Jump to content
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!

Recommended Posts

Sitter og venter på bussen og det er kjedelig. Herlighet jeg gleder meg til og få bil igjen. En som virker helt som den skal. Blir sykt mye penger ut nå da men den ene teller ikke på en måte siden den skal selges så får jeg jo gjen pengene.

Chokolade er noget fanden har skabt! :P Chokoladen her i huset har også råbt på mig hele aften, så nu har jeg spist den :icon_redface:

Indeed! Det merkelige er jo at jeg egentlig ikke er noe glad i sjokolade, men den der falt i smak. Tenker den ikke blir kjøpt igjen. Vanlig melkesjokolade og sånt liker jeg ikke spesielt godt så det kan TJ få kjøpe. :P

Indeed! Det merkelige er jo at jeg egentlig ikke er noe glad i sjokolade, men den der falt i smak. Tenker den ikke blir kjøpt igjen. Vanlig melkesjokolade og sånt liker jeg ikke spesielt godt så det kan TJ få kjøpe. :P

Jeg kan heller ikke særlig godt lide mælkechokolade, men jeg spiser det når det råber på mig :P

• Like 1

God natt til sonenfolket. Og takk for at dere har hørt på hønesytet mitt!

• Like 10

Jeg kan heller ikke særlig godt lide mælkechokolade, men jeg spiser det når det råber på mig :P

Ja, noe annet ville vel vært uhøflig :aww:

Forumet fortsetter under annonsen
Ja, noe annet ville vel vært uhøflig :aww:

Ja, nemlig. :P Men nu fik jeg vondt i maven, og har dårlig samvittighed. Så må på en løbetur i morgen!

Jaaaaa Veldig kjekt ;)

25kr ballen er ikke ille pris- tar ca en uke til de kommer og da har nok valpene våknet enda litt mer og kommer til å sette pris på noe som ruller og piper ;)

Da kommer det film regner jeg med! :ahappy:

...har jeg fått svar på mailen. Arrangør skulle ordne det sånn at ak blir satt opp sent på dag, så da blir det tid til både jobb, litt søvn og valpeshow :D

• Like 1

Da kommer det film regner jeg med! :ahappy:

...har jeg fått svar på mailen. Arrangør skulle ordne det sånn at ak blir satt opp sent på dag, så da blir det tid til både jobb, litt søvn og valpeshow :D

Nå skjønte jeg liksom ikke hvordan det hjalp deg at åpen klasse gikk sent på dagen jeg da... :P Jaja, da er man litt for inne i utstillingsverden, men etter litt tankesurring skjønte jeg at det var snakk om australsk kelpie!

Nå skjønte jeg liksom ikke hvordan det hjalp deg at åpen klasse gikk sent på dagen jeg da... :P Jaja, da er man litt for inne i utstillingsverden, men etter litt tankesurring skjønte jeg at det var snakk om australsk kelpie!

:lol:

God natt til sonenfolket. Og takk for at dere har hørt på hønesytet mitt!

Hæh?!! Har du kjøpt deg høner? :o

:teehe:

• Like 3

Nå har jeg vært på første kurskveld av gjeterhundkurset som skal gå to ganger i uka i hele mai. Jeg fikk nok en gang høre at jeg har en sykt bra gjeterhund! Hurra! Sånt er godt å høre, særlig etter en skikkelig dårlig LP-konkurranse med ham igår. Om han ikke blir LP-stjerne, så skal han i hvertfall slå til og bli skikkelig god gjeterhund!

Ellers synes jeg det er vanskelig å vite hva man skal si når ei vennine/treningskompis har samlivsbrudd... Guri så satt ut og trist jeg blir av sånt!

Hvor presentabel og ryddig er det meningen at en bil bør være når den skal på verksted? Bilen står jo så jeg kommer meg liksom ikke så langt. Den er tålelig da, men det ligger dekk i bagasjerommet og den er ikke vasket på en stund (er ikke kjørt noe heller da, men), litt hundehår samt noe småtteri..

Henta min fra verksted i dag, og jeg støvsuga og rydda den før jeg leverte den. I gjengjeld var den vaska, og muligens polert når jeg fikk den tilbake :hyper: Skal ikke så mye til for at jeg fikk et godt inntrykk av verkstedet :devilbanana:

Til opplysning gleder jeg også meg som en unge til seminaret i helga :punk:

Henta min fra verksted i dag, og jeg støvsuga og rydda den før jeg leverte den. I gjengjeld var den vaska, og muligens polert når jeg fikk den tilbake :hyper: Skal ikke så mye til for at jeg fikk et godt inntrykk av verkstedet :devilbanana:

Hvor ? :P Hehe, golfen ble støvsudg og vasket samt ryddet tom for utstyr før jeg leverte den, men det er vanskelig med død bil.. De overlever vell(bare de ikke er allergiske :P ) Seminar blir bra, ikke mange timer igjen nå :D

Hadde ikke du kollisjonsskade? Noe som gjor at de måtte rette opp noen evt bulker? Da ble sikkert bilen din lakkert opp på nytt, altså ikke unormalt at den blir polert, minst vasket.. Dessuten, det er sikkert noe forsikringsselskapet må betale alikevel :aww:

Ellers synes jeg det er vanskelig å vite hva man skal si når ei vennine/treningskompis har samlivsbrudd... Guri så satt ut og trist jeg blir av sånt!
I know!! Min beste venninne og min beste kompis har vært sammen i syv år. De går fra hverandre nå. Synes det er vanskelig jeg :( spesielt siden de begge er viktige for meg.

Drukket tre kopper te og en liter farris i løpet av ettermiddagen og kvelden. Tisse?? :P dette kan bli en aktiv natt!

Har ikke godt av og se på animal cops eller hva det heter, herregud det er mye syke mennesker ute på frifot.. Først en pitbull som var kneblet, slått mye og kastet i en søppeldunk for og dø... Så en liten søt hund som ble teipet igjen munnen på, teipet føtter og lagt i en plastpose i ørkenen så den kan lide seg igjennom et heteslag med døden til følge.. Hva skjedde med og gi vekk hunden viss man ikke vil ha de lengre? Eller i det minste ha guts til og få det raskt overstått, enten på egen hånd eller hos en dyrlege..

Den pitten havnet hos en barnefamilie etterpå og er jo bare verdens beste da.

Hvor ? :P Hehe, golfen ble støvsudg og vasket samt ryddet tom for utstyr før jeg leverte den, men det er vanskelig med død bil.. De overlever vell(bare de ikke er allergiske :P ) Seminar blir bra, ikke mange timer igjen nå :D

På Oppdal, så hadde blitt langt for deg å dra en død bil ;) Går fort nå, satser bare på at det blir ok vær :D

Hadde ikke du kollisjonsskade? Noe som gjor at de måtte rette opp noen evt bulker? Da ble sikkert bilen din lakkert opp på nytt, altså ikke unormalt at den blir polert, minst vasket.. Dessuten, det er sikkert noe forsikringsselskapet må betale alikevel :aww:

Fikk nyy bakfanger fortenk :D Så ja, den måtte jo lakkeres, og derfor har de muligens polert hele bilen :)

På Oppdal, så hadde blitt langt for deg å dra en død bil ;) Går fort nå, satser bare på at det blir ok vær :D

Fikk nyy bakfanger fortenk :D Så ja, den måtte jo lakkeres, og derfor har de muligens polert hele bilen :)

Oppdal hadde jeg ikke giddi uansett, billigere og kjøre inn i en vaskeautomat da :P Bruker vanligvis og ha inn bilen på kvål, for der er de billige, men denne gangen fikk jeg bare ta det nermeste den lader når den er i gang, så kunne kjørt så lenge jeg ikke kveler den på tur :P men den er ikke eugodkjent så da er det litt skummelt og kjøre så langt.

Oppdal hadde jeg ikke giddi uansett, billigere og kjøre inn i en vaskeautomat da :P Bruker vanligvis og ha inn bilen på kvål, for der er de billige, men denne gangen fikk jeg bare ta det nermeste den lader når den er i gang, så kunne kjørt så lenge jeg ikke kveler den på tur :P men den er ikke eugodkjent så da er det litt skummelt og kjøre så langt.

Fy da, ikke EU godkjent?! :P;)

Har du bil i helga da?

Idag tok jeg meg fri fra jobb fordi det skulle komme en reperatør å fikse vaskemaskinen en eller annen gang iløpet av formiddagen. Var stuptrøtt da jeg stod opp klokka åtte, så da han var ferdig med jobben i 10-tiden la jeg meg i senga igjen for å få en time eller to på øyet. Seks timer senere våknet jeg... :P

Det er godt man har bedagelig unghund :D

Så ble det tur i skogen på et par timer hvor Nora fikk se ender svømme på vannet for første gang. DET var spennende gitt, men hun turde ikke å legge på svøm etter de. Endene var sultne, så de kom helt inntil vannkanten hvor vi var.

Etter en finfin tur i skogen dro jeg på agilitytrening med Taxi og Luna. Taxi var knallgod idag, enda vi nesten ikke har trent hverken i høst eller vinter :D Luna glemmer at hun er en eldre dame når hun kommer på agilitybanen. Imorgen fyller hun 11 år :)

IMG_5193.jpg
Luna som fyller 11 år imorgen :wub:

• Like 3

Fy da, ikke EU godkjent?! :P;)

Har du bil i helga da?

Nei, den har stått parkert siden i fjor eu godkjenninga gikk ut sist på januar i år. Tenkte jeg skulle fikse batteri i neste uke også få den opp på verksted på eukontroll. Golfen skal selges, så da vil jeg ha alt klart med pajeroen først så jeg ikke blir billøs. Jeg tror jeg får låne mamma sin bil viss golfen ikke er ferdig, men den skulle være ferdig på tirsdag egentlig og når den ikke var det så sa jeg at jeg måtte ha den i helga så den bør være ferdig, var ikke så mye galt på den..

Nei, den har stått parkert siden i fjor eu godkjenninga gikk ut sist på januar i år. Tenkte jeg skulle fikse batteri i neste uke også få den opp på verksted på eukontroll. Golfen skal selges, så da vil jeg ha alt klart med pajeroen først så jeg ikke blir billøs. Jeg tror jeg får låne mamma sin bil viss golfen ikke er ferdig, men den skulle være ferdig på tirsdag egentlig og når den ikke var det så sa jeg at jeg måtte ha den i helga så den bør være ferdig, var ikke så mye galt på den..

Oi, var ikke litt heller :P

Natt nå, være uthvilt til helga :D

• Like 1

Har spilt guess that song og har topscore på one hit wonders, skremmende :P ellers fikk jeg bekrefta det jeg viste fra før, 90 tallet var mitt tiår.

Lurer på om sjefen min ble imponert i dag, gikk opp for og snakke litt (les sløse tid) etter en stund kommer en annen kollega opp, jeg snakker litt med han også før jeg tenker og gå ned og jobbe. Kolegaen min sier snart ferdig, eller noe slikt, vertfall fikk jeg behov for og se på klokka og idet det tlf slår seg på utbryter jeg, er klokka bare halv 4, seriøst *oppgittstemme*Motiverte arbeidern sin det, bra jeg har vært der en stund:-P jeg er jo syk da å dagen her har vært ekstremt tung så da må det være lov.

Se om jeg finner senga nå. Har vurdert det i noen timer nå, tiden går alt for rask mellom kl 22 og 01..

Hæh?!! Har du kjøpt deg høner? :o

:teehe:

Jeg skal starte med kyllingsuppe med selvplukk fra hagen. :P Eller er det sevklukk?

• Like 4

Forumet fortsetter under annonsen
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Har bestilt vet.time kl 08 imorgen pga han har irritert seg over øret sitt. Ikke rødt eller noe sånn. Idag har jeg ikke lagt merke til noe og han virker helt fin - meeeen jeg vil egentlig avbestille vet. timen😅 Kan jeg ringe å si at hunden min er frisk? Må jeg fortsatt betale for timen?🙄
    • På søndag var vi på Hvam for rasespesialen til Podencoklubben, og eg kan vel ikkje sei stort anna enn at det gikk over all forventning! Oppdretter til Cira var der også, men alle sine 5 Etnaer, og Cira var heilt i ekstase over og sjå dei igjen. Er greit at ho blir heilt tussete når folk vil hilse på ho, men her tok ho verkeleg kaka gitt. Bjeffa, hylte og sto i, så glad vart ho. Nesten på grensa til at det ikkje var så enkelt i ringen, for oppdretter gikk bak oss med eine kullsøstera, og Cira vart sååå glad kvar gong ho snudde seg og såg at ho var der, haha! «Utmerket helhet. Vakkert hode og uttrykk. Prima ører. Stilig hals. Utmerket vinkler foran og bak. Utmerket kropp for alder. Noget lang i lendpartiet. Rorer seg rasetypisk fra alle hold. Bra farge og pelskvalitet.» Resultat: Excellent, CK, CERT, beste junior
      Dommar: Säde Hohteri Sidan ting drøya så veldig og sambuar skulle på konsert i Oslo, fikk vi dessverre ikkje med oss junior finalen der Cira også skulle vert med. Veldig kjedeleg, men men. Vi får ta det igjen, sjølv om det neppe blir som junior då.  Så no får vi fortsette og trene fram mot dei fire neste utstillingane som gjenstår i år!
      Min store skrekk er bord, for Cira har ein tendens til og bli litt rabiat fordi ho har SÅ lyst til og hilse på dommar. Men på søndag gikk det veldig bra, og alle fire beina var stort sett planta på bordet.
    • Helsesjekk unnagjort, og alt så bra ut Altså utenom hennes kjente plager med hjertet, allergi og keratitt. Men blodprøver og urin var bra, selv om hun får hjertemedisin og kortison fast. Så det er jo bra Hun har litt ujevne og ueffektive hjerteslag, hvor han har vanskelig for å finne puls bak når hun blir litt stresset. Men har forstått at det er vanlig for sykdommen. Og som han sier så kan hun plutselig bare falle om og dø en dag. Det vet jeg jo om, og jeg synes det er veldig ekkelt. Men hun har det heldigvis bra i det daglige 👍
    • Min første tanke er at det må da være bedre for dyreklinikkene med dyrepleiere, som både tar kontorbiten, men også kan gjøre mye av jobben med dyrene (med tanke på anestesi, blodprøver, tannrens osv). Kanskje det på større dyreklinikker er mer behov for noen som kun har en sekretær-rolle da.
    • Tror ikke det er brukt google translate, da ville ikke det vært så mange skrivefeil. Rart hvordan man likevel forstår hva han faktisk mener, på tross av at språket er nærmest ugjenkjennelig. Umulig å skjønne hva som er hans morsmål, det kan hende hele bildet blir forstyrret ekstra av schizofrenien. Kunne vært veldig morsomt om man ikke altfor godt ser at det er et svært plaget menneske som har tatt seg bryet med å skrive alt dette. Og han vil nok ikke får ønsket sitt oppfylt, sannsynligvis burde han ikke det heller før psykosen er under kontroll. Kanskje noen i behandlingsapparatet rundt ham kunne se om det var mulig å få treffe hunder på andre måter - hvis det kunne hjelpe. 
  • Nylig opprettede emner