Jump to content
Hundesonen.no

En dag i det lille røde huset i skogen

Recommended Posts

Så koselige bilder! Men neste gang du er på gården på du knipse litt av kudamene også :D

Skal prøve å huske :D Kanskje vi tar en gårdsdag på neste efit. Jeg er ikke der oppe hver dag.

• Like 2

Koselige bilder av en koselig dag. Flotte dyr og en herlig liten frøken :wub:

• Like 1

Koselige bilder av en koselig dag. Flotte dyr og en herlig liten frøken :wub:

Takk :ahappy:

Nydelig barn, søte hunder og katter! (Ikke så kreativ kommentar, men det er jo sant :ahappy: )

Gøy å se bilder av hunder som koser seg sånn i skogen :)

Nydelig barn, søte hunder og katter! (Ikke så kreativ kommentar, men det er jo sant :ahappy: )

Gøy å se bilder av hunder som koser seg sånn i skogen :)

Takk :ahappy: Holder i massevis, syns det er kjempekos at dere gidder å kommentere jeg. :ahappy: Og skryt av både min tobente øyensten og de firbente tas selvsagt alltid vel i mot :D

• Like 1

Forumet fortsetter under annonsen

Så koselig efit da! Flotte og glade hunder, liten snuppetupp og en egen bonde!

Takk :ahappy: Vi har det i stort sett veldig koselig i hverdagen vår. Heldigvis :ahappy:

Som alltid blir jeg superglad over å se lykkelige, hurraskrangleverk i fri flyt, vel vitende om at jeg har tatt de rette avgjørelser :D

:lol: Bare flaks, sier Lupin og kravler oppi pappeska si og mumler noe om villedende bilder som ikke viser at han ikke har tilgang på sofa 24/7 for eksempel. :aww::lol:

For et utrolig koselig lite hus! Og koselig å se den lille familien din, både de på 2 og 4 bein :)

Så hyggelig å høre - takk :):ahappy:

Fiine bilder! Huset deres ser så koselig ut, og Ida er nydelig! :D Også fine lukiser da... Og selvsagt de andre også :lol:

Aww, får ikke mindre lyst til å komme på besøk og hilse på nå da! Idyllisk, rett og slett :ahappy:

Fiine bilder! Huset deres ser så koselig ut, og Ida er nydelig! :D Også fine lukiser da... Og selvsagt de andre også :lol:

Takk :ahappy:

Aww, får ikke mindre lyst til å komme på besøk og hilse på nå da! Idyllisk, rett og slett :ahappy:

Komme daa!

• Like 1

Dere kler det midlertidige huset :) Jeg synes dere har fått det fint! Ser ut som en koselig plass å bo for folk og dyr :)

Takk :ahappy: Enig, trives skummelt godt her. Eneste som mangler er hestene, så hadde jeg blitt her. :lol:

Forumet fortsetter under annonsen