldig negativt, og det er jo såklart kjipt at medisinene ikke fungerer men det var absolutt ikke siste mulighet :) Vi fortsetter på allergivaksinen og slik vi har gjort og han lever godt med det, men håpet var å fjerne kløen hans i litt større grad selv om den ikke er enorm (eller i nærheten av sånn den har vært).

Dumt at det ikke fungerte som tenkt likevel da. Men kan vaksinen få bedre effekt etter hvert? 
Ei venninne har lagd vaksine til sin. Men den fungerte ikke i det hele tatt. Det var kun den dyreste medisinen som koster 1000 kroner i måneden som fungerer på hennes. :o 

16 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

Kondolere :heart::hug: 


Dagen startet ikke så supert. Dunket tåa borti dørkarmen, deretter tråkka Sjef oppå den tåa rett etter (intimsoner? Hva er det?!), tannkosten var tom for strøm, og så begynte ting å falle i hodet på meg når jeg skulle åpne kjøkkenskapene.
Jeg var ikke veldig positiv når jeg kom på jobb i dag kan man si, og tenkte bare at nå skal jeg bare gjøre det jeg er absolutt nødt til, og så glede meg til klokka blir 16.00 og jeg kan komme meg hjem, og så er snart hele dagen slutt. 

Men plutselig hadde jeg skaffet flere nye kunder, og var den personen med høyeste inntjening i dag! :D 
Jeg har til og med fått et par gode ideer til hva gubben skal få til bursdagen i morgen, så jeg har handlet litt av det allerede, og så skal jeg kjøpe det siste i morgen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, Symra&Pippin said:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man er en anelse sarkastisk i en kommentar, og en dude spør deg om du har uka di, er det egentlig greit å svare at det er umulig å si noe om, siden jeg ble kastrert for straks 10 år siden :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tine Kristine Lindbeck skrev:

Første skole dag. Viste det kom til og bli tøft. Men det var ille. Hakke gått i Askim på 4 år. 2 år vek fra vgs. Blir 2 knall tøffe år. Gruer meg til alt som venter

Det blir bedre! Sånne første dager kan være skikkelig fæle, uansett skole eller jobb. Gi det litt tid og ikke se så mørkt på det helt ennå.:hug:

 

Så trist @Symra&Pippin, så ble enda en av sonens veteraner borte :console:

 

Jeg og gutta har også feira at båndtvangen er over. Jeg holdt pusten da Felix la på sprang ettersom han fikk en skikkelig strekk forrige uke, men det gikk helt fint og han ble så glad :wub:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutes ago, Krutsi said:

Dere spurte jo ikke ? altså, jeg holder på pusset opp huset her selv, og føler meg virkelig dronninga av oppussing ???

Men sparkel er en grei løsning det. Kjøp rullesparkel fra jotun, tynt lag flere ganger og puss godt med fint papir mellom hvert lag :) fin sparkel, ikke grov ;)

Nå pusser vi. :lol:  Så blir det tapet oppå. Det tror jeg blir greit. Vi har nemlig plutselig fått veldig dårlig tid, for kjøkkenet monteres på søndag :frantics::lol: 

Edit: ONSDAG, ikke søndag!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Symra&Pippin skrev:

I det siste har Pippin vært mye dårlig, på mange ulike måter og med tydelige smerter. I løpet av helga tok jeg derfor den tunge avgjørelsen, og i ettermiddag fikk Pippin sovne rolig inn hos veterinæren vår. Jeg føler meg foreløpig ok, lettet over å ha gjort det jeg har tenkt på en stund. Nummen. Sorg og savn kommer selvfølgelig etter hvert, men foreløpig føler jeg bare at jeg har gjort det som måtte gjøres. Han ble nesten 13 år, og jeg har all grunn til å tro at han levde et godt liv. Hva mer kan man forlange?

Heidi Steine sitt bilde.

Gullet mitt.

 

?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 2ne skrev:

Når man er en anelse sarkastisk i en kommentar, og en dude spør deg om du har uka di, er det egentlig greit å svare at det er umulig å si noe om, siden jeg ble kastrert for straks 10 år siden :aww: 

Helt greit å svare. Spent på hva fortsettelsen blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, 2ne said:

Når man er en anelse sarkastisk i en kommentar, og en dude spør deg om du har uka di, er det egentlig greit å svare at det er umulig å si noe om, siden jeg ble kastrert for straks 10 år siden :aww: 

Jepp! :P 

 

@Symra&Pippin :console: Fryktelig trist, men det er baksiden av medaljen.. Hvordan reagerer Symra foreløpig?

 

Vært hos gamlingene en tur, og nå skal jeg gjøre ingenting!

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Tricolor said:

Helt greit å svare. Spent på hva fortsettelsen blir.

Jeg nevnte også at jeg kunne være sarkastisk uten å være hormonell, siden jeg brukte hodet til sånt og ikke kroppsdeler som strengt tatt var til reproduksjon, så da fikk jeg beskjed om å slukke lyset og sove litt. Jeg gadd ikke å svare på det, jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...