Gå til innhold
Hundesonen.no

Pølsa, en berner sennenhund (bildespam)


bernertryne
 Share

Recommended Posts

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I går og i dag har jeg og dyret gjort meget fornuftige ting, som å bruke gammelt halloween-stasj til å ta diverse bilder i sann amerikansk stil med halloween-tema. Pølsedyret ble foret med ost av bern

Da er verdens beste Pølsa død ? 27. februar var hun til rutine lymfesjekk hos veterinær og lymfekjertlene var igjen svulmet opp til ca. pingpongballer (da hun startet cellegift var de tennisballer), o

(bilde ) født 22/04/12 Pølsedyrets favoritting her i livet er å spise, å løpe (helst løs), å leke gjemsel-innkalling, taco, å kjøre bil, å klatre, tørrfisk, å rulle seg i gress, å sitte bamse,

  • 2 months later...

Helt nydelig berner sennenhund dette, jeg får lyst på henne selv. Hva skal du ha for henne? Jeg kan eventuelt bytte mot en siklemaskin av en mastiff som har kost seg med min hvite Armanibukse iløpet av natten, levering kommer med på kjøpet.

Men fra spøk til alvor, hun er HELSKJØNN! Jeg liker jo ikke hunder som er overdrevet, og de fleste bernere har blitt altfor store. Nydelig, nydelig, nydelig. Skal du ha valper på henne er jeg en sikker kjøper (og du kan fortsatt få en gratis mastiff) :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare stille meg i hallelujakoret: får selv lyst på Berner når jeg ser henne, det er noe helt annet enn "standard" berners (som ikke appelerer til meg). Tenker som så at med en fornuftig kropp kommer vel gjerne også bedre helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke fått meg meg denne tråden før jeg...

Mange fine bilder av Pølsa som virker som en veldig trivlig og fin hund å ha :)

(heldigvis ser hun fortsatt for stor ut for min smak, så jeg kommer ikke med noen kjøpstilbud :lol: )

edit, mente ikke Pølsa var en stor Berner, hun ser jo lett og liten ut. Men 38kg er jo ca 2x Siberian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine vovven :) Litt ot, men det virker jo som det er enkelte oppdrettere som avler "lettere" bernere. En jeg kjenner har en hanhund som kun får blå på utst. pga for lite masse. Den har i hvertfall blitt brukt av flere oppdrettere, nettop derfor :) (og fordi den er trivelig og funksjonell)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...