Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesonen...


Guest Bølla
 Share

Recommended Posts

Unnskyld meg, men hva søren @Kangerlussuaq ? Det er som om du leter etter noe å pirke på og diskutere. For det første var ikke min kommentar om popcorn-smileyen ment som noe annet enn at dette kan bli underholdende - og med dette mente jeg faktisk først og fremst tråden på canis. For nei, sånt er ikke ment nedlatende, det er ment som at "oi, dette kan bli interessant". Kanskje også om "oi, dette kan bli interessant men jeg holder meg litt tilbake og følger med istedet fordi her tror jeg diskusjon vil få temmelig høy temperatur rimelig fort". Ikke noe mer enn det. For nei Kanger, jeg er ikke med i en "klikk" som du later til å tro, og jeg er heller ingen mobber.

Og joda, jeg er faktisk veldig enig med meg selv. Hvor i all verden har jeg motsagt meg selv? Jeg mener faktisk at hundesonen ER full av kunnskapsrike mennesker, og at de ikke er mobbere. Det er min mening om saken, så får du heller tro hva du vil om hva jeg mener og ikke.

Nå syns jeg strengt tatt det virker som du prøver å lese ting mellom linjene som ikke er der.. Beklager at du har dårlige assosiasjoner til popcorn smileyen men det var altså jeg uvitende om og hadde altså ikke forventet det skulle bli bråk ut av en så enkel kommentar.

Jeg tror ærlig talt det er det som fører til problemer der de oppstår her på Sonen, folk (og da mener jeg folk som i betydning av flere på generell basis, ikke bare deg Kanger) tolker ting utover hva de er ment som og antar at alt er ment i verste betydning av alle de ulike tingene de kunne ha vært ment som.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 282
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har skrevet ett innlegg der inne nå, og jeg mener det som står der. Så du, Bølla, *peke dirrende på* har hard hud! Du henger med selv så mye juling du får av og til, både av meg og andre, det står

Jeg synes det er problematisk at noens følelser teller mer enn andres og at moralpekefingeren heves umiddelbart med skadefro undertone dersom noen ikke følger "røkla", sånn at sjølsensuren er høy til

@ - ironien er STOR i og med at du nettopp tolker det jeg skrev i en ekstremt negativ variant jeg ikke så for meg kunne komme ut av det jeg skreiv. Vel vel, vi drar alle lasset sammen :sorcerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ - ironien er STOR i og med at du nettopp tolker det jeg skrev i en ekstremt negativ variant jeg ikke så for meg kunne komme ut av det jeg skreiv. Vel vel, vi drar alle lasset sammen :sorcerer:

Hvordan ellers skal det tolkes når du skriver en hel avhandling om hvor forferdelig du syns det er at jeg savner en popcornsmiley, der du dro frem eksempel hvor du følte deg mobbet? Da regnet jeg med at du følte dette var mobbing, ellers var jo eksempelet ditt veldig overflødig og meningsløst?

Forøvrig skrev du også dette:

Så det er en konsktruktiv måte å oppføre seg på? I stedet for å tenke "tja, nå skal jeg oppføre meg profesjonelt og tenke at alle her er mennesker" - så hopper man i stedet ned på ungdomsskole nivå og stiller seg i en ring rundt noen og åpenbart holder med en side mens man "underholdes" av opplegget. Det blir litt på linje med det Bølla sa om utstilling, brød og sirkus til folket ja…

Jeg synes personlig dette er en utrolig uhyggelig måte å oppføre seg på, men heldigvis og/eller dessverre er jo ikke jeg en av de som er i noen klikk eller som har skylappene oppe om hvor hyggelig og bra miljø det er her inne. Lenge leve fornektelsen, blir iallefall ingen forbedring så lenge selvinnsikt ikke er der :P

At du mener jeg hopper ned på ungdomsskolenivå for å snakke om popcorn smiley'er er jo ikke annet enn morsomt. Men at du fortsetter å hinte utpå at vi derfor er i en klikk, har skylapper på og ikke eier selvinnsikt fordi vi mener miljøet jevnt over er bra syns jeg blir for dumt. Det må da gå ann å ha ulike meninger enn deg uten å være "blinde"? Det er jo faktisk sånn at noen folk har høyere terskel og tåler mer enn andre, derfor vil enkelte fort se på ting som mobbing mens andre ikke ser på det som noe annet enn et svar til en diskusjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri diskutert på canis fordi jeg synes hele layouten og brukerløsningen er skandaløst dårlig. Men jeg leser fortsatt mye der, og jeg finner veldig mye informativt fra gamle tråder og artikler. I det hele så fremstår canis mye mer saklig enn hundesonen, de trådene som tiltrekker mest folk og flest postinger er jo rene chattetråder som er totalt uinteressant for de som vil diskutere hund og hundehold, og mye av klikkdannelsen har sitt utspring derfra. I tillegg er chattefunksjonen en uting å ha på et forum, de som vil chatte bør kunne finne hverandre på skype og facebook og fortsette det saklige derfra, og ikke sitte åpenlyst og rakke ned på andre her inne.

Men deler av problemet med canis sitt forum er jo at det er så "dødt", netopp fordi det ikke er mulig å bare skravle om ting. Det blir fort kjedelig om alt bare skal være saklig. Canis forumet har i senere tid stort sett blitt brukt av folk som spør ett spørsmål og så stikker. Kanskje de samme folkene kommer på hundesonen, men blir hengende ut og småsnakker om andre ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Bølla

Men deler av problemet med canis sitt forum er jo at det er så "dødt", netopp fordi det ikke er mulig å bare skravle om ting. Det blir fort kjedelig om alt bare skal være saklig. Canis forumet har i senere tid stort sett blitt brukt av folk som spør ett spørsmål og så stikker. Kanskje de samme folkene kommer på hundesonen, men blir hengende ut og småsnakker om andre ting også.

Grunnen til at det er så dødt er jo at det er så få folk som diskuterer der, og det skjønner jeg godt. Jeg snikleser tråder, men det står jo stadig at 4-5 brukere er innlogget og da er det vel ikke naturlig å forvente allverdens aktivitet? I tillegg er det tekniske i veldig dårlig stand, 1 av 2 ganger kommer man jo ikke inn på sidene engang.

Chatting ødelegger et forum mye mer enn hva det godt gjør, de som er helt avhengige av å få sosialt påfyll i form av chatting bør kanskje vurdere å gå ut av huset og se folk iblant. Det tiltrekker iallefall ikke de aller mest seriøse debattantene og spesielt ikke menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ingen som har sagt det. Det går da fint an å ha en klikk uten at klikken er definert av at det er en gjeng som alltid er enige med hverandre :)

Da syns jeg det hadde vært litt interessant å høre hvordan du kommer frem til hvem som er i en klikk og ikke - og så; hvilken rolle spiller det, siden disse såkalte "klikkene" uansett ikke alltid er enige med hverandre? Jeg mener, da er det jo ikke som om de driter i sine egne meninger bare for å backe opp et medlem i klikken som har begitt seg ut i en diskusjon som blir hetet. Er folk enige så er det klart man "tar sider", og sier seg enig - uavhengig av hvem det er som har sagt det. Er man ikke enig så diskuterer man gjerne i mot - igjen; uavhengig av hvem det er som har sagt det. Det er jo det man gjør på et forum. Så er det jo alltids sånn at noen folk er mer like enn andre og dermed blir det til at de kanskje backer hverandre opp oftere enn to andre brukere gjør, men er det virkelig et så stort problem? Det er sånn livet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid syntes canis var et helt håpløst forum. Det er så ekstremt mye synsing fra fjortisjenter som har sin første hund (virker iallefall slik), og det er ikke mulig å få et vettugt svar fra noen. Det er såklart mye synsing her på hundesonen og, hvis alle skulle vært eksperter hadde det ikke vært mange brukere her, men synes hundesonen er litt mer "ydmykt" på en måte. Og layouten... herregud.... den har vært den samme siden første gang jeg fant siden, og det må jo være 8 år siden.... helt utrolig lite brukervennlig.

Jeg tror det må være noe galt med meg, for jeg skjønner ikke helt alt snakket om fiendlighet og "klikker" jeg... mange som kjenner hverandre her inne ja, og det merker man i "akkurat nå" tråden, men hva så... jeg føler meg iallefall like inkludert selv om jeg bare har møtt noen få brukere her inne i 10 minutter liksom.

Og sure gamle tanter? Får du krasse svar har du gjerne bedt om det, altså...

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ - uansett hva jeg sier kommer det til å bli feil, galt eller feiltolket. Kjemien mellom oss er nok ikke så god, så jeg ser inne noe poeng med å fortsette noe som ender opp akkurat der vi står nå uansett. Du er overbevist om ditt og jeg har ikke den fjerneste intensjon om å nærme meg dine synspunkter... :P let's call it at that! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ - uansett hva jeg sier kommer det til å bli feil, galt eller feiltolket. Kjemien mellom oss er nok ikke så god, så jeg ser inne noe poeng med å fortsette noe som ender opp akkurat der vi står nå uansett. Du er overbevist om ditt og jeg har ikke den fjerneste intensjon om å nærme meg dine synspunkter... :P let's call it at that! :D

Gjør hva du vil, jeg kan ikke tvinge deg til noe. Men jeg syns det er litt merkelig av deg å komme til en sånn konklusjon etter bare to poster hvor jeg har stilt spørsmål ved ting du har sagt. Det er forøvrig litt synd du ikke har "den fjerneste intensjon om å nærme deg mine synspunkter", som du så fint sa det, for mine synspunkter er hverken ekstreme eller skumle de altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[..] Men, som sagt, noen kaller dette for "temperatur" og trives med det. Jeg er gammel og kjedelig, og synes "temperatur" (les: hersketeknikker og sarkasme) ødelegger debatten. Men jeg er klar over at jeg er i mindretall, og at dette er noe jeg bare må forholde meg til. Så jeg tar sonen for det det er, og er bevisst på hvordan debatter foregår her. Sånn er det bare.[..]

Akkurat sånn har jeg det også. Og innimellom blir jeg veldig positivt overrasket over de som gjerne er de mest krasse i diskusjoner.

Som nevnt over så er det frivillig å delta, og det er jo helt sant det. Men det som er dumt med at vi bestemmer oss for at de som ikke tåler steken kan droppe leken, er at vi faktisk går glipp av mange flinke deltagere. Det er jo ikke sånn at de som roper høyest eller argumenterer sterkest for meningene sine automatisk har mest å fare med (de kan ha det, men det kan like gjerne være de av den mer forsiktige sorten som har det).

En annen ting; jeg kjenner ei som har det veldig stritt i perioder. Hun har gode perioder og perioder hvor hun plutselig forsvinner fra jordens overflate (dvs facebook). Hun er garantert ikke alene om å ha det sånn. Det er litt skummelt å tenke på hvordan det langes ut etter folk på foraer, uten tanker om hvordan folk har det og tar det...

Det er noe å tenke på for alle og enhver :-)

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All konstruktiv kritikk til moderatorteamet settes pris på. Spesielt om det dukker opp forslag til regler og retningslinjer som kan gjøre det enklere å moderere uten å drepe liv og senke takhøyden.

Jeg, personlig, tror folk må velge litt. Enten et forum der sarkasme, spydigheter og nedlatenheter er helt forbudt Og dermed også ekstremt lav takhøyde med det det medfører av mangel på diskusjoner med spunk, frafall av medlemmer og ørten " se så søt hunden min er" tråder. Eller så må man tåle at folk krysser grensene, fortsette å rapportere, tåle at ikke moderatorer er enige alltid, men også nyte godt av den mengden med kunnskap som er samlet på forumet her. Jeg tror ikke vi får til begge deler. men then again, jeg har tatt feil før, det kan skje igjen det. :P

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet ikke helt hva jeg skrive lengre, jeg.. Skulle egentlig bare inn og finne en muffinsoppskrift også fant jeg denne tråden istedet. :lol:

I det siste føler jeg at vi har tatt VELDIG tak i rapporter som kommer på "ukoselige"/slemme/usaklige/hersketeknikk-poster. Vi har sendt mye PM'er i alle slags retninger og prøvd å ta tak i dårlig debatteknikk.

JA, det er gjengangere på alle slags områder, og tro meg, dialog blir opprettet. Det som kanskje treffer meg mest midt i magen er det med at "moderatorene er med på mobbingen". Jeg kan ærlig talt ikke se det tydelig og senest for en uke siden tok vi opp spørsmålet i moderatorforumet, om vi ER like forferdelige som det noen ganger blir skrevet. I rapporter melder moderatorer seg fort "ut" av en sak om de selv har vært med i tråden, eller har vært i klinsj med en bruker tidligere. Tross det, så er det jo 100% umulig å klare dette til enhver tid når vi er noe sånt som 6-8 moderatorer eller noe? :P Sier seg selv at mengden brukere når oss litt høyere enn anklene og en ny moderator kan ikke moderere en person i hvert eneste nytt tilfelle.

De gangene en moderator har gått på snørra og oppført seg idiotisk så har de fått høre det, med gjenklang..

Har forøvrig lest hele tråden på Canis og der er det EN bruker som klager noe voldsomt over hvor forjævlig det er her på Hundesonen - det får vi nesten bare leve med.

Angående chatten så blir den ikke brukt spesielt mye etter hva jeg kan se, det er mest på kveldstid når noen samler seg. De gangene jeg stikker hodet innom handler det som regel om ting som ikke er hunderelatert i det hele tatt, eller "idag gjorde min hund sånn". Altså ikke ting som har så mye med diskusjonstrådene her å gjøre.

Edit: Chatten kommer til å bli, og vi ser ikke på den som noen useriøs samler av dårlige medlemmer, absolutt ikke.

Moderator/admin IW.

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg vet ikke helt hva jeg skrive lengre, jeg.. Skulle egentlig bare inn og finne en muffinsoppskrift også fant jeg denne tråden istedet. :lol:

I det siste føler jeg at vi har tatt VELDIG tak i rapporter som kommer på "ukoselige"/slemme/usaklige/hersketeknikk-poster. Vi har sendt mye PM'er i alle slags retninger og prøvd å ta tak i dårlig debatteknikk.

JA, det er gjengangere på alle slags områder, og tro meg, dialog blir opprettet. Det som kanskje treffer meg mest midt i magen er det med at "moderatorene er med på mobbingen". Jeg kan ærlig talt ikke se det tydelig og senest for en uke siden tok vi opp spørsmålet i moderatorforumet, om vi ER like forferdelige som det noen ganger blir skrevet. I rapporter melder moderatorer seg fort "ut" av en sak om de selv har vært med i tråden, eller har vært i klinsj med en bruker tidligere. Tross det, så er det jo 100% umulig å klare dette til enhver tid når vi er noe sånt som 6-8 moderatorer eller noe? :P Sier seg selv at mengden brukere når oss litt høyere enn anklene og en ny moderator kan ikke moderere en person i hvert eneste nytt tilfelle.

De gangene en moderator har gått på snørra og oppført seg idiotisk så har de fått høre det, med gjenklang..

Har forøvrig lest hele tråden på Canis og der er det EN bruker som klager noe voldsomt over hvor forjævlig det er her på Hundesonen - det får vi nesten bare leve med.

Angående chatten så blir den ikke brukt spesielt mye etter hva jeg kan se, det er mest på kveldstid når noen samler seg. De gangene jeg stikker hodet innom handler det som regel om ting som ikke er hunderelatert i det hele tatt, eller "idag gjorde min hund sånn". Altså ikke ting som har så mye med diskusjonstrådene her å gjøre.

Edit: Chatten kommer til å bli, og vi ser ikke på den som noen useriøs samler av dårlige medlemmer, absolutt ikke.

Moderator/admin IW.

Jeg vet ikke helt hvor grensen går i forhold til mobbing og det at man bare er uenige. Men når det kommer til moderatorne så er det ikke veldig trivelig for brukeren når man får "passet påskrevet" av en moderator og deretter 200 likes på innlegget mot brukeren. Det kan sikkert oppfattes som mobbing. I stedenfor å bli "lynsjet" for sine synspunkter med en moderator i spissen, så er det faktisk mulig å slette innlegget til brukeren i stedet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor grensen går i forhold til mobbing og det at man bare er uenige. Men når det kommer til moderatorne så er det ikke veldig trivelig for brukeren når man får "passet påskrevet" av en moderator og deretter 200 likes på innlegget mot brukeren. Det kan sikkert oppfattes som mobbing. I stedenfor å bli "lynsjet" for sine synspunkter med en moderator i spissen kan nok føles som et hardt slag under beltestedet.

Jeg tror faktisk dette er noe av det verste med hele sonen-problematikken. Èn ting er en spydig kommentar fra en enkeltbruker, det kan man overse vel vitende om at enkelte brukere har en annen skrivestil enn andre. Det som gjør det hele verre er når sarkastiske sleivspark får masse likes fra andre.

Jeg tror det er der følelsen av en klikk eller mobbing kan komme inn. Det er greit nok og ikke ta til seg enkeltkommentarer og overse dem, det er hakket eklere når man ser at det er flere som støtter oppom den type kommentar "i det stille" ved å trykke Like.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorer er jo vanlige brukere de og, som først og fremst meldte seg inn for å delta i diskusjonene? Moderatorjobben har jo kommet i ettertid hos alle? At de får 200 likes har vel mer med innholdet i innlegget å gjøre, enn at de er moderatorer...

Da må det jo eventuelt løses slik at moderatorer har to brukere, en anonym som ikke deltar i diskusjoner, men som brukes til å rydde opp og sende PM'er, behandle rapporter osv, og en vanlig bruker.... slik at ingen vet hvem moderatorene er? Men kan ikke se at det er noen bedre løsning, konspirasjonsteoriene kommer jo til å blomstre for fullt da og :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvor grensen går i forhold til mobbing og det at man bare er uenige. Men når det kommer til moderatorne så er det ikke veldig trivelig for brukeren når man får "passet påskrevet" av en moderator og deretter 200 likes på innlegget mot brukeren. Det kan sikkert oppfattes som mobbing. I stedenfor å bli "lynsjet" for sine synspunkter med en moderator i spissen kan nok føles som et hardt slag under beltestedet.

Skjer dette ofte? Jeg kan huske det var noen situasjoner der moderatorer likte innlegg vi strengt tatt ikke burde likt, men vi har blitt veldig obs på det. Syns ikke jeg ser at noen av moderatorene har som vane å la folk "få passet påskrevet" i det heletatt, men jeg får ikke med meg alt som skjer. At folk liker innlegg som er skrevet av en bruker som appåtil er moderator, det vil forekomme. Men ingen av oss som er moderatorer nå er vel de som er først ute med å prøve å "banke vett" i brukere. Tror jeg da.

Sier ikke at det ikke forekommer, for det er jo en grunn til at du nevner det, jeg bare ser det ikke, og vil gjerne gjøres oppmerksom på det, spesielt om det er meg det angår.

mod. Raksha

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Bølla

Uff, jeg vet ikke helt hva jeg skrive lengre, jeg.. Skulle egentlig bare inn og finne en muffinsoppskrift også fant jeg denne tråden istedet. :lol:

I det siste føler jeg at vi har tatt VELDIG tak i rapporter som kommer på "ukoselige"/slemme/usaklige/hersketeknikk-poster. Vi har sendt mye PM'er i alle slags retninger og prøvd å ta tak i dårlig debatteknikk.

JA, det er gjengangere på alle slags områder, og tro meg, dialog blir opprettet. Det som kanskje treffer meg mest midt i magen er det med at "moderatorene er med på mobbingen". Jeg kan ærlig talt ikke se det tydelig og senest for en uke siden tok vi opp spørsmålet i moderatorforumet, om vi ER like forferdelige som det noen ganger blir skrevet. I rapporter melder moderatorer seg fort "ut" av en sak om de selv har vært med i tråden, eller har vært i klinsj med en bruker tidligere. Tross det, så er det jo 100% umulig å klare dette til enhver tid når vi er noe sånt som 6-8 moderatorer eller noe? :P Sier seg selv at mengden brukere når oss litt høyere enn anklene og en ny moderator kan ikke moderere en person i hvert eneste nytt tilfelle.

De gangene en moderator har gått på snørra og oppført seg idiotisk så har de fått høre det, med gjenklang..

Har forøvrig lest hele tråden på Canis og der er det EN bruker som klager noe voldsomt over hvor forjævlig det er her på Hundesonen - det får vi nesten bare leve med.

Angående chatten så blir den ikke brukt spesielt mye etter hva jeg kan se, det er mest på kveldstid når noen samler seg. De gangene jeg stikker hodet innom handler det som regel om ting som ikke er hunderelatert i det hele tatt, eller "idag gjorde min hund sånn". Altså ikke ting som har så mye med diskusjonstrådene her å gjøre.

Edit: Chatten kommer til å bli, og vi ser ikke på den som noen useriøs samler av dårlige medlemmer, absolutt ikke.

Moderator/admin IW.

Det er ikke bare en bruker som reagerer. Det er ikke lenge siden det kom en ny bruker her på forumet som tilnærmet ble hundset etter 5 poster. Jeg liker temperatur, hadde det ikke vært det hadde jeg ikke giddet å diskutere her. Moderering og sletting av innlegg er ikke alltid ensbetydende positivt heller.

Det jeg har reagert sterkest på er åpenlys baksnakking, og det gjelder langt fra bare meg. I starten ble jeg til og med baksnakket daglig på chatten, og der var både debattanter og moderator med i førersetet.

Enkelte lar seg riktignok såre av det meste og det kan man nesten ikke alltid ta høyde for, men det reageres veldig sjeldent på frekke "stikk" som kun har som mål å angripe en annen debattant personlig, men avsporinger og annet ræl bruker dere desto mer tid på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare en bruker som reagerer. Det er ikke lenge siden det kom en ny bruker her på forumet som tilnærmet ble hundset etter 5 poster. Jeg liker temperatur, hadde det ikke vært det hadde jeg ikke giddet å diskutere her. Moderering og sletting av innlegg er ikke alltid ensbetydende positivt heller.

Det jeg har reagert sterkest på er åpenlys baksnakking, og det gjelder langt fra bare meg. I starten ble jeg til og med baksnakket daglig på chatten, og der var både debattanter og moderator med i førersetet.

Enkelte lar seg riktignok såre av det meste og det kan man nesten ikke alltid ta høyde for, men det reageres veldig sjeldent på frekke "stikk" som kun har som mål å angripe en annen debattant personlig, men avsporinger og annet ræl bruker dere desto mer tid på.

Dette minner meg om ungdomsskolen :lol: Den gangen tenkte jeg at folk får klikke, baksnakke og være så høy på seg selv som de bare gidder, for det er alltids nok av andre hyggelige mennesker å bry seg med i stedet. Ikke for å glemme at det er mye triveligere. Hvorfor ikke gi mer oppmerksomhet til alle de andre da? Hvorfor henge seg opp i klikken? Lag egen og inkluderende klikk. Gjør noe konstruktivt. Du får det ikke morsommere enn det du ordner det selv (eller noe sånt) - er et utslitt ordtak med mye sannhet i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

99,99% av tiden det er aktivitet i chatten så prates det om hverdagslige ting. Jeg vet det var ett tilfelle der du Bølla fikk ganske heftig medfart, men da var du der selv, jeg har sett loggen. Klart sånt er unødvendig og beklagelig, og skal ikke forekomme. Men at det er vanlig i chatten kjøper jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer dette ofte? Jeg kan huske det var noen situasjoner der moderatorer likte innlegg vi strengt tatt ikke burde likt, men vi har blitt veldig obs på det. Syns ikke jeg ser at noen av moderatorene har som vane å la folk "få passet påskrevet" i det heletatt, men jeg får ikke med meg alt som skjer. At folk liker innlegg som er skrevet av en bruker som appåtil er moderator, det vil forekomme. Men ingen av oss som er moderatorer nå er vel de som er først ute med å prøve å "banke vett" i brukere. Tror jeg da.

Sier ikke at det ikke forekommer, for det er jo en grunn til at du nevner det, jeg bare ser det ikke, og vil gjerne gjøres oppmerksom på det, spesielt om det er meg det angår.

mod. Raksha

Det skjer i hvert fall så ofte at noen legger merke til det. Det at ikke du/dere legger merke til noe er vel en av grunnene til at det faktisk skjer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer i hvert fall så ofte at noen legger merke til det. Det at ikke du/dere legger merke til noe er vel en av grunnene til at det faktisk skjer.

og ingen rapporter på det? Rapporter det når det skjer så får vi se omfanget av det.

At folk liker "sette på plass"innlegg er helt naturlig og det får vi ikke gjort noe med annet enn å eventuelt fjerne liker-funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...